0

روش فعال کردن کاربر مدیر (Administrator) در صفحه ورود به ویندوز

 
mohamadaminsh
mohamadaminsh
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : دی 1389 
تعداد پست ها : 25772
محل سکونت : خوزستان

روش فعال کردن کاربر مدیر (Administrator) در صفحه ورود به ویندوز
دوشنبه 15 خرداد 1391  3:30 PM


 

 
اگر بخواهید کاربر مدیر (Administrator) را در هنگام ورود به ویندوز نمایش دهیم ، به عبارت دیگر برای ورود به ویندوز بتوانید از کاربر Admin یا مدیر استفاده کنید باید ابتدا آنرا فعال کرده و سپس از طریق آن دیگر کاربران را تحت کنترل درآوریم. برای اطلاع از چگونگی فعال کردن کاربر Admin یا مدیر در ادامه ترفند با من همراه باشید.
برای این کار:
1- ابتدا از منوی Start برنامه Run را اجرا کرده و دستور RegEdit را تایپ کرده Ok نمایید تا برنامه رجیستری ویندوز اجرا شود.
2- حال از سمت چپ پنجره رجیستری که ظاهر شده است مسیر زیر زا به ترتیب در شاخه های موجود دنبال بکنید :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserLis t
3- بعد از انتخاب آخرین مورد یعنی کلمه UserList ، در سمت راست پنجره در فضای خالی آن کلیک راست کرده و از منوی New گزینه DWORD را انتخاب کرده تا یک مورد DWORD ساخته شود ، نام آن را Admisistrator قرار دهید و بروی آن دابل کلیک کرده مقدار آن را عدد یک وارد نمایید. برای اعمال تغییرات و مشاهده آن یک بار Log off نمایید.

کریمی که جهان پاینده دارد               تواند حجتی را زنده دارد

 

دانلود پروژه و کارآموزی و کارافرینی

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها