0

معرفی موتور سیکلت

 
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

معرفی موتور سیکلت

با سلام خدمت دوستان عزیزم

در این قسمت سعی دارم که به معرفی موتورهای موجود در ایران بپردازم و بعضی از ویژگی های آن ها را بیان کنم.

امیدوارم که کارگشا باشد.

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:06 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

کِی. تی. اِم. دوک 125

 

 


سال 2011 در خاطر دوست داران جوان دنیای موتورسیکلت خواهد ماند. در این سال، KTM اتریش که به دلیل موتورسیکلت های ورزشی خیره کننده اش از شهرت جهانی برخوردار است، اولین محصول جاده ای خود را با ظرفیت 125 سی سی با نام 125 Duke (کِی. تی. اِم. دوک 125) به دوست داران خود عرضه نمود.

محصول جدید KTM که از بهار 2011 وارد بازارهای جهانی شد، اندیشه آشکاری در پس خود دارد که در نگاه اول می توان به آن پی برد یعنی: لذت واقعی موتورسواری به لطف استفاده از آخرین نسل فناوری موتورسیکلت.

KTM، اولین محصول 125 سی سی جاده ای خود را با نام Duke برای جوانان سنین 16 سال به بالا در نظر گرفته است و البته محبوب کسانی که دل جوانی دارند نیز خواهد بود. 125 Duke نهایت لذت سواری را به ارمغان می آورد که این ویژگی را باید مدیون فناوری پیشرفته و ممتاز این شرکت در ساختن انواع موتورسیکلت دانست.




ساختار بدنه:

قدرت 11 کیلووات (در 10500 دور در دقیقه) به همراه وزن نسبتاً سبک 125 کیلوگرم، لذت سواری را با 125 Duke ضمانت می کند. شاسی عالی، با فریم لوله مانند و سبک و طراحی امتحان پس داده KTM، آن را به یک تخته موج سواری واقعی تبدیل می کند و تجمیع وزن در نزدیکی مرکز ثقل موتورسیکلت، قدرت مانور و دقت راهبری آن را به صورت چشمگیری افزایش می دهد..

.



سیستم تعلیق جلو:

سیستم تعلیق جلو با کمک های تلسکوپی و بسیار با کیفیت 125 Duke با حالت وارونه محصول WP Suspension، دارای اندازه 43 میلیمتری (1.69 اینچی) است که برابر اندازه قطر خارجی کمک حرفه ای ترین محصول همین شرکت یعنی RC8 R (1190 سی سی) است. دوشاخ این موتورسیکلت نیز به عنوان بخشی از سیستم تعلیق عقب با وزنی سبک، کیفیتی بالا، و دارای اتصالات پینی است.




سیستم تعلیق عقب:.

.




 سیستم ترمز:

با استفاده از سیستم ترمز قدرتمند و با قابلیت کنترل بسیار بالا که توسط KTM و با همکاری BREMBO تحت نام BYBRE ساخته شده، و با قدرت ترمزگیری بی نقصی که بر تایرهای عریض وارد می شود، راکب در هر زمان و به سادگی، این موتورسیکلت سبک وزن را تحت کنترل خود قرار می دهد. در قسمت جلو نیز، سیلندر ترمز دو پیستونی شعاعی، قدرت خود را بر دیسک ترمزهای 280 میلیمتری (11.02 اینچی) وارد می آورد.

.

 

.



چرخ ها و تایرها:

چرخ های جلو و عقب 17 اینچی با وزن یکسان و سبک با طراحی ظریف و استواری بالا و از جنس آلیاژ سبک است که توسط KTM و به طور اختصاصی برای 125 Duke طراحی و ساخته شده است. تایرها در قسمت جلو به 110 میلیمتر (4.33 اینچ) و در قسمت عقب به اندازه قابل توجه 150 میلیمتر (5.91 اینچ) می رسند. تایرها، هم با محیط های مرطوب و هم با محیط های خشک سازگار هستند و در عین حال از استحکام و دوامی عالی برخوردارند.





 انجین:

در انجین 125 Duke، همانند مدل 1190 سی سی حرفه ایR  RC8، از دو عدد میل بادامک در موقعیت بالای سیلندر استفاده شده است و به وسیله اهرم های بادامک، چهار سوپاپ انجین را به حرکت وا می دارد. این نوع طراحی نه تنها اطمینان بسیار بالایی در عملکرد انجین به وجود می آورد بلکه با پوششی از کربن فوق سخت بر سطح اهرم های بادامک با به حداقل رساندن میزان اصطکاک، موجب آزاد شدن نیروی بیشتری می گردد. 

.

 

.



سرسیلندر:

شاسی سبک و جمع و جور به همراه قطعات بسیار با کیفیت در کنار ترمزهای درجه یک و بسیار مرغوب محصول BREMBO، حس پویایی را در کنار لذت سواری به راکب خواهد داد. انجین تک سیلندر چهارزمانه با طراحی دقیق و ظریف و سیستم خنک کنندگی مایع و میل بادامک های بالایی دوتایی (DOHC) با چهار سوپاپ در کنار سیستم تزریق سوخت انژکتوری الکترونیک (EFI) محصول BOSCH و گیربکس شش سرعته، نیروی رانشی مورد نیاز را برای این موتورسیکلت فراهم می کند. مصرف سوخت پائین موتور نیز خاطر راکب را از سطح منطقی مصرف و هزینه بهینه آسوده می کند. این دقیقاً همان چیزی است که می توان از یک KTM واقعی انتظار داشت.




سیستم تزریق سوخت:

طراحی پیچیده انجین با قدرت 11 کیلووات، فناوری پیشرفته الکترونیک در سیستم تزریق سوخت، و گیربکس 6 سرعته نه تنها عملکردی قابل تحسین برای 125 Duke فراهم می کند، بلکه مصرف سوخت را نیز متعادل تر می نماید. به لطف فعالیت منظم فیلتر پالایش کننده و انجین کم مصرف، میزان انتشار ذرات آلاینده تا میزان قابل توجهی کاهش می یابد..

.




مخزن سوخت:

مخزن سوخت 125 Duke با ظرفیت در حدود 11 لیتر و با طراحی خطوط شکسته علاوه بر اینکه سطح تماس مناسبی را با زانوهای راکب برقرار می کند، سوخت کافی برای بیش از 300 کیلومتر سواری بی وقفه را در خود جای می دهد..

