0

درباره ورد Microsoft Word 2010

 
ahmadi1393
ahmadi1393
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : تیر 1393 
تعداد پست ها : 63
محل سکونت : استان ندارد

درباره ورد Microsoft Word 2010

سلام به همه راسخونی های عزیز

قصد دارم تو این بخش به طور مرتب یک سری نکاتی کاربردی رو که در مورد ورد  هستند،  به صورت خلاصه و واضح توضیح بدم.

 امیدوارم به دردتون بخورن در صورتی که نظری در مورد مطالب ارائه شده داشتید خوشحال میشم ارسال کنید همچنین اگه سوالی داشتید حتما بفرستید تا موضوع متن بعدی باشه که ارسال میکنم.

در پناه حق

موفق باشید

امام حسن مجتبی علیه السلام:رَأسُ العَقلِ مُعاشَرَةُ النّاسِ بِالجَميلِ؛

خوشرفتارى با مردم، رأس خرد است.(ميزان الحكمة، ح 13703)

یک شنبه 12 مرداد 1393  9:16 PM
تشکرات از این پست
ravabet_rasekhoon
ahmadi1393
ahmadi1393
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : تیر 1393 
تعداد پست ها : 63
محل سکونت : استان ندارد

Styles بخش اول کار با Heading

برای ایجاد فهرست مطالب به صورت خود کار در ورد 2010 :

توی تب Home بخش Styles باید از Headingها برای اینکار استفاده کنیم.

این کار خیلی سخت نیست در عین حال خیلی جالبه

  • ابتدا عنوان پاراگراف رو که میخواهید تو فهرست مطالب بیاد انتخاب میکنید.
  • از روی لیست Styles به ترتیب از Headingها استفاده میکنید.
  • Headingها دارای شماره هستند به این ترتیب که عناوین  اصلی درجه اول رو Heading1 انتخاب کنید وعناوین زیر مجموعه اونها رو Heading2 و همینطور هرچی عنوان فرعی تر میشه شماره بعد Heading3، Heading4... رو انتخاب کنید.
  • Headingihها رو تا استفاده نکنید شماره بعدیش رو نمیبینید و در نهایت تا 9 تا بیشتر نیستند.
  • شما با کلیک راست روی هر کدوم از Headingها و انتخاب گزینه Modify می توانید فونت و اندازه و بقیه چیزهای سر تیترتون رو به شکل دلخواه تنظیم کنید و در صورتی که تیک automatically update رو که انتهای پنجره Modify هست بذارید با تغییرات رو هر Heading تمامی گروه از اون نوع با هم تغییر میکنند.
  • بعد از اتمام انتخاب و اعمال Heading توی صفحه ای که میخواهید فهرست بسته بشه کلیک میکنید.
  • از تب Reference  روی گزینه Table of Contents کلیک کرده و حالت مورد نظزتون رو انتخاب میکنید.
  • در صورتی که شما از Heading3 به بعد هم استفاده کردید یعنی Heading4 به بعد برای اومدن اونا تو فهرست مطالب بعد از کلیک روی  Table of Contents گزینه Table of Contents Insert  رو انتخاب کنید و عدد Show levels رو تا مقدار استفاده شده بیشتر کنید.
  • شما بعد از ایجاد فهرست مطالب در صورتی که تغییراتی تو متن دادین و شماره صفحات و یا عناوین جا به جا شدند از همون بند Reference بخش Table of Contents به راحتی می تونید با update تغییرات جدید رو به فهرستتون اعمال کنید.

امیدوارم مفید واقع بشه اگه سوالی در این مورد دارید در خدمتم.

یا علی

امام حسن مجتبی علیه السلام:رَأسُ العَقلِ مُعاشَرَةُ النّاسِ بِالجَميلِ؛

خوشرفتارى با مردم، رأس خرد است.(ميزان الحكمة، ح 13703)

یک شنبه 12 مرداد 1393  9:19 PM
تشکرات از این پست
ravabet_rasekhoon
movahedian110
movahedian110
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آذر 1390 
تعداد پست ها : 1

پاسخ به:درباره ورد Microsoft Word 2010

سلام سوالی داشتم

من تحقیقاتمرا رو وان نت 2010 انجام دادم و از اون بک آپ گرفتم الان میخوام این اطلاعات را با وان نت 2013 ادامه بدم ولی اونا رو باز نمیکنه یعنی اطلاعات قبلی ام را نمیخونه چکار بکنم ؟

ممنونم اگرزودتر جوابم بدید

جمعه 9 آبان 1393  4:57 PM
تشکرات از این پست
sayyed13737373
دسترسی سریع به انجمن ها