به نظر من ايده خوبيه.
از اين نظر كه در حال حاضر بعضي مديران تالارها اصلا در انجمن حضور ندارن. و صرفا زمان اعلام كاربران برتر ديده ميشن و اين به نظر من براي سايت كمي دردسرساز است.
اشكالاتي كه بعضي مديران دارند درسته كه در تاپيك هاي انتقاد و پيشنهاد مطرح و پاسخ داده ميشه ولي بعضي مواقع مديران بعد از هفته ها به اون صفحه مراجعه مي كنند.
در حال حاضر بعضي كاربران اشراف كافي بر انجمن دارند ولي مديران بعضي تالارها نيستند كه خطاي كاربران رو متوجه بشن.
مثلا من در يكي از تالارها ديدم كاربري كه اقدام به ارسال پست هاي كپي پيستي به صورت نجومي كرده بود به دليل رعايت نكردن قوانين حسابش مسدود شد. ولي مدير يكي از تالارها اين كاربر رو به عنوان كاربر برتر معرفي كرد. خب من اين رو به كي بگم؟؟ !! وقتي مديري در جريان اتفاقات سايت نيست پست كاربر برتر رو مي زنه بعد دو روز ديگه هم كاربر با هديه اي از راسخون تشويق ميشه اين اشكال رو به كجا بايد بدم؟؟!!
مسئولين سايت هم كه سرشون شلوغه. نمي تونن همه چيز رو كنترل كنن. ولي وقتي جايي باشه ايرادات مديران و حتي پست ها يك جا جمع بشه و نياز به پاسخگويي نباشه. يعني در حد اطلاع رساني مسئولين خيلي بهتر مي تونن رسيدگي كنن.
من هر وقت نظري تو روابط عمومي بدم. حتي اگر جواب هم نخواد مديران سايت كلي وقت مي گذارن براي تشكر و .قدرداني و پيگيري.. حالا اگه هر روز من بخوام اتفاقات اشتباه رو به اونها انتقال بدم خيلي وقتشون گرفته ميشه و اگه چند نفر اين كار رو انجام بدن ديگه وقتي براي اونها باقي نمونه بخوان به امور ديگه برسن.
اگه همه مطالب يك جا (مثلا در شوراي كاربران) باشه و بعد گزارشي در انتهاي هر هفته و يا بنا به تصميم شوراي كاربران هر روز يا هر ماه و يا ... به گوش مسئولين برسه رسيدگي به امور خيلي بهتر صورت مي گيره.