0

ارزشیابی صلاحیت علمی خبرگان بدون مدرک حوزوی و دانشگاهی

 
nezamehadafmand
nezamehadafmand
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آذر 1388 
تعداد پست ها : 68
محل سکونت : اصفهان

ارزشیابی صلاحیت علمی خبرگان بدون مدرک حوزوی و دانشگاهی

ارزشیابی صلاحیت علمی خبرگان بدون مدرک حوزوی و دانشگاهی

جايگاه و نقش تئوری (مکتب) نظام هدفمند در نظام تعلیم و تربیت –  راه حل پیشگیری از مدرک گرایی

 

ارزشیابی صلاحیت علمی خبرگان بدون مدرک حوزوی و دانشگاهی

 

برای داشتن یک ساختار آموزشی نظام مند و هدفمند لازم است تا به تمامی استعدادها در ابعاد گوناگون توجه داشت؛ و همه امکانات رابرای رشد و تعالی استعدادها فراهم نمود.

 

شخصیت بوعلی سینا در یادگیری علوم بیشتر باید مورد توجه مجامع علمی(حوزه و دانشگاه و بلاخص آموزش و پرورش) قرارگیرد و الگویی برای ارتقاء ساختارنظام آموزش و پرورش(حوزه و دانشگاه) صورت پذیرد و  خود آموزی دانش جویندگان علم را هم ازقلم نیاندازند - جامعه علمی چنین استعدادهایی را شناسایی و معرف دانش ایشان باشند تا همچون سایر اساتید از دانش آنها در امور مختلف و مرتبط بهره مند شوند و ایشان از حقوق خود برخوردار گردند.

 

سیدحسام سیدحسینی قهه

 

www.nezamehadafmand.ir

 

پنج شنبه 5 فروردین 1400  4:01 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها