محصولات صنایع دستی همدان نیازمند برندسازی است
دوشنبه 1 اسفند 1390 1:41 AM
|
![]() |
'اسدالله بیات' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برندسازی یكی از نیازهای اصلی محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی استان همدان به شمار میآید.
وی اضافه كرد: حضور در ششمین كنفرانس بینالمللی برند یكی از فرصتهای بینظیر استان همدان برای آشنایی با برند و اهمیت برندسازی بوده است.
وی با بیان اینكه این كنفرانس در برج میلاد برگزار شد، ادامه داد: استان همدان با كسب تجربیات، خود را برای برگزاری همایش برند در سال آینده آماده میكند.
وی گفت: در این كنفرانس بر لزوم برندسازی صنایع دستی تاكید شد و اداره كل میراث فرهنگی همدان نیز از راهكارهای ارائه شده در این همایش حداكثر استفاده را میكند.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تصریح كرد: برند وسیلهای جهت معرفی كالا است و شناسنامهای برای هر محصول به شمار میآید.
بیات یادآور شد: گروه رهیافت، بنیانگذار برندسازی و مدیریت برند در ایران متولی برگزاری ششمین كنفرانس بینالمللی برند بوده است.
وی خاطرنشان كرد: تجربیات به دست آمده از این كنفرانس به واحدهای تولیدی صنایع دستی همدان منتقل میشود.