سلام و ادب خدمت مدیر گرامی
قبلش بگم که من از نوشتن این مطلب هیچ قصد و قرضی نداشتم و هیچ کسی را متهم نکردم،فقط چیزی که دیدم رو میگم:
بعد از 2 روز پس از ثبت فاکتور گفتین این محصولی که ثبت کردین تموم شده ، با یه محصول دیگه عوض میکنیم ! در حالیکه بعد از چند روز گفتین نمیشه ، شما حتما در ارتباط نیستین با مدیر فروشگاهتون هماهنگ بشین!!! بازم گفتم مساله هزینه محصول یا پیشتاز نبود همون اول با مدیر فروشگاه قرار بر این شده بود مابقی هزینه ریالی محصول رو به حساب کاربری اضافه نمایم...(که فقط 4 تومن بود و من کلا 80 اندی و با 30حسنه خرید داشتم)
درحالیکه از مدل آبی محصول خرید کرده بودم و در قسمت نظرات هم فرمودین فقط از مدل آبی از این مدل موجوده ولی مدلی که برای من فرستاده بودید سفید رنگ بود با اون مـشکلات عجیب غریب ، اگر قرار بر این بود که همون محصولو تعمیر کنیم میتوانستیم همینجا بقول شما با صرف هزینه!کمتر و بدون صرف اینهمه وقت اضافی تعمیر میکردیم و...
در حالیکه تو فروشگاه ها و مراکز بزرگ اینترنتی مثل البسکو یا... فرصت تعویض وجود دارد ،گفتم شاید بدلیل معیوب بودن محصول با یه مدل دیگه از همین محصول تعویض شود که چنین و چنان شد،و در حالیکه هر روز با پیگیریهایی که داشتم چنان با لحن تندی صحبت کردید که خدا میداند پشت تلفن عرق کردم نیم ساعت همینجوری تو فکر فرو رفته بودم...(گویی خدای ناکرده قتلی صورت گرفته باشد..)
و شما همون محصول تعمیری رو فرستادین که اصلا از نظر یه محصول سالم و کامل به حساب نمیاید...(هرچندبطور موقت درست شده باشد )
در حالیکه طی یک سال عضویت و فعالیت در انجمنها تابحال سابقه این همه تماس پیاپی در هر روز انهم بطورمتوالی،به این صورت نداشتم،در حالیکه این باید شما باشید که پیگیری کنید،نبوده محصول مشکل کاربر نمی باشد بلکه مشکل فروشگاه است...
پیروز باشید.