0

اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي

 
amirpetrucci0261
amirpetrucci0261
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : تیر 1388 
تعداد پست ها : 27726
محل سکونت : http://zoomstar.ir/

اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي
یک شنبه 10 بهمن 1389  8:20 PM

نسخه چاپي ارسال به دوستان
بر اساس مصوبه طرح تكريم ارباب رجوع صورت مي‌گيرد؛
اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي آذربايجان شرقي

خبرگزاري فارس: مديركل آموزش و پژوهش استانداري آذربايجان شرقي از اجراي نظرسنجي از ارباب رجوع در 97 دستگاه اجرايي استان بر اساس مصوبه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، براساس بخشنامه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و مصوبه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع، طرح نظرسنجي از مراجعان دستگاه‌هاي دولتي در 97 دستگاه اجرايي و در سطح هشت شهر بزرگ استان آذربايجان شرقي به مرحله اجرا درمي‌آيد.
عليرضا حاجي‌خياط مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري در اين خصوص اظهار داشت: در اين طرح ميزان رضايتمندي مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان، شناسايي دستگاه‌هاي پيشرو يا بي‌توجه به ارائه خدمات به مراجعيا و ميزان اعتماد و خوش‌بيني آنها به سازمان‌ها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه اين طرح تا پايان بهمن‌ماه سال 1389 ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: اين نظرسنجي از طريق تكميل پرسش‌نامه و مصاحبه حضوري با مراجعان ادارات انجام خواهد گرفت و حجم نمونه اين طرح بالغ بر 20 هزار نفر برآورد شده است.
مديركل آموزش و پژوهش استانداري آذربايجان شرقي افزود: در مجموع به 412 واحد اداري در سطح استان مراجعه خواهد شد.
حاجي‌خياط با اشاره به اينكه در انتخاب نمونه‌ها، نسبت منطقي بين تعداد مراجعان واحدهاي اداري مركز استان و واحدهاي اداري شهرستان‌ها رعايت شده، گفت: تكميل پرسش‌نامه و مصاحبه به صورت تصادفي از مراجعان دستگاه‌هاي اجرايي كه پس از پايان كار اداري قصد خروج از اداره مورد نظر را دارند، انجام خواهد شد.
وي تصريح كرد: اطلاعات مندرج در پرسش‌نامه‌ها پس از كدگذاري و تشكيل بانك اطلاعات داده‌ها مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌گيرند و سپس نسبت به رتبه‌بندي دستگاه‌هاي استاني از نظر ميزان رضايتمندي اقدام خواهد شد.
حاجي‌خياط با بيان اينكه نتايج اين طرح در اسفندماه سال‌جاري منتشر خواهد شد، اظهار داشت: مديران و كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي موفق در اين زمينه مورد تشويق قرار گرفته و به مديران و كاركنان آن دسته از دستگاه‌هاي اجرايي كه در اين خصوص توفيق كمتري داشته باشند، تذكرات لازم توسط مسئولان داده خواهد شد.
خدمات‌رساني به مردم و تكريم ارباب رجوع يكي از 10 برنامه تحول نظام اداري كشور است كه از متن سياست‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري، سند چشم‌انداز و قانون برنامه چهارم توسعه نشات گرفته است.
انتهاي پيام/غ30/ح

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها