خبر انتصاب مجری شناخته شده خبر تلویزیون به سمت مدیرکلی روابط عمومی سازمان هواشناسی بهانه ای شد برای این گزارش. گزارشی درباره همه مجریانی که مدیر شدند.
چهره هایشان را بارها در تلویزیون دیده ایم و نام هایشان برایمان آشناست. اما آن ها غیر از اجرای تلویزیون کسب و کار دیگری هم دارند. کسب و کاری که البته شاید چهره بودن، یکی از مهم ترین ویژگی های آن باشد.
شاید هم دغدغه حضور بیشتر مدیران در رسانه ها باشد که مجریان تلویزیونی را به اتاق های مدیرکلی روابط عمومی در سازمان ها و وزارت خانه های مختلف می کشاند. این گزارش، مرور کوتاهی است بر مدیران روابط عمومی سازمان های مختلف که یک ویژگی مشترک دارند. آن ها مجریان معروف تلویزیون هستند.