0

شرایط انتقال اسناد عمره مفرده

 
hojat20
hojat20
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : تیر 1388 
تعداد پست ها : 42154
محل سکونت : بوشهر

شرایط انتقال اسناد عمره مفرده

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای فرآیند نحوه انتقال اسناد عمره مفرده را اعلام کرد.

 
 

واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی این سازمان ؛ این افراد در ابتدا به حج و زیارت استان مربوط و سپس به بانک ملت مراجعه خواهند کرد و انتقال اسناد بانک ملت فقط به یکی از بستگان درجه یک صورت خواهد گرفت.

بر این اساس اسناد بانک ملت اعلام شده همچنانکه در کارت مربوط توضیح داده شده است فقط به یکی از بستگان درجه یک (پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند، همسر) منتقل می شود و کسانی که انتقال اسناد عمره خود را خواستار هستند ابتدا باید به حج و زیارت استان خود و سپس به بانک ملت مراجعه کنند و این کار را هم فقط این بانک انجام می دهد.

انتقال فیش های بانک ملی را دفاتر زیارتی مجاز بدون هیچ محدودیتی انجام خواهند داد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: هر یک از این اسناد (بانک ملی و بانک ملت) فقط برای یک بار قابل انتقال خواهد بود.

اصل و تصویر شناسنامه متقاضیان (انتقال دهنده وگیرنده)، اصل و تصویر کارت ملی متقاضیان، ارائه اصل و تصویر قبض سپرده گذاری عمره، تکمیل فرم درخواست، ارائه گواهی حصر وراثت برای انتقال فیش افرادی که فوت کرده اند مدارک مورد نیاز برای انتقال اسناد عمره است.

عملیات اعزام800هزار زائر ایرانی به عمره مفرده از16بهمن آغاز می شود و تا ششم مرداد ادامه خواهد داشت.

آنروز .. تازه فهمیدم .. 

 در چه بلندایی آشیانه داشتم...  وقتی از چشمهایت افتادم...

پنج شنبه 23 دی 1389  10:46 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها