به عنوان یک وب مستر، شما بهتر است اثر یک دامین پارک جدید خریداری شده را روی سئو وب سایت در موتورهای جستجو بدانید.
برای کمک به وبمسترها، Matt Cutts رئیس تیم اسپم گوگل در مورد وب سایت های پارک دامین شده و اینکه چگونه گوگل دامین های پارک شده را تهدید به اخراج از نتایج جستجو می کند صحبت کرده است.
در ابتدا سوالی که برای اکثر کاربران اینترنتی پیش می آید به این شکل است:
وب سایتی داریم و مایل هستیم برای اینکه دیگر کاربران و رقیبان، دامین های مشابه سازمان و شرکت ما را نداشته باشند سریعا شروع به خریدن آنها می کنیم و به احتمال زیاد روی دامین اصلی سایت پارک می کنیم یا مکن است برنامه ریزی برای این دامین ها و طراحی سایت در ماه های آینده داشته باشیم. بنابراین عملیات پارک دامین را در اکانت خود بدون گذاشتن هیچ محتوای جدیدی انجام می دهیم. پس تکلیف دامین اصلی و دامین های پارک شده چه خواهد شد؟
گوگل کارگاهی به عنوان دامین پارک شده دارد که دامین های پارک شده یا وب سایت های خالی که هیچ ارزشی برای خوانندگان را ندارد کشف می کند. گوگل این وب سایت ها و دامین ها را ایندکس نمی کند و اجازه نمایش در نتایج جستجو را نخواهد داد و فقط سوابق را در پایگاه داده خود نگه می دارد.
در آینده که شما وب سایتتان را راه اندازی می کنید، گوگل همچنان فکر می کند آن دامین پارک شده است.
شما می توانید از به وجود آوردن مشکلات بالا با گذاشتن تعدادی محتوا در وب سایت با گذاشتن دو یا سه پارارگراف درباره مشارکت آنلاین خودتان خودداری کنید.. در این موارد، احساس نمی شود که پارک دامین کرده اید. بنابراین هنگامیکه وب سایت جدید آماده می شود شما نگرانی درباره خزیدن روبوت ها و ایندکس شدن در نتایج جستجو را نخواهید داشت.