الف در نقدي برفيلم ورود آقايان ممنوع نوشت:
1- در حالي كه فيلمهاي فمينيستي در سينماي ايران روند روبه رشدي را داشته است فيلم رامبد جوان روندي ديگر را در پيش گرفته و اين را مي توان نكته مثبت فيلم "ورود آقايان ممنوع " دانست! "ورود آقايان ممنوع " با زبان طنز خود تفكر فمينيستي افراطي غربي را مورد تهاجم قرار مي دهد، يعني تفكري كه مادر شدن زن را زشت و عامل عقب افتادگي جامعه ميداند، همان امري كه "هاكسلي " در "دنياي شگفت انگيز نو " غرب را به چالش ميكشاند كه بچهدار شدن و زندهزايي به عنوان عملي قبيح در آرمان شهر جامعه غربي شناخته ميشود. فيلم مدير مدرسه را به عنوان يك زن فمينيست نشان ميدهد كه از سويي معتقد است زنان برتر از مردان هستند و شايسته هستند رهبران و مديران آينده كشور باشند و از سويي ديگر ازدواج و مادر شدن زنان را عامل عدم موفقيت زنان و عامل عدم رشد كشور ميداند!. با استفاده از موقعيتهايي طنزي كه براي مدير به وجود ميآورد ضمن خنداندن مخاطبش تفكر وي را مورد تمسخر و نقد قرار ميدهد.
2- متاسفانه بايد گفت ضد فمينيستي بودن فيلم "ورود اقايان ممنوع " تنها نقطه مثبتش هم بود. چرا كه دريچه نقد تفكر فمينيستي افراطي در فيلم از زاويه نگاه همان انسان غربي و غير متشرع است؛ براي همين است كه در جاي جاي فيلم مشاهده مي شود كه وقتي مي خواهد يك عمل مدير فمينيست مدرسه به نقد كشيده شود از شوخي ها و كلماتي استفاده مي شود كه از چارچوب دين، حيا و اخلاق جامعه اسلامي بيرون است فلذا اصلي ترين ضعف فيلم " ورود آقايان ممنوع " را بايد استفاده از هر ابزاري اولا براي خنداندن مخاطب و دوما براي نقد جريان فمينيست دانست! يعني خنداندن تماشاگر به بهاي شكستن حريم هاي اخلاقي و ديني جامعه!
3- "ورود آقايان ممنوع " فقط با مزاح كشاندن عقايد فمنيست افراطي تماشگر را مي خنداند! به او دليل عقلي و منطقي قانع كننده اي را نشان نمي دهد كه چرا نه!!! حتي در بعد اثباتي نيز ملاك هايي را هم كه براي ازدواج مي دهد خلاصه مي شود در قد و قيافه! به نوعي بايد گفت نگاهي سطحي و كم عمق.
4- در جامعه زماني كه يك منكر انجام شود و نسبت به انجام آن منكر واكنشي نشان داده نشود، راه براي انجام تكرار آن منكر باز مي شود و اگر در ادامه هم جامعه بي تفاوتي خود را ادامه دهد، هيچ بعيد نمي نمايد كه آن منكر به مرور زمان در نگاه همان جامعه تبديل به معروف شود. زماني كه در فيلم "درباره الي " در قسمتي، زنان و مردان با هم شروع به بازي واليبال مي كنند و جامعه و مسئولين نسبت به آن واكنشي نشان نمي دهد نبايد از تكرار اين صحنه در "فيلم ورود آقايان ممنوع " تعجب نمود! اين هشداري است به آنها كه دغدغه دارند سينماي ايران، ايراني بماند نه اينكه خود مبلغي براي سينماي غرب عاري از دين و اخلاق باشد. سكوت در مقابل هنجار شكني فيلم ها به مرور تبديل به اپيدمي و بعد معروف خواهد شد چه بسا كه در فيلم هاي طنز سينماي ايران شكستن حريم هاي اخلاقي براي سينماگران معروف شده است!