0

عدم همکاری ماهان‌ایر با مسافران به زیان 700 هزار تومانی یک مسافر انجامید

 
hasantaleb
hasantaleb
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : شهریور 1387 
تعداد پست ها : 58933
محل سکونت : اصفهان

عدم همکاری ماهان‌ایر با مسافران به زیان 700 هزار تومانی یک مسافر انجامید

خبرگزاری فارس: یکی از مسافران پرواز دهلی - تهران ماهان گفت: 1.5 ساعت قبل از پرواز به فرودگاه دهلی رسیدم اما با گیت‌های بسته مواجه شدم و هنگامی که از مسئولان ماهان در فرودگاه علت را جویا شدم پاسخی نگرفتم و مجبور به دریافت بلیت دیگری با نرخ بیشتر شدم.

خبرگزاری فارس: عدم همکاری ماهان‌ایر با مسافران به زیان 700 هزار تومانی یک مسافر انجامید

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» یکی از مسافران پرواز دهلی - تهران ماهان با انتقاد از عملکرد مسئولان دفتر این ایرلاین در دهلی و بی‌توجهی آنها به خواسته مسافران، اظهار داشت: اینجانب در اول خرداد‌‌ماه ‌امسال پروازی به هند داشتم که تارخ برگشت آن 12 خردادماه بود.

وی ادامه داد: من روز 11 خرداد‌ماه از طریق اتوبوس از ایلات پنجاب هند به سمت دهلی حرکت کردم  و حدود 1.5 ساعت قبل از وقت رسمی پرواز در فرودگاه حاضر شدم اما هنگامی که وارد سالن پرواز شدم مسئولان هواپیمایی ماهان اعلام کردند که گیت این پرواز بسته شده است و دیگر امکان دریافت بار مسافر و سوار شدن مسافر نیست.

وی ادامه داد: اینجانب از طریق دفتر سفارت ایران در هند، موضوع را پیگیری کردیم و سفارتخانه با مسئول دفتر ماهان در دهلی تماس گرفت اما با وجود آنکه هنوز یک‌و‌نیم ساعت به پرواز مانده بود، ما را سوار هواپیما نکردند.

وی ادامه داد: پس از نا امیدی از سوار شدن بر هواپیمای ماهان، با وجود آنکه این پرواز هنوز انجام نشده بود، با همکاری سفارتخانه ایران، از طریقی دیگر پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و موفق شدیم از یکی از ایرلاین‌های هند بلیت پرواز دهلی ـ ابوظبی را با هزینه 500 دلار دریافت کنیم؛ بنابراین یک بلیت جدا صادر شد و ما به ابوظبی آمدیم و پس از پیاده شدن از این پرواز، مجدداً از ابوظبی با پرواز دیگری به تهران آمدیم.

وی ادامه داد: در این میان ما از دو جهت زیان دیدیم؛ اول آنکه مجبور شدیم 500 دلار بابت بلیت دهلی ـ ابوظبی پرداخت کنیم ضمن آنکه برگشت 250 هزار تومانی که بابت بلیت ماهان در دهلی ـ تهران پرداخت کرده بودیم، در ابهام بود.

وی ادامه داد: عموماً همیشه در صورت عدم حضور مسافر 20 الی 30 هزار تومان از مبلغ اصل بلیت کسر و بقیه قیمت بلیت استرداد می‌شد، اما ماهان 100 هزار تومان از نرخ اصلی بلیت کم کرد و بقیه پول را به ما برگرداند.

این مسافر با تأکید بر لزوم همکاری و خوش‌برخوردی ایرلاین‌ها با مسافران، خاطرنشان کرد: در این میان اینجانب حدود 700 هزار تومان به دلیل عدم همکاری ماهان ضرر کردم که بهتر بود ماهان‌ایر در این زمینه با مسافران همکاری لازم را داشته باشد.

بنابراین گزارش پی‌گیری خبرنگار فارس در این‌باره، از مسئولان ماهان‌ایر تا این لحظه به نتیجه نیانجامیده است؛ خبرگزاری فارس در راستای رعایت اصول اولیه خبر حق انتشار توضیحات ماهان‌ایر را درباره این خبر برای این ایرلاین محفوظ می‌ دارد؛ در این راستا منتظر پاسخگویی مسئولان ماهان درباره این خبر هستیم.

عالم محضر خداست درمحضر خدا گناه نکنید حضرت امام (ره)

پنج شنبه 22 تیر 1391  1:59 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها