معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاكید كرد: هیچكدام از اپراتورها حق اعمال تعرفه برای برقراری ارتباط با كدهای خدمات اضطراری برای مشتركین را ندارند و تیم بازرسی سازمان مشغول بررسی این موضوع است.
به نقل از ايسنا ، حسن رضوانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار كرد: بر اساس اعلام سازمان هرگونه هزینهای كه پس از اعلام سازمان در رابطه با تماس با كدهای اضطراری از مشتركان دریافت شده باشد، باید استرداد شود كه اكنون مشغول بررسی در این زمینه هستیم.
وی گفت: طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برقراری ارتباط با كدهای خدمات اضطراری از قبیل 110 ، 113 ، 115 ، 118 و ... رایگان است؛ در غیر این صورت، اپراتورها باید هرچه سریعتر سیستم شارژینگ خود را اصلاح و خدمات مورد نظر را بهصورت رایگان در اختیار مشتركین قرار دهد.
رضوانی با بیان اینكه مردم باید شکایت خود درباره سرویسها را به اپراتورها ارایه دهند و اپراتورها موظفند در کوتاهترین زمان ممکن به آنها پاسخ بدهند، ابراز كرد: اپراتورها بر اساس مفاد پروانه خود موظفند ساز و کاری را به منظور پاسخگویی به شکایات مطرح شده از سوی مشترکان فراهم کنند.
او تصریح كرد: بر همین اساس مشترکان میتوانند برای مطرح کردن شکایات خود از نحوه سرویسدهی اپراتور، به دفاتر مشخص شده از سوی این اپراتورها مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
civilica.com/p/98085
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی