0

Crytek:عنوان Ryse: Son of Rome با کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و با framebuffer 1080p اجرا خواهد شد|کاهش Polygon ه

 
parseman_110
parseman_110
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 10829
محل سکونت : فارس

Crytek:عنوان Ryse: Son of Rome با کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و با framebuffer 1080p اجرا خواهد شد|کاهش Polygon ه

 

حتما می دانید که استودیوی کرایتک سازنده ی عنوان Ryse: Son of Romeاعلام کرده بود که تعداد چند ضلعی های موجود برای ساخت شخصیت ها در این عنوان از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافته است.آقای Cevat Yerli در رابطه با این خبر اعلام کرده بودند که بین ۱۵۰,۰۰۰ هزار پالیگان با ۸۵,۰۰۰ هزار هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت و این یک تصمیم گیری ساده می باشدکه ما از کدام یک استفاده کنیم.اما آقای Cevat Yerli پس از این صحبت ها از حساب شخصی خود استفاده کرده اند و توضیحات کاملی را در این رابطه داده اند که توجه شما را به ادامه ی مطلب جلب میکنیم.
 
للللل
 
آقای Cevat Yerli در حساب شخصی خود شفاف سازی هایی را انجام داده اند و گفته اند که:
 
پالیگان ها در قسمت های نامرئی بهینه سازی شده اند و نورپردازی نیز با کیفیت بسیار عالی انجام میشود و هیچ تغییری نیز در گرافیک بازی ایجاد نخواهد شد.
 
Cevat Yerli (@RealtimeCevat) September 29, 2013
 
 
 
Ryse با کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و framebuffer 1080p به مانند E3 اجرا خواهد شد.هیچ تغییری نیز ایجاد نخواهد شد.
 
Cevat Yerli (@RealtimeCevat) September 29, 2013
دوشنبه 8 مهر 1392  12:28 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها