به نقل از روابط عمومي استانداري اردبيل، عبدالله دليرگلستان ارتقاي سطح پاسخگويي دستگاههاي اجرايي به مردم، توسعه و بهبود استانداردهاي ارايه خدمات، سرعتبخشي به انتقال مشكلات و نظرات مردمي به مراجع مربوط را از جمله اهداف شكلگيري سامد عنوان كرد.
وي ادامه داد: پاسخگويي سريع و رسيدگي مؤثر به تقاضاهاي قانوني مردم و احقاق حقوق آنها و نهايتا افزايش ميزان رضايت مردم از آثار مبارك اين طرح خواهد بود.
مدير دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري اردبيل تصريح كرد: براي ارتباط مردم با دولت و در رأس آن نهاد رياست جمهوري در دو مرحله اجرايي از همه ابزارهاي ارتباطي پيشرفته بهرهبرداري ميشود.
دليرگلستان افزود: مرحله اول اين سامانه در استان در حال فعاليت است و مرحله بعدي با تقويت سامانه در حال اجراست.
وي ادامه داد: در حال حاضر شهروندان ميتوانند با شماره تلفن سه رقمي 111 تماس گرفته و هرگونه شكايات، انتقادات و پيشنهادهاي خود را با سامانه موصوف در ميان بگذارند تا مطالب آنان دريافت و پيگيري شود.
مدير دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري اردبيل خاطرنشان كرد: صاحبان تمام نامههاي تقديم شده در سفر سوم دولت به استان نيز ميتوانند طي تماس با اين سامانه از آخرين وضعيت رسيدگي به درخواستهاي خود مطلع شوند.