طی سه ماهه چهارم 2011 هر كاربر برزیلی در هر ماه بطور متوسط 81 پیام متنی ارسال نمود در حالی كه این تعداد در دوره مشابه سال 2010 حدود 48 پیام متنی بود. افزایش كاربرد پیام های متنی به این معناست كه SMS اكنون 37.1% كل درآمدهای سرویس ارزش افزوده در برزیل را تشكیل می دهد.
براساس بررسی های انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی Acision این درآمد در سه ماهه سوم 2011 نزدیك به یك بیلیون BRL بود.
الگوهای جدید قیمت گذاری رقابتی و بسته های تبلیغاتی ارائه شده توسط اپراتورها مهمترین دلایل افزایش كاربرد SMS می باشند. این بررسی نشان داد كه نوع سرویس های پیام رسانی انتخابی توسط كاربران براساس اهمیت و ضرورت ارائه پیام می باشد. این در حالی است كه فقط 20 درصد كاربران سرویس های چت را برای انتقال پیام انتخاب می نمایند.
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
civilica.com/p/98085
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی