چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) زمستان 1387; 7(29):89-137.
 
 
رضواني مهران,خدادادحسيني سيدحميد
 
 
 

بررسي پيشينه تحقيقات انجام گرفته حاکي از آن ست که عناصر تشکيل دهنده اجزاي مدل يکپارچه ارتباطات بازاريابي در قالب آميخته ترفيع عمدتا داراي ماهيتي تصادفي، پويا، مبهم، نادقيق، کيفي و يا نامشهود بوده و فهم آنها نيازمند بهره گيري از رويکردهايي است که با ماهيت ذاتي اين نوع متغيرها سنخيت و همخواني داشته باشد. در اين مطالعه با بکارگيري رويکرد فازي در مدلسازي، اتکا به داده هاي واقعي عملکرد و تحليل آرا خبرگان در راستاي تحقق اهداف توسعه اي بنگاه؛ نارسايي هاي موجود در مطالعات گذشته تا اندازه زيادي مرتفع شده و رضايت مندي بيشتري در تحقق اهداف بازاريابي و فعاليت هاي ارتباطاتي و ترفيعي بنگاه حاصل شده است. ضمنا از عواملي همچون منحني عمر محصولات بنگاه، راهبردهاي بازاريابي، بودجه فعاليت هاي ترفيعي و ماهيت رقابت و صنعت به عنوان سازه هاي کليدي جهت طراحي الگوي کارآمد ارتباطات بازاريابي بهره گرفته شده است.

 
كليد واژه: راهبرد توليد، صنعت فناوري اطلاعات، مطالعه تطبيقي
 
 

 نسخه قابل چاپ