وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامكهای تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری،گفت: مردم میتوانند شكایتهای خود را در بخشی كه در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی در نظر گرفته شده، اعلام كنند تا رسیدگی شود.
به نقل از ايرنا ، 'رضا تقیپور' درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامكهای تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ كرد كه ارسال پیامكهای تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.
وی با یادآوری اینكه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامكهای تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم میتوانند شكایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام كنند.
متوسط افزایش تعرفه تلفن ثابت 12 درصد است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز اظهار داشت: با یكسان شدن كدهای تلفن در استانها، تعرفهها نیز با توجه به این تغییر، به طور متوسط 12 درصد افزایش یافت، هرچند كه این رشد به نوع مصرف نیز بستگی دارد.
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
civilica.com/p/98085
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی