0

عوارض خطرناک "آمپول هاي بي حسي"

 
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

عوارض خطرناک "آمپول هاي بي حسي"

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد آمپول های بی حسی "دهان و دندان" امروزه کیفیت لازم را ندارند از این رو بی حسی های موضعی آن ها عوارض خطرناکی برای سلامتی دارد.

"داروهای دندانپزشکی" که پزشکان در مطب ها استفاده می کند حاوی موادی هستند که برای سلامتی "مغز" و "قلب" بسیار ضرر دارند.

 
دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 1800 داوطلب دریافته اند افرادی که به مطب دندانپزشکی زیاد مراجعه می کنند دارای روحیه ای خشن و "عصبی" هستند و دندان های آن ها عامل اصلی اعصاب به هم ریخته ی آن ها است.
 
پزشکان توصیه می کنند افراد با رعایت "بهداشت دهان و دندان" و مصرف "میوه و سبزیجات" و "آب" فراوان می توانند دندان هایی سالم و زیبا داشته باشند و دیگر نیاز به رفتن به مطب دندانپزشکی نيست.
چهارشنبه 1 آبان 1392  7:42 AM
تشکرات از این پست
mina_k_h
ahmadfarm
ahmadfarm
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آبان 1390 
تعداد پست ها : 7792
محل سکونت : خراسان رضوی

پاسخ به: عوارض خطرناک "آمپول هاي بي حسي"

من رفتم دندان پزشكي تا چهار ساعت بعدشم بي حس بودم!پاسخ به: عوارض خطرناک "آمپول هاي بي حسي"

   

تنها امید خلق جهان یابن فاطمه   ای منتهای آرزوی اولیاء بیا

بالا گرفته ایم برایت دو دست را  ای مرد مستجاب قنوت و دعا بیا

                                     

           برای ظهورش صلوات........ اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

 
 
چهارشنبه 1 آبان 1392  8:08 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
دسترسی سریع به انجمن ها