پس از آنکه شرکت Bandai Namco در سکوت عرضه این سری بازی را به صورت سالیانه در آورد، Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution یکی از چندین عنوان مختلف است که تا کنون عرضه شده. این سری بازی ها در تلاش هستند تا زمان به پایان رسیدن مانگای اصلی، داستان های فرعی را ارئه کنند اما بجز این موارد استدیو سازنده آن یعنی CyberConnect2 دیگر چه برنامه هایی در نظر گرفته است؟
مدیر عامل این استدیو آقای Hiroshi Matsuyama اعلام کرده اند که تمرکز بر این گذاشته شده که هواداران سرسخت سبک مبارزه ای مجذوب این عنوان بشوند:
درست است که ما سیستم مبارزات را به دفعات در سال های پیاپی و به صورت مجدد تعریف کرده ایم اما برای Revolution به کلی سیستم را عوض کرده ایم. به منظور ساخت چنین سیستمی ما از سازندگان موجود در دیگر شرکت ها که متخصصین سبک مبارزه ای قلمداد می شوند در خواست پشتیبانی کرده ایم مانند Street Fighter یا King of Fighters. می خواهم سیستم مبارزات ما پیچیده تر و سرگرم کننده تر از گذشته عمل کند. چون ما برای Bandai Namco کار می کنیم نمی توانیم از آقای Harada برای ترویج عنوان خود استفاده کنیم!
البته با اینکه آقای Matsuyama دوست دارند هواداران سرسخت را راضی کنند، نمی توانند بازیکنان کژوالی که این عنوان تا کنون جمع کرده است را نیز کنار بگذارد. ایشان ادامه می دهند:
با وجود سیستم جدید در گیم پلی خود ما طرز بیان سوپر انیمه ای خود را از بین نمی بریم. زیرا هم بایستی یک تازه کار را پشتیبانی کنیم که علاقه مند به انیمه و Naruto است و هم بازیکنان حرفه ای. قرار نیست سیستم دکمه زنی بازی را پیچیده کنیم.
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution در سپتامبر ۲۰۱۴ برای PS Vita, PS3, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.