شوشان: معاون خدمات شهري شهرداري اهواز گفت: نظرسنجي هاي بعمل آمده حاكي از رضايتمندي 80 درصدي مهمانان نوروزي از خدمات شهري شهرداري اهواز است. عليرضا عاليپور با اعلام اين خبر افزود: اين نظرسنجي ها در قالب برگه هاي توزيع شده از سوي كيوسك هاي « از من بپرس » در سطح شهر اهواز بدست آمده است.
اگر چه همچنان كمبودهاي بسياري براي رسيدن به رضايتمندي ايده آل براي يك مهمان نوروزي وجود دارد اما اميدواريم با برنامه ريزي هاي مدون و اجرايي شدن پروزه هاي مختلف شهري بتوانيم در سال 91 ركورد بالاتري از سطح رضايتمندي مهمانان نوروزي را به خود اختصاص دهيم.
وي محورهاي نظرسنجي را نحوه رفتار كاركنان، سرويس بهداشتي پارك ها، فضاي سبز و گلكاري، روشنايي و چراغاني، مكان هاي اختصاصي جهت استراحت، وسايل بازي كودكان، نظافت و سطح زباله و نظافت پارك ها برشمرد.
عاليپور با بيان اينكه ستاد نوروزي شهرداري اهواز دو ماه قبل از سال جديد كليه فعاليت هاي خود را معطوف به آماده سازي شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزي كرده بود افزود: در اين ستاد به پاكسازي ورودي هاي شهر و آراستگي پارك و فضاي سبز بخصوص كاشت گل با تنوع گونه و رنگ هاي مختلف توجه بيشتري شده بود. در نظرسنجي هاي انجام شده كليه شهروندان از آراستگي، نشاط و آذين بندي شهر اهواز رضايت مطلوب و حداكثري دارند.
وی ميزان نارضايتي مهمانان نوروزي را نيز كمتر از شش درصد اعلام كرد و گفت: شهرداري اهواز با پذيرش اين انتقادات، تمام تلاش خود را براي رفع آن بكار خواهد گرفت.
عليرضا عاليپور بهسازي وضعيت پارك ها و توسعه وسايل بازي كودكان را از جمله اولويت هاي مهم معاونت خدمات شهري شهرداري اهواز به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان در سال جاري برشمرد.
وي همچنين از افزايش 20 درصدي آمار اقامت در ستاد اسكان مهمانان نوروزي شهرداري اهواز در سال جاري نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شواهد بيانگر اين است كه ميل به اقامت در شهر اهواز رو به افزايش است و بتدريج كلانشهر اهواز در حال تبديل از شهر گذري به شهر اقامتي است بطوري كه 1000 تخته چادر هشت نفره ي ستاد اسكان نوروزي در اغلب اوقات تعطيلات، تكميل و شهروندان از چادرهاي اختصاصي خود در مجاورت محل هاي پيش بيني شده جهت اقامت استفاده مي كردند.