.





ارگونومی:

125 Duke حالت ارگونومیک خاصی برای راکب در هنگام سواری ایجاد می کند به گونه ای که راکب می تواند انواع مهارت های خود را بر موتورسیکلت اعمال نماید. 125 Duke وزن خود را به شکل بهینه در سراسر بدنه توزیع می کند و این ویژگی موجب می شود اتصالات شاسی پیوستگی خود را بهتر حفظ کند و همراه با انجین قدرتمند، توان واقعی را در مسیرهای کوتاه و نفس گیر به نمایش بگذارد.

.

 

.




صفحۀ سنجشگرها:

صفحه سنجشگرهای 125 Duke مطابق با فناوری روز و به صورت تمام دیجیتال طراحی شده است و تمامی ابزارهای کنترل و سنجش به صورت الکترونیک در این صفحه انجام می شود.

.

.


24 ماه گارانتی، برای اولین بار در ایران:

125 Duke با 24 ماه گارانتی از سوی شرکت یکتاز سیکلت کویر به عنوان نماینده رسمی KTM اتریش در ایران عرضه می شود و این اولین بار در ایران است که یک شرکت موتورسیکلت سازی، کارکرد محصول خود تا این حد تضمین می نماید.

                         

 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:07 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

HYOSUNG GT249R

HYOSUNG GT249R



 

موتورسیکلت  HYOSUNG GT249R (هیوسانگ جی. تی. 249 آر)  که در بازارهای جهانی آن را با نام  GT250R Commet R می شناسند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات هیوسانگ در سال 2005 وارد بازار شد و با ظاهری مدرن، قدرت یک موتورسیکلت اسپورت کلاس 250 سی سی را به نمایش گذاشت. فریم این موتورسیکلت از نظر اندازه، شبیه محصول حرفه ای تر هیوسانگ یعنی GT 650 طراحی شده است.

 

 

.

 

.

.

.

.

در کلاس 250 سی سی، موتورسیکلت های گوناگونی در بازار وجود دارد اما اکثر آنها سایز و قدرت کمتری نسبت به آنچه ادعا می شود دارند. اما GT249R اینگونه نیست و با داشتن اندازه و ابعادی در حد موتورسیکلت های 650 سی سی و با داشتن فلاپ های حرفه ای، نمای یک موتورسیکلت سنگین کلاس حرفه ای را به نمایش می گذارد.

.

.

.

 

.



انجین GT249R، با داشتن دو سیلندر نوع (V-twin) با داشتن 8 سوپاپ با چیدمان DOHC، بر اساس انجین های سوزوکی طراحی شده است. این موتورسیکلت از سیستم سوخت رسانی انژکتوری با کنترل الکترونیک (EFI) استفاده می کند.

.

.

با داشتن استاندارد  EURO 3 ، میزان پراکندگی مواد آلاینده در این موتورسیکلت از بسیاری از محصولات این کلاس پائینتر است. در صفحه سنجشگرهای GT249R نیز از سرعت سنج دیجیتال و دورسنج آنالوگ استفاده شده است.

.

در GT249R ، اصلاحاتی در خصوص موقعیت و حالت سواری، کاهش وزن نهایی، اصلاح کرپی، ایجاد طوقه های پهن تر و طراحی ظریف و صیقلی تشکیلات قسمت عقب انجام شده و چراغک های LED در این قسمت به کار گرفته شده است و در مجموع، قدرت بیشتر و ظاهری شیک تر به موتورسیکلت داده است.

.گلگیر عقب نیز به سادگی قابل تعویض است. در مورد طراحی زین نیز تغییراتی حاصل شده و وضعیت استقرار آن بهبود یافته است.

اگزوز GT249R با پوشش کاملاً صیقلی از جنس استیل، قابلیت تعویض و تقویت با اگزوزهای حرفه ای تر را دارا است.

.

.
در سیستم تعلیق این موتورسیکلت، از کمک های جلو با قطر 51 میلیمتر به صورت وارونه و غیرقابل تنظیم استفاده شده که با فریم های فولادی از نوع کلافی (گهواره ای) ترکیب شده اند و راهبری و کنترل بهتری را فراهم می کنند. GT249R با برتری نسبت به بسیاری از موتورسیکلت های SPORT در کلاس 250 سی سی، از دو دیسک در سیستم ترمز جلو با اندازه های 300 میلیمتر با سیلندرهای دوپیستونی استفاده می کند.

.

.این نوع سیستم ترمز که در  GT249R به کارگرفته شده معمولاً در موتورسیکلت های سنگین تر استفاده می شود. در سیستم ترمز عقب نیز یک دیسک 230 میلیمتری به کار گرفته شده است.

.

.

 

.

.

.

این موتورسیکلت در مجموع با این ویژگی ها در کلاس 250 سی سی، یک سر و گردن از بسیاری از رقبا بالاتر قرار می گیرد.

HYOSUNG GT249R  از سوی یکتاز سیکلت کویر به عنوان نماینده رسمی هیوسانگ کره جنوبی در ایران عرضه می شود.

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:10 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 125 Type 1

RADISSON 125 Type 1



ویژگی های رادیسون 125 تیپ 1:.

.

.

.

 

رینگ های سادۀ پره ای؛


 زین با روکش ساده؛



 دیسک ترمز دایره ای؛

.

..



ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 125:.

.




فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو


دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر: استفاده از لاستیک طبیعی برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)


کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندۀ چین
کمک فنرهای عقب از نوع هیدرولیک محصول  GAZI SUSPENSION  تایلند

زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال

صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک (انجین بزرگ دقیقا مشابه انجین هوندا ویو 125 می باشد). بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO   می باشد....

.

 

.



قدرت انجین:
قدرت بیشتر به میزان  6.6  کیلووات در مقایسه با میزان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 اینگونه انجین ها بر مبنای حجم واقعی 125 سی سی طراحی و ساخته می شوند، بر خلاف انجین های‌ کوچک که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند و فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت


ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب




باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین.

.

 

زین:
ساخته شده از ابر سرد 670 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین    

شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود.  


