برخی فعالان جریانات فمینیستی به جایی رسیدهاند که از توافق احزاب کومله و دمکرات برای تجزیه ایران حمایت میکنند.
جهان، "شادی ص" از فمینیستهای مقیم انگلستان در سایت شبکه بینالمللی همبستگی زنان، با حمایت از گروهکهای تروریست و تجزیه طلب ضمن اینکه حق تجزیه طلبی را از حقوق مسلم گروههای تروریستی برشمرده، این حق مسلم! را همراستای مطالبات فعالان فمینیست دانسته است.
این در حالی است که حمایت جریان فمینیستی از گروهکهای تروریستی و تجزیه طلب مسبوق به سابقه است؛ دفاع شادی ص از تجزیه ایران، زمانی صورت میگیرد که حتی اکثریت ضدانقلاب خارجنشین در بیانیهای اقدام این دو حزب را محکوم کردهاند.
این فعال فمینیست در مقابل وطن دوستی و بیان علاقه به تمامیت ارضی کشور مینویسد: مفاهیمی که ما به عنوان مفاهیمی مثبت مفروض می دانیم و نسبت به آنها احساس تعلق شدید میکنیم، برای بسیاری(!) از ساکنان درون مرزهای قراردادی ایران بار منفی دارند؛ مفاهیم مانند ایران، ایرانی، ملت ایران و...
در این رابطه با بررسی تاریخ و ریشههای مطالبات فمینیستی در ایران میتوان با تشخیص منشاء آن، برخی از ابهامات را حول این جریان روشن نمود و از این هم راستایی رمز گشایی کرد.
بررسی تاریخ نه چندان طولانی فعالیتهای فمینیستی در ایران، نشانگر آن است که اولین و بارزترین چهرههای این جریان که از مفاخر فمینیستهای ایرانی به شمار میروند، از اعضای فرقه ساختگی و نوظهور بهائیت بودهاند
بهائیت فرقهای است که به گواه تاریخ و عملکرد خود، در راستای منافع استعماری و ایجاد تفرق و تشتت در مردم ایران و استیلای کشورهای سلطه جو بر منابع این مرز و بوم شکل گرفته و در سرزمینهای اشغالی فلسطین و در دامان صهیونیسم جهانی سکنی گزیده است؛ منشاء این جریان را می توان در فرقه بهائیت دانست کما اینکه در حال حاضر نیز سرویسهای جاسوسی، بهائیت(صهیونیسم) و بازماندگان خاندان پهلوی گردانندگان اصلی و پشت پرده جریان فمینیستی هستند.
حال با این رویکرد و لحاظ این موضوع که تجزیه ایران که طرحی ناموفق از سوی کشورهای استعماری است و سالهاست پیگیری میشود، می توان از همراستایی منافع گروهکهای تجزیه طلب و جریان فمینیستی رمزگشایی کرد.