تجارت بینالملل؛ استراتژی و شرکتهای چندملیتی
سال 2009 | 528 صفحه | ISBN: 9780415800570 | 9,76 MB |
پسورد فایل: www.booktolearn.com
معرفی: کتاب جدید تجارت بینالملل برای تغییری جدید و همیشگی در محیط جهانی، تالیف شده است. Cullen، با یک فصل منحصربهفرد با موضوع تجارت الکترونیک بینالمللی بهروش منحصربهفردی این بخش از کتاب را به نگارش درآورده است. موضوعات به فصلها لینک داده شدهاند. منطق این است که استراتژیهای تجارت بینالمللی، انتخاب و پیادهسازی شوند. شما برای حضور و فعالیت تجاری در عرصه بینالملل نیاز به دانستن درباره محیط و فرهنگ جهانی دارید.
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که میخوانید و انسانهایی که ملاقات میکنید. "مک لوهان"
یک شنبه 30 شهریور 1393 3:22 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014