اگزوز:
دوجداره و با رنگ آمیزی داخلی جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت هوا. با وزن 3800 گرم (در مقایسه با 3000 گرم محصولات مشابه)

بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است. دارای کیفیت صدای بهتر و طـول عـمر بیشـتر

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:11 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 125 Type 2

RADISSON 125 Type 2



ویژگی های رادیسون 125 تیپ 2:
..

.

.

رینگ های اسپورت با نوار دور قرمز؛


 زین با روکش لیزری؛

 دیسک ترمز کنگره ای؛


.

.

ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 125:


.

.

.
فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو


دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


لاستیک: استفاده از لاستیک طبیعی برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)


کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندۀ چین
کمک فنرهای عقب از نوع هیدرولیک محصول  GAZI SUSPENSION  تایلند


زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال


صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک (انجین بزرگ دقیقا مشابه انجین هوندا ویو 125 می باشد). بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO   می باشد.

...

.

.


 

قدرت انجین:

قدرت بیشتر به میزان  6.6  کیلووات در مقایسه با میزان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 اینگونه انجین ها بر مبنای حجم واقعی 125 سی سی طراحی و ساخته می شوند، بر خلاف انجین های‌ کوچک که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند و فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت


ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب




باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین


زین:
ساخته شده از ابر سرد 670 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین.

.   
شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود.  


اگزوز:
دوجداره و با رنگ آمیزی داخلی جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت هوا. با وزن 3800 گرم (در مقایسه با 3000 گرم محصولات مشابه).

.

 

بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است. دارای کیفیت صدای بهتر و طـول عـمر بیشـتر

                             

 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:14 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

KAVIR CDI 125

 

KAVIR CDI 125



 

سیستم جرقه زنی:

CDI

.

.

سیستم روشن کننده:
هندل

.

.

چراغ جلو:
شیشه و رفلکتور ساخته شده از پلی کربنات به جای PMMA و مقاوم در برابر حرارت و عدم تغییر رنگ و شفافیت در مقابل نور خورشید



.

.



کمک های جلو و عقب:
تهیه شده از بهترین تولید کننده کمک فنر در چین



باک:
تنها شرکت استفاده کننده از باک ساخت چین با کیفیت رنگ و برچسب به مراتب بالاتر از انواع مشابه ایرانی با ورق زیر 0.9 mm و ورق رویه 1mm با وزن 3100 گرم


گلگیر جلو و عقب:
تهیه شده از تولید کننده هوندا در ایران
گِل پخش کن عقب، بچه گلگیر و جعـبه ابزار ساخته شده از مواد PP نو به جای بازیافتی


تیوب:
محصول Golden Boy کرۀ جنوبی از جنس Butly به جای NR خاصیت Butly؛ عدم نفوذ پذیری هوا به خارج از تیوب می باشد، و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر:
ساخت شرکت یزد تایر ایران یا ایران یاسا


توپی:
استفاده شده از سنگین ترین توپی موجود، دارای بوش آهنی در مرکز توپی جهت استحکام بیشتر همانند هوندا ژاپن


طوقۀ جلو و عقب:
تنها شرکت استفاده کننده از D. I. D. ژاپن (ساخت اندونزی)


زنجیر:
از نوع H 428 به جای L 428 ( ضخامت و پهنای بیشتر، 4 طرف پرس بجای 2 طرف پرس)


هواکش و فیلتر هوا:
هواکش فلزی، همانند نمونه ژاپنی به جای فیلتر و هواکش پلاستیکی


بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است.


آرم جلو:
تولیدکننده هوندا


قطعات لاستیکی:
قطعات لاستیکی (دمپر ها) ساخته شده از مواد لاستیک (Natural Rubber) به جای PVC (بیش از 45 قطعه)



کتی های ترمز و کلاچ:
ساخته شده از آلومینیوم ACD06 می باشد که در هنگام ضربه خم میشود ولی نمی شکند. دارای روکش PVC با رنگ شفاف جهت جلوگیری از سیاه شدن دست، همانند هوندای ژاپن


آینه:
تـنها نـمونه موجـود در ایران با ورق استیل همانند هوندای ژاپن





آرم باک:
از جنس آلـومینیوم به جای (ABS)


فرمان:
تولیدکننده هوندای ژاپن



انجین:
بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس داخل انجین توسط دفتر شرکت کـویـر در چین از بهترین تولید کنندگان تحت لیسانس تهیه و به منظور مونتاژ روی انجین KCPCO برای شرکت مونتاژ کننده انجین ارسال می گردد.






ست سوئیچ:
مغزی ست سوئیچ ساخته شده از سرب به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد. کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی


باتری:
KOYO برند تایوان و ساخت تایوان


زین:
تهیه شده از تولید کننده هوندا با فوم سرد 750 گرم و زه استیل به جای آهن، کمربند کنـفی به جای پلاستیکی در وسط زین، همچنین ورق دولایه کفی با رنگ آمیزی هر دو طرف جهت تقویت و جلوگیری از زنگ زدگی


ترکبند:
گرانترین ترکبند موجود در ایران تولید کننده هوندا





چراغ های راهنما و خطر عقب:
طلق راهنما و خطر عقب ساخته شده از PMMA (دگالون) به جای کریستال. طریقه تشخیص: کریستال در اثر برخورد با بنزین ذوب می شود. استفاده از سرب به جای ABS برای پایه راهنما


اگزوز:
تهیه شده از تولید کننده هوندا از بهترین نمونه موجود در بازار، اگزوز دارای رنگ آمیزی داخلی که موجب مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود.


شاسی و دوشاخ عقب:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


جاپایی وسط، جک وسط و جک بغل و دسته موتورها:
 بهترین کیفیت و تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


جاپایی عقب:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


پدال ترمز:
گرانترین پدال ترمز بازار و تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا



سیم کلاچ و گاز:
ابریشمی با ضخامت 2.5، مجهز به لاینر (مغزی نایلونی) جهت حرکت آسان کابل. کلیه قطعات منفصل از جنس لاستیک به جای PVC اقلام مشابه با ضخامت 0.92 تا 1.5 از نوع سیم بکسل می باشند.


جعبه ابزار:
تولیدکنندۀ هوندا ساخت ایران (9 تکه)



قاب زنجیر:
تولیدشده با ورق 0.8 میلیمتر (1375 گرم) به جای ورق 0.6 میلیمتر (1073 گرم) و یا 0.5 میلیمتر (879 گرم)


صفحۀ سنجشگرها:
صفحه و شیشه ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) یعنی مقاوم در برابر حـرارت و عـدم تغییر رنگ و مقاوم در مقابل تابش نور خورشید. کفی و کاور دور کیلومتر ساخته شده از مـواد ABS نو (غیر بازیافتی) و رنگ کفی زیر کیلومتر به رنگ آبی می باشد. عایق بندی شده در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل کیلومتر کفی کیلومتر در نوع CG  از جنس آهن به جای پلاستیک




سیم کشی:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:15 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

HYOSUNG Aquila 249

 

HYOSUNG Aquila 249



 Aquila 249  مسیر طولانی تا خانه را کوتاه می کند.



موتورسیکلت های کلاس کروزر با ویژگی هایی همچون قدرت بالا، مصرف سوخت نسبتاً پائین، راحتی در هنگام راندن، لاستیک های عریض و ظاهر خاصی که برند معروف Harley Davidson را به یاد می آورد شناخته می شوند و معمولاً برای راندن در جاده های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند.

HYOSUNG Aquila 249 (هیوسانگ آکویلا 249)  که در بازارهای جهانی آن را با نام  HYOSUNG GV250 Aquila  می شناسند، از موتورسیکلت های محبوب کلاس کروزر محسوب می شود که قدرتی بالا را در حجم 249 سی سی از خود نشان می دهد و در ایران به عنوان موتورسیکلتی شاخص و متفاوت شناخته می شود.

انجین دوسیلندر ( V-twin نوع 75 درجه) با داشتن 4 سوپاپ برای هر یک از سیلندرها از نوع DOHC  است که قدرت خود را به جعبه دندۀ 5 سرعته منتقل می کند و قدرت رانش نهایی زنجیری را به موتورسیکلت می دهد. در کنار این مجموعه باید از فریم مستحکم فولادی، سیستم ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب و کمک دوشاخ تلسکوپی جلو و دو کمک فنر هیدرولیکی در عقب نیز نام ببریم که در کنار هم، سیستم تعلیق این کروزر دوست داشتنی را شکل می دهند.

 

.

.

Aquila 249  با بدنه ای فشرده و درهم تنیده، با ساختاری پایدار و مستحکم و با راحتی بسیار بالا برای راکب در هنگام سواری نام خود را در کنار محصولات دیگر هیوسانگ مطرح می کند. این موتورسیکلت در ایران با سیستم سوخت رسانی انژکتوری (EFI) عرضه می شود تا عملکرد، رانش نرم و روان، سطح آلایندگی پائین و البته استارت بسیار ساده و سریع را به راکب هدیه کند.

راحتی سواری با محصول جذاب هیوسانگ به قدری است که خستگی راندن برای راکب احساس نخواهد شد. Aquila 249 با وجود داشتن ظاهری تنومند، پاسخی بسیار قابل قبول از سیستم تعلیق دریافت می کند. زین با ارتفاع پائین خود و در حد 695 میلیمتر، راکبان نه چندان بلند قد و حتی کسانی که تجربه کمی در راندن دارند را نیز راضی نگه می دارد. صدای تولیدی از موتورسیکلت گوش آزار نیست و راکب را در مسیرهای طولانی اذیت نمی کند.

در بررسی شاخصه های Aquila 249 ، مواردی چون  افزایش در حجم مکش سوخت، بهینگی اگزوز و بهبود موقعیت و حالت سواری، در نظر گرفتن راحتی در طراحی ارگونومیک، تایرهای تیوبلس عریض برای بالابردن قدرت راهبری و فرمانپذیری، و سواری آرام و مطمئن به چشم می خورد که این ویژگی ها در کلاس کروزر معمولاً در موتورسیکلت های با حجم بالاتر مشاهده می شود.

از نظر کارایی،  Aquila 249  در سطح قابل قبولی ارزیابی می شود. موتورسیکلت با مخزن سوخت با حجم نسبتاٌ بزرگ معادل 14 لیتر می تواند در یک روز کامل با سرعت 110 تا 110 کیلومتر در ساعت را به راحتی طی کند و در حالت حداکثر سرعت به میزان 130 کیلومتر در ساعت برسد. تست های جاده ای نیز مصرف سوختی در حدود 3 لیتر در هر 100 کیلومتر را برای این محصول نشان می دهد.   

کروزر هیوسانگ از ظاهری جذاب برخوردار است. ویژگی عمومی فاصلۀ زیاد بین دو محور چرخ ها و ارتفاع پائین که جزو ویژگی های جدایی ناپذیر این کلاس است در نگاه اول به چشم می آید. به علاوه، چرخ ها از نوع آلومینیوم ریخته که سطح براق فلز در آن جالب توجه است به همراه رنگ بدنه با دو تن رنگ مختلف، زیبایی خاصی به این موتورسیکلت داده است. کمک دوشاخ جلو با پوشش کروم، در عین استحکام بالا بر جذابیت موتورسیکلت افزوده است.

Aquila 249،  در مجموع ظاهری چشمگیر و کارایی بسیار مطلوب از خود به نمایش می گذارد. در مقایسه با سایر موتورسیکلت ها در کلاس کروزر حجم 250 سی سی و با در نطر داشتن قیمت آن، می توان اذعان نمود که این محصول شاخص هیوسانگ یکی از زیباترین و کاراترین موتورسیکلت های این کلاس در بازار ایران به شمار می رود.

HYOSUNG Aquila 249 در سه رنگ مختلف از سوی شرکت یکتاز سیکلت کویر نمایندگی انحصاری موتورسیکلت های هیوسانگ کره جنوبی عرضه می شود.

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:16 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

KTM EXC-F 248 2012

 

KTM EXC-F 248 2012



 

موتورسیکلت EXC-F 248  محصول KTM با نام جهانی KTM EXC-F 250، موفقیت در مسابقات سخت و طاقت فرسای Enduro را تضمین می کند. محصول نام آشنای KTM ، در نسخۀ 2012 خود تغییرات کیفی زیادی را به خود دیده است که نتیجۀ آن را می توان در انجین قدرتمندتر DOHC چهارزمانه، سیستم پاشش سوخت جدید، استارتر الکتریکی جدید، و نیز شاسی کاملاً نوسازی شده و با کیفیت عالی مشاهده نمود. EXC-F 248 از فرمانپذیری رویایی و بسیار راحت بهره می برد و برای کسانی که می خواهند موتورسیکلت خود را در تمام اوقات کاملاً تحت کنترل قرار دهند گزینه ای بسیار جذاب به شمار می رود.


بدنه:

در EXC-F 248 ، طراحی زین و خطوط اسپویلرها (که برای بهبود ویژگی آیرودینامیک و کاهش ضریب مقاومت هوا در کناره های موتورسیکلت نصب می شود) به صورت باریک تر و کشیده تر نسبت به مدل 2011  انجام شده و نقاط تماس با ساختار عالی خود، ضمن کامل کردن ویژگی های ارگونومیک، فرمانپذیری موتورسیکلت را ساده تر و دقیقتر می کند. کلگیر عقب نیز با افزایش طول مواجه شده تا به گونه ای مؤثرتر در مقابل سنگریزه ها نقش خود را ایفا کند.




استارتر الکتریکی:

سیستم راه انداز EXC-F 248 به هر دو صورت الکتریکی و هندلی فعالیت می کند. محرکۀ بازطراحی شده برای استارتر الکتریکی بر خلاف مدل قبلی که درون محفظۀ انجین تعبیه شده بود، در مدل جدید به عنوان بخشی از پوشش ژنراتور به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده به طوریکه موتورسیکلت به سادگی با تعویض پوشش ژنراتور می تواند به نوع صرفاً هندلی تبدیل شود.





فریم جدید:

فریم جدید به صورت کاملاً نوسازی شده و از جنس فولاد باکیفیت کروم-مولیبدنوم ساخته شده و حتی میزان سختی و استحکام آن نیز در قسمت های کناری افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، فریم جدید تونایی بهتر خود را در جذب تکانه های سیستم تعلیق از خود نشان می دهد که نتیجۀ آن را می توان در فرمانپذیری  روانتر و راحت تر مشاهده نمود.




دوشاخ جدید، تنظیمات جدید:

دوشاخ جدید EXC-F 248 از جنس آلومینیوم ریخته، و با وزنی سبکتر، نیروی وارده بر کمک فنر تکی سیستم تعلیق عقب را بیشتر به سمت مرکز تعدیل می کند تا بار وارده بر دوشاخ را بر روی هریک از شاخ ها به صورت متوازن تری توزیع کند. کمک فنر تکی (PDS ) با افزایش طول به 7 میلیمتر ( 0.28 اینچ) رسیده و از قابلیت ارتجاعی قابل تنظیم برخوردار شده است.

EXC-F 248 از به روزترین نوع کمک دوشاخ نوع وارونه محصول WP در سیستم تعلیق جلو استفاده می کند. این نوع کمک دوشاخ، از قابلیت سازگاری بیشتری برخوردار است و تنظیمات جدیدی برای آن درنظر گرفته شده که نتیجۀ همۀ این تنظیمات را  می توان در دقت بالاتر راهبری و فرمانپذیری بهتر دید.




 چرخ های جدید:

چرخ های جدید از ویژگی هایی همچون توپی های ساخته شده توسط دستگاه های CNC ، طوقه های Excel ، پره ها با پوشش روی/نیکل، و نیپل های (زایده های اتصال پره به طوقه) از جنس آلومینیوم برخوردار شده اند.



انجین:

موتورسیکلت EXC-F 248 ار انجینی با ابعاد، اندازه ها و فضاهای بهینه، و به روزترین فناوری ها، از نوع 4 زمانه با سرسیلندری که از نو طراحی شده است بهره می گیرد به نوعی که دامنۀ مفید دور موتور در آن به صورت چشمگیری افزایش یافته است. استفاده از فناوری روز در سیستم مدیریت انجین (EMS )، با سیستم سوخت رسانی انژکتوری، ژنراتور با قدرت بیشتر نسبت به مدل قبلی و نیز استارتر الکتریک با طراحی جدید، محصول سرسخت KTM را برای سخت ترین مسابقات آماده می سازد.






مجرای مکش جدید:

در قسمت سرسیلندر، چهار سوپاپ از جنس تیتانیوم با چیدمان DOHC با اهرم بادامک هایی با پوشش کربن به کارگرفته شده اند. بهبود در مجرای مکش اکنون به گونه ای انجام شده است که میزان گاز ورودی تا 10 درصد افزایش از خود نشان می دهد.



EFI و EMS جدید:

سیستم مدیریت انجین (EMS) به همراه سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیک (EFI) محصول Keihin با طراحی و ساختار جدید، فرایند پاسخدهی خود به خودی از سوی انجین را تضمین می کند. در این سیستم، ویژگی های گوناگون انجین را می توان با استفاده از سوئیچ انتخاب مپ گه گزینه ای انتخابی (آپشنال) محسوب می شود فعال نمود.  






اگزوز جدید:

EXC-F 248 ، اصلاح و بهبود ساختاری را حتی در مورد اگزوز نیز از نظر دور نداشته است به گونه ای که این قطعه علاوه بر اینکه حجم بزرگتر و ظاهری متفاوت در طراحی جدید پیدا کرده است، سطح آلایندگی صوتی را نیز کاهش داده و با سختگیرانه ترین استانداردهای حال حاضر و آینده در این زمینه سازگاری دارد.  

.

.


قطعات با بهترین کیفیت در استانداردهای اروپا:
.

.

.

.

.

.

.

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:17 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 125 Type 4

 

RADISSON 125 Type 4



ویژگی های رادیسون 125 تیپ 4:

..

.

.


رینگ های سادۀ پره ای؛


طوقه های آلومینیوم به رنگ طلایی محصول TAKASAGO EXCEL ژاپن (ساخت مالزی)؛


 زین با روکش soft و از جنس بسیار مرغوب؛

 دیسک ترمز کنگره ای؛

.

.
 

ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 125:


.

.

فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو



دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


لاستیک: استفاده از لاستیک طبیعی برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)



کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندۀ چین
کمک فنرهای عقب از نوع هیدرولیک محصول  GAZI SUSPENSION  تایلند


زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال


صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک (انجین بزرگ دقیقا مشابه انجین هوندا ویو 125 می باشد). بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO   می باشد.

...

.

.




قدرت انجین:
قدرت بیشتر به میزان  6.6  کیلووات در مقایسه با میزان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 اینگونه انجین ها بر مبنای حجم واقعی 125 سی سی طراحی و ساخته می شوند، بر خلاف انجین های‌ کوچک که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند و فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت



ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب

.

..

.

.
باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین


زین:
ساخته شده از ابر سرد 670 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین    

شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود. 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:18 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 150 Type 1

 

RADISSON 150 Type 1



 

ویژگی های رادیسون 150 تیپ 1:.

.
.

.

.

 

رینگ های سادۀ پره ای؛


 زین با روکش ساده؛


 دیسک ترمز دایره ای؛

.

..



ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 150:..

.

.




فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو


دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر: تایر برگرفته از دانلوپ تی تی 900  (DUNLOP TT 900). استفاده از لاستیک طبیعی در ساختار تایر برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)


کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو و عقب با برند KCPCO

زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال

صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک:
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک. بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO  می باشد.

قدرت انجین:
قدرت بیشتر به میزان  6.8  کیلووات در مقایسه با توان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 این انجین بر مبنای انجین تقویت شدۀ 125 سی سی طراحی و ساخته شده است. این طراحی بر خلاف انجین های‌ کوچک است که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند. انجین های کوچک، فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند...

.

استفاده از این انجین، سرعت تقریبی موتورسیکلت را به 120 کیلومتر در ساعت می رساند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت


ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب.

.




باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین.

.

 

زین:
ساخته شده از ابر سرد 750 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین    

شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد که از فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین برخوردار است. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود.  


اگزوز:
دوجداره و با رنگ آمیزی داخلی جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت هوا. با وزن 4000 گرم (در مقایسه با 3000 گرم محصولات مشابه)

بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است. دارای کیفیت صدای بهتر و طـول عـمر بیشـتر

 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:19 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

KAVIR CDI 125 e-starter

 

KAVIR CDI 125 e-starter



سیستم جرقه زنی:

CDI

.

.

سیستم روشن کننده:
استارتر الکتریکی و هندل

.

.

چراغ جلو:
شیشه و رفلکتور ساخته شده از پلی کربنات به جای PMMA و مقاوم در برابر حرارت و عدم تغییر رنگ و شفافیت در مقابل نور خورشید



.

.



کمک های جلو و عقب:
تهیه شده از بهترین تولید کننده کمک فنر در چین



باک:
تنها شرکت استفاده کننده از باک ساخت چین با کیفیت رنگ و برچسب به مراتب بالاتر از انواع مشابه ایرانی با ورق زیر 0.9 mm و ورق رویه 1mm با وزن 3100 گرم


گلگیر جلو و عقب:
تهیه شده از تولید کننده هوندا در ایران
گِل پخش کن عقب، بچه گلگیر و جعـبه ابزار ساخته شده از مواد PP نو به جای بازیافتی


تیوب:
محصول Golden Boy کرۀ جنوبی از جنس Butly به جای NR خاصیت Butly؛ عدم نفوذ پذیری هوا به خارج از تیوب می باشد، و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر:
ساخت شرکت یزد تایر ایران یا ایران یاسا


توپی:
استفاده شده از سنگین ترین توپی موجود، دارای بوش آهنی در مرکز توپی جهت استحکام بیشتر همانند هوندا ژاپن


طوقۀ جلو و عقب:
تنها شرکت استفاده کننده از D. I. D. ژاپن (ساخت اندونزی)


زنجیر:
از نوع H 428 به جای L 428 ( ضخامت و پهنای بیشتر، 4 طرف پرس بجای 2 طرف پرس)


هواکش و فیلتر هوا:
هواکش فلزی، همانند نمونه ژاپنی به جای فیلتر و هواکش پلاستیکی


بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است.


آرم جلو:
تولیدکننده هوندا


قطعات لاستیکی:
قطعات لاستیکی (دمپر ها) ساخته شده از مواد لاستیک (Natural Rubber) به جای PVC (بیش از 45 قطعه)



کتی های ترمز و کلاچ:
ساخته شده از آلومینیوم ACD06 می باشد که در هنگام ضربه خم میشود ولی نمی شکند. دارای روکش PVC با رنگ شفاف جهت جلوگیری از سیاه شدن دست، همانند هوندای ژاپن


آینه:
تـنها نـمونه موجـود در ایران با ورق استیل همانند هوندای ژاپن





آرم باک:
از جنس آلـومینیوم به جای (ABS)


فرمان:
تولیدکننده هوندای ژاپن



انجین:
بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس داخل انجین توسط دفتر شرکت کـویـر در چین از بهترین تولید کنندگان تحت لیسانس تهیه و به منظور مونتاژ روی انجین KCPCO برای شرکت مونتاژ کننده انجین ارسال می گردد.






ست سوئیچ:
مغزی ست سوئیچ ساخته شده از سرب به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد. کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی


باتری:
KOYO برند تایوان و ساخت تایوان


زین:
تهیه شده از تولید کننده هوندا با فوم سرد 750 گرم و زه استیل به جای آهن، کمربند کنـفی به جای پلاستیکی در وسط زین، همچنین ورق دولایه کفی با رنگ آمیزی هر دو طرف جهت تقویت و جلوگیری از زنگ زدگی


ترکبند:
گرانترین ترکبند موجود در ایران تولید کننده هوندا





چراغ های راهنما و خطر عقب:
طلق راهنما و خطر عقب ساخته شده از PMMA (دگالون) به جای کریستال. طریقه تشخیص: کریستال در اثر برخورد با بنزین ذوب می شود. استفاده از سرب به جای ABS برای پایه راهنما


اگزوز:
تهیه شده از تولید کننده هوندا از بهترین نمونه موجود در بازار، اگزوز دارای رنگ آمیزی داخلی که موجب مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود.


شاسی و دوشاخ عقب:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


جاپایی وسط، جک وسط و جک بغل و دسته موتورها:
 بهترین کیفیت و تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


جاپایی عقب:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا


پدال ترمز:
گرانترین پدال ترمز بازار و تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا



سیم کلاچ و گاز:
ابریشمی با ضخامت 2.5، مجهز به لاینر (مغزی نایلونی) جهت حرکت آسان کابل. کلیه قطعات منفصل از جنس لاستیک به جای PVC اقلام مشابه با ضخامت 0.92 تا 1.5 از نوع سیم بکسل می باشند.


جعبه ابزار:
تولیدکنندۀ هوندا ساخت ایران (9 تکه)



قاب زنجیر:
تولیدشده با ورق 0.8 میلیمتر (1375 گرم) به جای ورق 0.6 میلیمتر (1073 گرم) و یا 0.5 میلیمتر (879 گرم)


صفحۀ سنجشگرها:
صفحه و شیشه ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) یعنی مقاوم در برابر حـرارت و عـدم تغییر رنگ و مقاوم در مقابل تابش نور خورشید. کفی و کاور دور کیلومتر ساخته شده از مـواد ABS نو (غیر بازیافتی) و رنگ کفی زیر کیلومتر به رنگ آبی می باشد. عایق بندی شده در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل کیلومتر کفی کیلومتر در نوع CG  از جنس آهن به جای پلاستیک




سیم کشی:
تهیه شده از تولیدکنندۀ هوندا

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:21 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

MH7 200

 

MH7 200



 

 


MH7 200 (اِم. اِچ. سِوِن 200) به عنوان یکی از محصولات شاخص شرکت اسپانیایی MH، برای اولین بار در سال 2007 نام خود را بر سر زبان ها انداخت. این محصول در هر دو زمینۀ انجین و قطعات بخش های مختلف از ویژگی های فنی قابل توجهی برخوردار است.

انجین یاماها مینارلی (Minarelli Yamaha) با سیستم خنک کنندگی مایع محصول ایتالیا و مطابق با استانداردهای Euro 3 (در اروپا) و Euro2 (در ایران) با مصرف سوخت بهینه، قدرت را با کیفیت و بهره وری همراه ساخته است.

اگزوز MH7 با طراحی خاص دو تکه و جمع و جور و دارای مبدل کاتالیست و نیز مجهز به مخزن و توری اگزوز، ظاهر این موتور را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده و تأکید سازنده را برای رعایت قوانین کاهش آلایندگی نشان می دهد.  وزن این موتورسیکلت (بدون سوخت) به 120 کیلوگرم می رسد..

.




در سیستم تعلیق جلو از کمک دوشاخ تلسکوپی نوع وارونه و با قطر 41 میلیمتر محصول Paioli ایتالیا استفاده می شود. زین با ارتفاع نسبتاً پائین موجب می شود موتورسواران جوانتر نیز قادر باشند سواری با این موتورسیکلت را تجربه کنند.

در سیستم ترمز، یک دیسک 300 میلیمتری با سیلندر ترمز 2 پیستونه محصول AJP ایتالیا در قسمت جلو و یک دیسک تک پیستونه 220 میلیمتری عقب که به زبانه های شعاعی یک تکه مجهز هستند به کار گرفته شده است.

استفاده از خطوط شکسته در طراحی MH7 برای افزایش حالت تهاجمی این موتورسیکلت درنظر گرفته شده و به زیبایی خود را نشان می دهد.  دسته فرمان از طراحی صاف با ارگونومیک زیبا استفاده می کند و برای ترک سوار نیز یک دستگیره در نظر گرفته شده است.

در صفحۀ سنجشگرها دورسنج آنالوگ و سرعت سنج و مسافت سنج دیجیتال به چشم می خورد و مجموعه ای مطمئن از علایم و هشدارها را به راکب نشان می دهد. البته نشانگر سطح سوخت در این قسمت به کارگفته نشده است.

چراغ ها با طراحی زیبا و خلاقانه و LED های الماس شکل نیز زیبایی خاص خود را به نمایش می گذارند.  
رانندگی با MH7 بسیار ساده است و شما می توانید این ویژگی را در سطح شهر یا جاده های پر پیچ و خم مشاهده کنید. طراحی شیک و با ظاهری تنومند و قدرتنمد را نیز باید به سادگی سواری و آسانی کنترل این موتورسیکلت اضافه کرد.

این محصول به طور خاص برای بازارهای کشورهایی در نظر گرفته شده است که مشتریان از موتورسیکلت های با انجین کوچک بسیار استقبال می کنند و تولیدکنندگان می کوشند خود را با این ذائقه مخاطبان سازگار کنند.

این محصول در دو تیپ متفاوت (MH7 200 و MH7 200 Naked) در ایران عرضه می شود..

. 

ویژگی های تیپ MH7 200:

-    فریم گهواره ای (کلافی) زوجی از جنس فولاد؛  
-    فلاپ کوچک متصل به کنارۀ مخزن سوخت؛
-    زین به صورت یک تکه و به رنگ مشکی با پوشش ساده.

MH7 200 در پنج رنگ نارنجی، قرمز، سفید، مشکی، و آبی از سوی شرکت یکتاز سیکلت کویر عرضه می شود. 

 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:22 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 150 Type 2

 

RADISSON 150 Type 2



ویژگی های رادیسون 150 تیپ 2:.

.
.

.

 

رینگ های اسپورت؛


 زین با روکش طرح چرم؛


 دیسک ترمز کنگره ای؛

.

..



ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 150:..

.

.



فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو


دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر: تایر برگرفته از دانلوپ تی تی 900  (DUNLOP TT 900). استفاده از لاستیک طبیعی در ساختار تایر برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)


کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو و عقب با برند KCPCO

زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال

صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک:
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک. بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO  می باشد.

قدرت انجین:
قدرت بیشتر به میزان  6.8  کیلووات در مقایسه با توان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 این انجین بر مبنای انجین تقویت شدۀ 125 سی سی طراحی و ساخته شده است. این طراحی بر خلاف انجین های‌ کوچک است که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند. انجین های کوچک، فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند...

.

استفاده از این انجین، سرعت تقریبی موتورسیکلت را به 120 کیلومتر در ساعت می رساند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت


ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب.

.


باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین.

.

زین:
ساخته شده از ابر سرد 750 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین    

شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد که از فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین برخوردار است. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود.  


