نقل قول rasekhoon_m
با سلام و عرض احترام
سلام عرض می کنم خدمت جناب آقای کیانی. خسته نباشید. بالاخره بنده رو مفتخر نمودید و در صندلی داغ بنده شرکت کردید. :)
از شما بخاطر حضور فعال در انجمن ها و همچنین شرکت در صندلی داغ این هفته صمیمانه تشکر می کنم.
خواهش می کنم. بنده که کاری جز انجام وظیفه انجام نمی دهم.
چون به عنوان یکی از مدیران فعال انجمن هستید، این سوال را از شما می پرسم:
شما لطف دارید. :)
- اگر روزی مسئول روابط عمومی موسسه راسخون بودید، با توجه به اهداف، محدودیت ها و ظرفیت های موجود، چه چیزهایی را در اولویت کاری خود قرار می دادید؟
اختیار دارید تکیه بر تخت بزرگان نتوان زد به گزاف :))
من فکر می کنم راسخون تا به الان خیلی پیشرفت داشته و مطمئن هستم از این به بعد هم بهتر و بهتر خواهد شد.
همین که به نظرات کاربران اهمیت می دهید از کوچکترین تغییرات گرافیکی گرفته تا تصمیم گیری در مورد مسئل مهم تر کاربر رو دلگرم می کنید که نظرش در سایت مهم هست.
فکر می کنم همین که راسخون سایتی کاربر مدار هست خیلی کمک برای رسیدن به اهداف می کند. بنابراین اگر بنده روزی افتخار این رو داشته باشم که مسئول روابط عمومی موسسه راسخون باشم بی شک هم و غم خودم رو بر روی تمام خواسته های کاربرای عزیز می گذارم تا محیطی به لحاظ صمیمیت و در نوع خود فرهنگی ایجاد نمایم تا کاربر از اینکه در سایت حداقل برای پیشنهاداتش بررسی لازم انجام میشه دل گرم بشه.
یک نکته ای که بنده قبلاً هم در جلسات مدیران تالارها گفته بود ولی متاسفانه تاکنون عملی نشده اگر بنده مسئول روابط عمومی می شدم حتماً این مسئله طرح طبقه بندی کاربری رو اجرا می کردم. طرح بنده به این شکل بود که وقتی کاربری بعد از 6 ماه مثلاً به کاربر طلایی3 رسید سایت برای این تلاش کاربر ارزش قائل باشد و کاربر بتواند از فروشگاه سایت با استفاده از امتیاز کاربری خرید داشته باشد و بعد از خرید امتیاز از وی کسر شده و مثلاً به کاربر برنزی بازگردد. فکر می کنم چنین شیوه ای اگر عملی بشه باعث رقابتی شدن فضا و تلاش کاربر خواهد شد.
یک مسئله دیگر که حتماً بهش توجه می کردم استخدام مدیران تالار ها می بود. به نظر بنده شیوه گزینش مدیران تالارها یکمی مشکل دارد. اگر سایت این امکان رو داشت که کاربران مجازی رو استخدام می کرد و بر اساس قابلیت ها و توانمندی هایشان آن ها را به عنوان مدیران تالار ها به کار می گمارد و مسئولیت میداد این کار هم به جهت پیشرفت سایت مؤثر بود و هم اینکه مدیر تالار اگر کم کاری یا هم نقص دیگری داشت موسسه می توانست از وی بازخواست نماید و مانند یک پرسنل در موسسه.
ببخشید اگر پر حرفی کردم :)