پاسخ به:کتاب های الکترونیکی با موضوع "دانشگاهی"
تحقیقی درباره روشهای مرتب سازی
کریمی که جهان پاینده دارد تواند حجتی را زنده دارد
دانلود پروژه و کارآموزی و کارافرینی
تحقیقی درباره شبیه سازی JK فلیپ فلاپ
در الکترونیک و کامپیوتر، فلیپ فلاپ یک نوع مدار دیجیتال است که می تواند به عنوان یک بیت حافظه عمل کند. یک فلیپ فلاپ می تواند شامل دو سیگنال ورودی، صفر یا یک در پایه ورودی باشد. ضمنا یک فلیپ فلاپ دارای یک پایه زمانی(clock) و یک خروجی(out put) و دو پایه set و reset می باشد. بعضی از فلیپ فلاپ ها شامل یک پایه clear می باشند که خروجی را دوباره راه اندازی(reset)می کنند. (در واقع فیلیپ فلاپ ها یکی از انواع مدارات مجتمع Ic هستند که برای کار به اتصالات تغذیه و زمین نیاز دارند.) تغییرات پالسهای ورودی که منظور همان صفر و یک دیجیتال می باشند، بهمراه پایه clock سبب تغییرات در خروجی می شوند. (عملا هر تغییری در وضعیت خروجی، به طور همزمان وابسته به تغییرات پالس در پایهclock است. مشخصات آیسی های فلیپ فلاپ ها مثلا پایه های ورودی، خروجی و بقیه پایه ها توسط کارخانه های سازنده در دفترچه هایی تحت عنوان دیتاشیت(data sheet) قرار می گیرند.)
شبکه های عصبی
شبکههای عصبی سیستمها و روشهای محاسباتی نوینی هستند برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش، و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیشبینی پاسخهای خروجی از سامانههای پیچیده. ایدهٔ اصلی این گونه شبکهها (تا حدودی) الهامگرفته از شیوهٔ کارکرد سیستم عصبی زیستی، برای پردازش دادهها، و اطلاعات به منظور یادگیری و ایجاد دانش قرار دارد. عنصر کلیدی این ایده، ایجاد ساختارهایی جدید برای سامانهٔ پردازش اطلاعات است. این سیستم از شمار زیادی عناصر پردازشی فوق العاده بهمپیوسته با نام نورون تشکیل شده که برای حل یک مسأله با هم هماهنگ عمل میکند. با استفاده از دانش برنامهنویسی رایانه میتوان ساختار دادهای طراحی کرد که همانند یک نرون عمل نماید. سپس با ایجاد شبکهای از این نورونهای مصنوعی به هم پیوسته، ایجاد یک الگوریتم آموزشی برای شبکه و اعمال این الگوریتم به شبکه آن را آموزش داد.
دستور کار آزمایشگاه پایگاه داده ها
جزوه مفاهیم سیستم عامل
ارائه الگوریتمی برای بهینه سازی پرس و جوهای تو در تو
بررسی و جایگاه شهر الکترونیک تفرش (فاز اول)
بهینه سازی تصادفی و مکاشفه ای برای مسئله ترتیب پیوند با استفاده از الگوریتم ژنتیک
ارائه یک روش جدید طراحی سیستمهای ترکیبی هوشمند
بهینه سازی تصادفی و مکاشفه ای برای مسئله ترتیب پیوند و شتاب دادن به پرس و جو ها
تحقیقی درباره معماری های نرم افزار و روش های ارزیابی معماری
فشرده سازی صوت
یک روش خودآزمون توکار برنامه پذیر برای آزمایش هسته های حافظه
پروژه کاربردهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (ویراش دوم)
قابل استفاده برای دانشجویان دوره ی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار و دانشجویان دوره ی کارشناسی ارشد گرایش های هوش مصنوعی و رباتیک و کلّیّه ی علاقه مندان جدید ، جامع ، به روز ، در 468 صفحه و دارای 25 فصل با عنوان های زیر : فصل اوّل – هوش مصنوعی | فصل دوّم – عامل های هوشمند | فصل سوّم – حل مسأله و جستجو | فصل چهارم - جستجوی آگاهانه یا مکاشفه ای | فصل پنجم - الگوریتم های جستجوی محلّی | فصل ششم - مسایل ارضای محدودیّت | فصل هفتم - مسایل ارضای محدودیّت و برنامه نویسی ارضای محدودیّت | فصل هشتم - تئوری بازی ها | فصل نهم - عامل های منطقی | فصل دهم - منطق مرتبه ی اوّل به بیان ساده | فصل یازدهم - منطق مرتبه ی اوّل | فصل دوازدهم – استنتاج در منطق مرتبه ی اوّل | فصل سیزدهم – نامعلومی یا عدم قطعیّت | فصل چهاردهم - شبکه های بیزی | فصل پانزدهم – استنتاج در شبکه های بیزی | فصل شانزدهم – شناخت سخن یا سخن شناسی به طور خلاصه | فصل هفدهم - تصمیم گیری های عاقلانه یا تیوری تصمیم گیری | فصل هیجدهم - شبکه های عصبی | فصل نوزدهم - الگوریتم های ژنتیکی | فصل بیستم - سیستم های خبره | فصل بیست و یکم - پردازش های تصمیم گیری مارکوف | فصل بیست و دوّم - سیستم های طبقه بندی کننده | فصل بیست و سوّم - درخت های تصمیم گیری | فصل بیست و چهارم - یادگیری کیو ای | فصل بیست و پنجم - برنامه ریزی