0

بيمه ايران در جلب رضايتمندي مشتريان " اول" است

 
hojat20
hojat20
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : تیر 1388 
تعداد پست ها : 42154
محل سکونت : بوشهر

بيمه ايران در جلب رضايتمندي مشتريان " اول" است

دبیر هفتمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران گفت : این شرکت بر اساس نظر سنجی دستگاه های پژوهشی که در میان دستگاه های مشابه انجام گرفته ، در جلب رضایتمندی مشتریان رتبه نخست را کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ایران ، علی جباری در حاشیه هفتمین همایش سراسری ایثارگران این شرکت افزود: همچنین این شرکت جزء 10 دستگاه برتر کشور بوده و از لحاظ عدالت محوری نیز رتبه سرآمدی را از مسئولان قوه قضاییه دریافت کرده است.
وی افزود: درحال حاضر نزدیک به 50 درصد کارکنان این شرکت ، ایثارگران هستند که در پست های تخصصی و مدیریتی فعالیت می کنند.
جباری گفت : شرکت بیمه ایران در پرداخت مطالبات قانونی ، ارتقای شغلی ، تبدیل وضعیت استخدامی، پرداخت حقوق معوق و دوران اسارت آزادگان،دریافت مطالبات ایثارگران از دستگاه های مرتبط و رسیدگی به مسایل درمانی جانبازان نیز جزء سازمان های برتر کشور بوده وهدف اصلی از برگزاری این همایش نیز به نوعی تقدیر از خدمات ایثارگران است.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران در ادامه به تشریح وضع تخصصی شرکت اشاره کرد و گفت: با رقابتی شدن صنعت بیمه و شکسته شدن بازار انحصاری چند جانبه ؛ این شرکت به دلیل داشتن نیروهای کار آمد و متخصص سهم خود را در بازار از دست نداده و بیش از50 درصد بازار بیمه ای کشوردراختیار این شرکت است.
جباری گفت : این درحالی است که در دیگر بنگاه های اقتصادی با شکسته شدن انحصارهای چند جانبه بنگاه های بزرگ به شدت سهم خود را از دست داده اند.
معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران اضافه کرد : این شرکت همچنین
در تاثیر گذاری عملیاتی حرف نخست در میان شرکت های بیمه را می زند و همچنان
راهبر این صنعت در کشور است.
وی درباره عملکرد این شرکت درسال گذشته نیز گفت: در سال جهاد اقتصادی با صدور 18میلیون فقره بیمه نامه افزون بر42 هزار میلیارد ریال حق بیمه صادر کردایم که در مقایسه با سال پیش از ان نزدیک به 50 درصد رشد نشان می دهد.
معاون اداری و مالی بیمه ایران گفت : 3 میلیون پرونده خسارتی درسال 90 در این شرکت تشکیل و 28 هزار میلیارد خسارت پرداخت شده است.
وی تصریح کرد : منحنی رشد این شرکت همچنان سیر صعودی را نشان می
دهد و در دو ماه نخست سال جاری نیز حرکت روبه جلویی داشته که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.
هفتمین همایش سراسری بیمه ایران روز چهارشنبه درمشهد مقدس آغاز به کار کرد و پنجشنبه شب به کار خود پایان داد.
ایثارگران بیمه ایران در پایان هفتمیمن همایش تاکید کردند ؛ برای خدمت رسانی به مردم آماده تر از گذشته ایم
و پایبندی خود را در سرآمد کردن این شرکت در خدمت رسانی به مردم حفظ می کنیم.
فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در این شرکت موج می زند و ایثارگران تمامی رفتارهای فتنه گرانه و سیاه نمایی عملکرد مسئولان و کارکنان این سرمایه ملی را در هر موقعیت و شرایطی محکوم می کنند.
ایثارگران بیمه ایران تصریح کردند : همه تلاش خود را برای اجرایی کردن راهبرد کلان سال quotation mark تولید ملی،حمایت ازکار و سرمایه ایرانی quotation mark به کار می گیریم و در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
ایثارگران بیمه ایران یادآور شده اند: فعالیت های تخصصی و حرفه ای در حوزه بیمه گری با هدف رضایتمندی بیشتر مشتریان مطابق با نیازهای لازم اقشارمختلف مردم،صاحبان سرمایه، صنایع و مراکز تولیدی در حال انجام است و تلاش می کنیم مانند گذشته رتبه نخست خود را در این عرصه حفظ کنیم

آنروز .. تازه فهمیدم .. 

 در چه بلندایی آشیانه داشتم...  وقتی از چشمهایت افتادم...

شنبه 3 تیر 1391  5:35 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها