وب سایت های طراحی شده روزنامه های سنتی در جدیدترین رتبه بندی کام اسکار از 50 وب سایت آمریکایی در ماه ژوئن 2010 نتوانستند جزو 10 وبسایت برتر قرار بگیرند.
با توجه به این که این پرتال ها اقداماتی را در جهت بهبود بیش تر انجام دادند، از آمارهای گزارش شده درباره آنها انتظار بیشتری می رفت. به هر حال این آمارها چندان هم تیره و تار نبود و رتبه سایت های طراحی شده روزنامه در مقایسه با ماه ژوئن 2009 به طور قابل توجهی بالاتر قرار داشت. تریبون اینتراکتیو با 28 میلیون بازدیدکننده منحصر و شرکت واشنگتن پست با 26 میلیون بازدیدکننده منحصر در رتبه 40 و 47 قرار گرفتند، در حالی که نیویورک تایمز دیجیتال سه پله صعود کرده و با 69 میلیون بازدیدکننده در رتبه سیزدهم قرار گرفت. البته معلوم نیست پس از برقراری سیستم اشتراک در وب سایت این روزنامه، آمارهای مذکور دستخوش تغییر شود یا خیر؛ سایت های گوگل، یاهو و مایکروسافت با ترافیک بهتر از سال گذشته جزو سه سایت طراحی شده پربازدید برتر قرار گرفتند. پورتال فیس بوک دو پله صعود کرده و با گرفتن جای سایت aol در رتبه چهارم قرار گرفت. شمار بازدیدکنندگان این سایت از 77 میلیون در سال گذشته به 142 میلیون نفر رسید. این آمارها هم چنین نشان می دهند که طراحی وب سایت شبکه اجتماعی تا چه اندازه اهمیت یافته که لزوم استفاده از آنها برای اشتراک گذاری اطلاعات از سوی دبیران خبری را بارز می کند.