0

عذرخواهي و پرداخت غرامت آمازون به كاربران

 
mashhadizadeh
mashhadizadeh
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : اردیبهشت 1388 
تعداد پست ها : 25019
محل سکونت : بوشهر

عذرخواهي و پرداخت غرامت آمازون به كاربران

نسخه چاپي ارسال به دوستان
تازه‌هاي وب و اينترنت؛
عذرخواهي و پرداخت غرامت آمازون به كاربران

خبرگزاري فارس: شركت آمازون به علت نقص فني گسترده خدمات كلود خود مجبور به عذرخواهي و پرداخت غرامت به مشتركانش شد.

به گزارش فارس به نقل از اينترنت ويك، در گزارشي كه توسط آمازون در اين زمينه منتشر شده، علت اصلي وقوع اين مشكل و نقص اشتباه در اعمال يك به روزرساني نرم افزاري اعلام شده است.


نتيجه اين اقدام انتقال حجم بي سابقه اي از ترافيك به سيستم هايي بوده كه براي تحمل اين مقدار ترافيك پيكربندي نشده بودند.


مجموعه اين اختلالات موجب از كار افتادن كامل خدمات كلود شركت آمازون شد. آمازون تلاش كرد ترافيك مجموعه Elastic Block Store يا (EBS) را به بخش ديگري منتقل كند تا از وقوع مشكل جلوگيري كند. اما حل كردن اين مشكل چند روزي به طول انجاميد.


آمازون ضمن عذرخواهي از مشتريانش تصريح كرده كه مي داند آنان از اين خدمات براي رفع نيازهاي شغلي و حرفه اي خود استفاده مي كنند و به همين علت شركت هاي آسيب ديده به مدت 10 روز مي توانند از 100 درصد خدمات كلود شركت آمازون به طور مجاني استفاده كنند.

    حمید.bmp

 

 

شنبه 10 اردیبهشت 1390  10:46 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها