قطارسريع السيراصفهان-تهران سال 92بامشاركت بخش خصوصي راه اندازي مي شود
|
|
||
|
به گزارش ايرنا،'عليرضا ذاكر اصفهاني' روز سه شنبه در بازديد از پروژه قطار سريع السير اصفهان، تهران افزود:اين پروژه داراي دو قطعه است كه قطعه اول آن از'دليجان تا قم' و قطعه دوم از ايستگاه 'اصفهان تا مورچه خورت، ميمه و قرقچي' است.
وي با اشاره به پيشرفت 59 درصدي قطعه دوم اين پروژه اضافه كرد:اجراي اين پروژه به لحاظ كمي و كيفي از برنامه پيش بيني شده جلوتر است. وي مجموع اعتبارات اين پروژه را چهار هزار ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: از اين ميزان 60 ميليارد تومان اعتبار براي سالجاري تخصيص يافته است. استاندار اصفهان همچنين مجموع اعتبارات زيرسازي اين پروژه را 400 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: عمليات زيرسازي آن تا پايان سال 90 تمام مي شود. استاندار اصفهان با اشاره به سفر خود به چين،گفت:هدف از اين سفر مذاكره با شركت 'CNA'اين كشور براي انتقال تكنولوژيها و تجهيزات به اصفهان براي پيشرفت پروژه مزبور است. |
فایده مترو برای من دانش آموز این بود
امسال(89) که در زمستان بارندگی شد
اتوبوس شرکت واحد سر خورد و رفت به حصار های سبز مترو برخورد کرد و متوفق شد اما کسی چیزی اش نشد .
فایده مهم و غیر قابل فراموش شدن
مترو به 92 هم نمی رسد