|
تهران- سامانه شركت مخابرات تهران با مشتركانی كه قبض دوره ای خود را پرداخت نكرده اند هشدار قطع تلفن داد، در حالی كه قبضی به دست برخی از مشتركان نرسیده است.
|
|
|
به گزارش خبرنگار ایرنا، به دنبال این پیام تلفنی كه نوعی یادآوری به مشتركان برای پرداخت قبض تلفن بود، یكی از مشتركان در تماس با ایرنا اظهار كرد با سامانه 1818 تماس گرفته و خواسته است كه به صورت تلفنی پرداخت را انجام دهد اما به علت نپذیرفتن كارت شتاب و یا اختلال در نظام بانكی، موفق به پرداخت آن نشده است.
از سوی دیگر تلاش شد تا این پرداخت از طریق سایت اینترنتی شركت مخابرات كه متولی شبكه در كشور است، انجام شود اما بی فایده بود و این شهروند از طریق سایت هم نتوانست بدهی اش را بپردازد.
به دنبال این موضوع، با روابط عمومی شركت مخابرات(190) تماس گرفته شد و علت نرسیدن قبض های تلفن به دست مشتركان سوال شد كه در جواب توپ را به میدان شركت پست انداختند.
سرانجام معلوم نشد شهروندی كه قبضی ندارد و اطلاعی هم از صدور قبض ندارد، چگونه می تواند صورتحسابش را بپردازد؟