0

عنوان driveclub برای ۶۰ فریم آماده میشود!

 
parseman_110
parseman_110
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 10829
محل سکونت : فارس

عنوان driveclub برای ۶۰ فریم آماده میشود!

 

تیم توسعه دهنده ی عنوان Driveclub یعنی استدیوی Evolution اعلام کرده است که امیدوار است بتواند این عنوان را با قدرت اجرای ۶۰ فریم برثانیه آماده کند.البته آنها این را هم گفته اند که ممکن است “هرگز نتوانند به این موقعیت دست پیدا کنند.”به نقل از مدیر هنری بازی آقای Alex Perkins ایشان گفته اند که “بحث درباره ی نرخ فریم به خصوص بالابردن آن نیازمند قربانی کردن جزییات گرافیکی بسیاری است”.
 
image_306250_320
 
ایشان ادامه دادند:
 
“ما جهنم بزرگی بروی آن خواهیم داشت(OPM).ما برای اینکه بخواهیم جلوه های بصری پایداری خلق کنیم باید هزینه ی آن راهم بپردازیم و هیچ شکی هم در این مورد وجود ندارد.PlayStation 4 به قدری قدرتمند است که میتواند هردو کار را انجام دهد و به ما برای داشتن یک محیط پویا کمک میکند،بنابراین شما میتوانید در هرزمانی از روز ، درهرجایی که بروی این سرزمین هستید حرکت کنید و دستگاه هرچیزی که در اتمسفر قرار دارد را محاسبه میکند.مثلا زمانی که در بالای یک تپه هستید یا اینکه در اطراف سطح دریا قراردارید.”
 
ایشان افزودند :
 
“خب بنابراین درحالی که ما برای رقم ۶۰ فریم تلاش میکنیم این امکان هم وجود دارد که هیچ وقت به این نتیجه نرسیم!عناوینی مانند Gran Turismo برای PS3 با هدف قرار دادن ۶۰ فریم مقدار زیادی از حجم جزییات خود کم کرده اند و هزینه اش را پرداخته اند!اما برای استدیوی Evolution ،سازنده ی عناوینی مانند MotorStorm ، داشتن محیط های غنی جزو اولویت ها محسوب میشود.”
 
“اگر من خودم این امکان را داشتم،سعی میکردم محیطی با جزئیات بیشتر و در عین حال با فریم ریت کم تری ایجاد کنم،اما این چیزی است که ما در همان ابتدا برای آن استارت زدیم.کدنویسان ترجیح میدهند تا فریم ریت بالاتری داشته باشند و درعوض چیزهایی را کم کنند،اما این اتفاق زمانی که کارگردان بازی (Rodgers) تصمیم بگیرد اتفاق نمی افتد.من به شخصه با ۳۰ فریم راضی هستم البته به شرطی که ثابت باشد و به عنوان یک مدیر هنری دوست دارم محیط های زیبایی ایجاد کنم.”
دوشنبه 31 تیر 1392  9:45 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها