تنظیمات پروفایل سرور نوکیا برای آپدیت با خود گوشی
هنگام استفاده از دستگاه خود جهت بروزرسانی، پیام خطا دریافت می کنم. چه کاری باید انجام دهم؟
"سرور راه دور پاسخ نمی دهد"
احتمالاً دستگاه Nokia شما به اینترنت وصل نمی شود یا سرور در دسترس نیست. مشکلات اتصال اینترنت ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، مثلاً خطای موقت در شبکه یا اینترنت، فقدان تنظیمات یا تنظیمات نادرست نقطه دستیابی برای برنامه نسخه های بروز دستگاه (یا مرورگر وب). به یاد داشته باشید که اگر دستگاه شما آن را پشتیبانی کند، می توانید از WiFi نیز جهت اتصال به اینترنت و بروزرسانی استفاده کنید.
همچنین باید دارای تنظیمات سرور بروزرسانی برنامه ریزی شده در دستگاه خود باشید. این تنظیمات خاص اپراتور (برای راهنمای با اپراتور خود تماس بگیرید) یا تنظیمات استاندارد Nokia به شرح زیر است:
#0000#* را در صفحه خانگی تلفن خود وارد کنید یا به مدیر دستگاه بروید (در صورت لزوم با راهنمای کاربر خود مشورت کنید).
گزینه ها > نمایه های سرور > گزینه ها > نمایه سرور جدید > کپی = خیر
نام سرور Nokia
شناسه سرور Nokia
رمز ورود سرور firmupservpass
نقطه دستیابی [برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید]
آدرس میزبان https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
پورت 443
نام کاربر nokiams
رمز ورود nokiamspass
پیکربندی مجاز بله
پذیرش خودکار همه درخواست ها بله