0

اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي

 
amirpetrucci0261
amirpetrucci0261
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : تیر 1388 
تعداد پست ها : 27726
محل سکونت : http://zoomstar.ir/

اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي

نسخه چاپي ارسال به دوستان
بر اساس مصوبه طرح تكريم ارباب رجوع صورت مي‌گيرد؛
اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي

خبرگزاري فارس: مديركل آموزش و پژوهش استانداري آذربايجان شرقي از اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي استان بر اساس مصوبه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، براساس بخشنامه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و مصوبه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع، طرح نظرسنجي از مراجعان دستگاه‌هاي دولتي در 97 دستگاه اجرايي و در سطح هشت شهر بزرگ استان آذربايجان شرقي به مرحله اجرا درمي‌آيد.
عليرضا حاجي‌خياط مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري در اين خصوص اظهار داشت: در اين طرح ميزان رضايتمندي مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان، شناسايي دستگاه‌هاي پيشرو يا بي‌توجه به ارائه خدمات به مراجعيا و ميزان اعتماد و خوش‌بيني آنها به سازمان‌ها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه اين طرح تا پايان بهمن‌ماه سال 1389 ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: اين نظرسنجي از طريق تكميل پرسش‌نامه و مصاحبه حضوري با مراجعان ادارات انجام خواهد گرفت و حجم نمونه اين طرح بالغ بر 20 هزار نفر برآورد شده است.
مديركل آموزش و پژوهش استانداري آذربايجان شرقي افزود: در مجموع به 412 واحد اداري در سطح استان مراجعه خواهد شد.
حاجي‌خياط با اشاره به اينكه در انتخاب نمونه‌ها، نسبت منطقي بين تعداد مراجعان واحدهاي اداري مركز استان و واحدهاي اداري شهرستان‌ها رعايت شده، گفت: تكميل پرسش‌نامه و مصاحبه به صورت تصادفي از مراجعان دستگاه‌هاي اجرايي كه پس از پايان كار اداري قصد خروج از اداره مورد نظر را دارند، انجام خواهد شد.
وي تصريح كرد: اطلاعات مندرج در پرسش‌نامه‌ها پس از كدگذاري و تشكيل بانك اطلاعات داده‌ها مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌گيرند و سپس نسبت به رتبه‌بندي دستگاه‌هاي استاني از نظر ميزان رضايتمندي اقدام خواهد شد.
حاجي‌خياط با بيان اينكه نتايج اين طرح در اسفندماه سال‌جاري منتشر خواهد شد، اظهار داشت: مديران و كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي موفق در اين زمينه مورد تشويق قرار گرفته و به مديران و كاركنان آن دسته از دستگاه‌هاي اجرايي كه در اين خصوص توفيق كمتري داشته باشند، تذكرات لازم توسط مسئولان داده خواهد شد.
خدمات‌رساني به مردم و تكريم ارباب رجوع يكي از 10 برنامه تحول نظام اداري كشور است كه از متن سياست‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري، سند چشم‌انداز و قانون برنامه چهارم توسعه نشات گرفته است.
انتهاي پيام/غ30/ح

یک شنبه 10 بهمن 1389  8:20 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها