كمپانی Opera Software كه فراهم كننده نرم افزار مرورگر وب است اعلام كرد كه موسسات تبلیغات موبایل شامل Mobile Theory و 4th Screen Advertising را خریداری می كند تا دسترسی تبلیغات موبایل خود را توسعه دهد. علاوه براین Opera با خرید این كمپانی ها بهتر می تواند از ترافیك داده از طریق مرورگرهای Opera Mini و Opera Mobile به سوددهی برسد.
Opera در هر ماه به بیش از 160 میلیون كاربر فعال سرویس دهی می كند كه بیش از 100 بیلیون بازدید صفحه فراهم می كند و در هر ماه بیش از 16 Petabytes سرویس داده موبایل بكار می گیرد.
Mobile Theory یك شبكه تبلیغات موبایل است كه بر بازار تبلیغات موبایل آمریكا تاكید دارد و دارای دفاتری در نیویورك ، شیكاگو ، لس آنجلس و سیاتل است. 4th Screen Advertising نیز یك شبكه تبلیغات موبایل است كه بر بازارهای كشورهای اروپایی متمركز می باشد و دفتر آن در لندن است. اطلاعات مالی این معامله تاكنون ارائه نشده است.
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
civilica.com/p/98085
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی