به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اولین کنفرانس "برند و آموزش" سهشنبه در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
این کنفرانس با حمایت علمی انجمن مدیریت ایران توسط شرکت پویانوین با رویکرد بررسی مدیریت برند، توسعه و ترویج فرهنگ و دانش برند، بازاریابی، تبلیغات و فروش در حوزه آموزش با حضور اساتید و اندیشمندان برجسته برند، تبلیغات، بازاریابی و آموزش مدیران و مسئولان عالی رتبه موسسات و مراکز علمی و آموزشی برگزار شد.
محورهای این کنفرانس شامل، بررسی مدیریت برند و آموزش، سیستمهای نوین تبلیغات و بازاریابی در حوزه آموزش، رفتار مصرف کنندگان و دانش پژوهان در استفاده از خدمات آموزشی بود.
این کنفرانس در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر با سخنرانی، جواهر دشتی، بلوریان تهرانی، اللهوردی، شعبانعلی و صائمیان انجام شد.
همزمان با برگزاری همایش موسسات مختلف با ایجاد غرفهای در محل نمایشگاه، به عرضه محصولات و رویکردهای علمی خود پرداخته و نقطه نظرات و ترسیم راه آینده خویش را بررسی کردند.
پانل تخصصی این همایش در نوبت عصر با حضور اساتید آموزشی روشناس، مقدم، شمیرانی، رضوانی و شاهانی اجرا شد، در این پانل نکاتی راجع به موضوع برند و آموزش مطرح شد.
در مراسم اختتامیه کنفرانس براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته از دانشجویان و دانشپژویان و به پاس قدردانی از خدمات موسسات آموزشی در راستای ارتقای جایگاه آموزش با اهدای تندیس و لوح تقدیر توسط صادق نماینده آستانه اشرفیه و رئیس کمیته صنعت و معدن، خلیلی دبیر اجرایی کنفرانس و صائمیان معاونت آموزش انجمن مدیریت ایران تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/