0

محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

 
hamed_yurdum
hamed_yurdum
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : دی 1390 
تعداد پست ها : 35378
محل سکونت : آذربایجان غربی-سولدوز

محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

همدان-مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: محصولات صنایع دستی این استان نیازمند برندسازی است.

محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

'اسدالله بیات' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برندسازی یكی از نیازهای اصلی محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی استان همدان به شمار می‌آید.

وی اضافه كرد: حضور در ششمین كنفرانس بین‌المللی برند یكی از فرصت‌های بی‌نظیر استان همدان برای آشنایی با برند و اهمیت برندسازی بوده است.

وی با بیان اینكه این كنفرانس در برج میلاد برگزار شد، ادامه داد: استان همدان با كسب تجربیات، خود را برای برگزاری همایش برند در سال‌ آینده آماده می‌كند.

وی گفت: در این كنفرانس بر لزوم برندسازی صنایع دستی تاكید شد و اداره كل میراث فرهنگی همدان نیز از راهكارهای ارائه شده در این همایش حداكثر استفاده را می‌كند.

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تصریح كرد: برند وسیله‌ای جهت معرفی كالا است و شناسنامه‌ای برای هر محصول به شمار می‌آید.

بیات یادآور شد: گروه رهیافت، بنیانگذار برندسازی و مدیریت برند در ایران متولی برگزاری ششمین كنفرانس بین‌المللی برند بوده است.

وی خاطرنشان كرد: تجربیات به دست آمده از این كنفرانس به واحدهای تولیدی صنایع دستی همدان منتقل می‌شود.

دوشنبه 1 اسفند 1390  1:41 AM
تشکرات از این پست
negin9 mohammad_43
boxell
boxell
کاربر جدید
تاریخ عضویت : مهر 1398 
تعداد پست ها : 17

پاسخ به:محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

برندسازی داخلی یا درون سازمانی(Internal Branding) مفهومی تازه است که تاثیر کارکنان در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب تر از برند در ذهن مشتریان را مورد ارزیابی قرار میدهد . مفهوم برندسازی داخلی ، مبتنی بر این اصل است که برندسازی ار درون سازمان آغاز میشود

هنگامی که در پروسه برندسازی دقیق می شویم بحث برندسازی داخلی به میان می آید و از این رو نیاز به مرور ادبیات علمی رفتار سازمانی و جامعه شناسی سازمانی می شویم. در این نوشتار با بیان اهمیت و ضرورت برندسازی داخلی، مزایای تحقق ان را مرور می کنیم.
بازاریابی داخلی اشاره به ارتباط بین شرکت و کارکنان دارد که منجر به آموزش و انگیزش کارکنان در ارائه خدمات به مشتریان می شود.

به نظر کاتلر، بازاریابی درونی، مهمترین جزء بازاریابی خدمات می‌باشد. چرا که در صنایع خدماتی بیشترین تماس بین مشتریان و کارکنان وجود دارد. در سازمان های خدماتی، زمانی استراتژی بازاریابی‌ سازمان اثربخش خواهد بود که بازاریابی بیرونی و درونی به طور نظام‌مند مورد توجه قرار گیرند.

بر خلاف شرکتهای تولیدی، که بیشتر روابط و تعاملات خارج از شرکت بر دیدگاه مشتریان تاثیر می گذارد، در بخش خدمات، تلاشها و ارتباطات داخلی اهمیت بسیاری دارد.همچنین تشخیص و اراده کارکنان در برآورده کردن تعهدات سازمان ، نقشی تعیین کننده دارد.

این جاست که موضوع برند سازی داخلی مطرح می شود . برند سازی داخلی را می توان، آموزش و اکتساب آموزه های برند در سه سطح دانشی، نگرشی و رفتاری تعریف نمود.

اگر از زاویه دید دانش رفتار سازمانی نگاه کنیم، این مفهوم ارتباط نزدیکی با "جامعه پذیری سازمانی" دارد. ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﺬﻳﺮی اﻓﺮاد در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻓﺮاﻳﻨﺪی اﺳـﺖ ﻛـﻪ از آن ﻃﺮﻳــﻖ ﻛﺎرﻛﻨــﺎن ﺑــﺎ ارزﺷــﻬﺎی ﺳــﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪﺳــﺎزی ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ و اﻧﺘﻈﺎرات ﺳﺎزﻣﺎن را در ﻣﻮرد رﻓﺘﺎرﻫﺎی واﺑﺴﺘﻪ ﺑـﻪ ﺷﻐﻞ ﺧﻮد و داﻧﺶ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺿﺮوری ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﻧﻘـﺸﻬﺎی ﺧﻮد ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻋﻀﻮی ﻛﺎرآﻣﺪ را ﻓﺮا ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻧﺪ.

صرفنظر از تفاوتهای بین سازمانهای مختلف از نظر (اندازه ، اهداف و … )، انتقال ارزش و دانش برند، پایه و مبنای روندهای مدیریت برند داخلی است.

شنبه 20 مهر 1398  5:06 PM
تشکرات از این پست
mohammad_43
negin9
negin9
کاربر برنزی
تاریخ عضویت : دی 1397 
تعداد پست ها : 427
محل سکونت : اصفهان

پاسخ به:محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است

توجه به تولیدات داخلی مساوی با بی نیازی از خارج است.

شنبه 20 مهر 1398  5:20 PM
تشکرات از این پست
mohammad_43
دسترسی سریع به انجمن ها