اگزوز:
دوجداره و با رنگ آمیزی داخلی جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت هوا. با وزن 4000 گرم (در مقایسه با 3000 گرم محصولات مشابه)

بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است. دارای کیفیت صدای بهتر و طـول عـمر بیشـتر

 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:22 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

MH7 200 Naked

 

MH7 200 Naked



 

 ویژگی های تیپ MH7 200 Naked:

-    فریم شبکه ای لوله ای از جنس فولاد؛  
-    بدون هیچ گونه فلاپ؛
-    زین به صورت دو تکه و به رنگ مشکی با پوشش ساده.


MH7 200 (اِم. اِچ. سِوِن 200) به عنوان یکی از محصولات شاخص شرکت اسپانیایی MH، برای اولین بار در سال 2007 نام خود را بر سر زبان ها انداخت. این محصول در هر دو زمینۀ انجین و قطعات بخش های مختلف از ویژگی های فنی قابل توجهی برخوردار است.

.

.




انجین یاماها مینارلی (Minarelli Yamaha) با سیستم خنک کنندگی مایع محصول ایتالیا و مطابق با استانداردهای Euro 3 (در اروپا) و Euro2 (در ایران) با مصرف سوخت بهینه، قدرت را با کیفیت و بهره وری همراه ساخته است.

اگزوز MH7 با طراحی خاص دو تکه و جمع و جور و دارای مبدل کاتالیست و نیز مجهز به مخزن و توری اگزوز، ظاهر این موتور را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده و تأکید سازنده را برای رعایت قوانین کاهش آلایندگی نشان می دهد.  وزن این موتورسیکلت (بدون سوخت) به 120 کیلوگرم می رسد.

در سیستم تعلیق جلو از کمک دوشاخ تلسکوپی نوع وارونه و با قطر 41 میلیمتر محصول Paioli ایتالیا استفاده می شود. زین با ارتفاع نسبتاً پائین موجب می شود موتورسواران جوانتر نیز قادر باشند سواری با این موتورسیکلت را تجربه کنند.

در سیستم ترمز، یک دیسک 300 میلیمتری با سیلندر ترمز 2 پیستونه محصول AJP ایتالیا در قسمت جلو و یک دیسک تک پیستونه 220 میلیمتری عقب که به زبانه های شعاعی یک تکه مجهز هستند به کار گرفته شده است.

استفاده از خطوط شکسته در طراحی MH7 برای افزایش حالت تهاجمی این موتورسیکلت درنظر گرفته شده و به زیبایی خود را نشان می دهد.  دسته فرمان از طراحی صاف با ارگونومیک زیبا استفاده می کند و برای ترک سوار نیز یک دستگیره در نظر گرفته شده است.

در صفحۀ سنجشگرها دورسنج آنالوگ و سرعت سنج و مسافت سنج دیجیتال به چشم می خورد و مجموعه ای مطمئن از علایم و هشدارها را به راکب نشان می دهد. البته نشانگر سطح سوخت در این قسمت به کارگفته نشده است.

چراغ ها با طراحی زیبا و خلاقانه و LED های الماس شکل نیز زیبایی خاص خود را به نمایش می گذارند.  

رانندگی با MH7 بسیار ساده است و شما می توانید این ویژگی را در سطح شهر یا جاده های پر پیچ و خم مشاهده کنید. طراحی شیک و با ظاهری تنومند و قدرتنمد را نیز باید به سادگی سواری و آسانی کنترل این موتورسیکلت اضافه کرد.

این محصول به طور خاص برای بازارهای کشورهایی در نظر گرفته شده است که مشتریان از موتورسیکلت های با انجین کوچک بسیار استقبال می کنند و تولیدکنندگان می کوشند خود را با این ذائقه مخاطبان سازگار کنند.

این محصول در دو تیپ متفاوت (MH7 200 و MH7 200 Naked) و در پنج رنگ نارنجی، قرمز، سفید، مشکی، و آبی از سوی شرکت یکتاز سیکلت کویر عرضه می شود. 

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:24 PM
تشکرات از این پست
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

KTM SX-F 250 MUSQUIN

 

KTM SX-F 250 MUSQUIN



 

شرکت KTM، از سال 2010 اقدام به عرضۀ نسخۀ خاص MUSQUIN در کلاس  SX-F  و به منظور دمیدن هرچه بیشتر روح نشاط و قهرمانی در محصولات حرفه ای خود نموده است. نسخۀ MUSQUIN به صورت بسیار محدود عرضه می شود که سهم کلاس 250 سی سی تنها 200 عدد برای سراسر جهان می باشد.

این نام به افتخار موتورسوار مشهور فرانسوی ماروین ماسکوین (Marvin Musquin) انتخاب شده است که در سال 2009 توانست در مسابقات قهرمانی MX2 World مقام نخست را کسب کند و در سال 2010 با موتورسیکلت KTM با اقتدار برای بار دوم ار این مقام دفاع نموده و برگ طلایی دیگری در کارنامۀ درخشان KTM اضافه نماید.

.

.



ماروین ماسکوین متولد 1989، از سن 4 سالگی موتورسواری را شروع کرد و با استعداد خارق العادۀ خود توانست پله های موفقیت را پشت سر گذاشته و عناوین گوناگون قهرمانی را با عشق به KTM و Red Bull کسب نماید. او اکنون یکی از خاص ترین سبک های موتورسواری را با توانایی های خود به نمایش می گذارد.

KTM، با معرفی نسخۀ MUSQUIN، این امکان را فراهم می کند تا همان لذت و هیجان، و حس و حالی که قهرمانانی همچون ماروین ماسکوین در میدان های مسابقه تجربه می کنند را برای تمامی علاقمندان موتورسیکلت به ارمغان آورد.  


ویژگی های MUSQUIN در کلاس SX-F 250:

-    اگزوز محصول Akrapovic از جنس تیتانیوم؛
-    دسته فرمان و محافظ دسته فرمان محصول Renthal؛
-    محافظ دسته های جدید؛
-    طوقه ها محصول EXCEL به رنگ مشکی؛
-    کرپی های آنودایز (anodized) شده؛
-    نشان Red Bull بر روی بدنه؛
-    دارای محافظ دیسک ترمز جلو؛
-    دارای صفحه محافظ زیر انجین؛
-    فریم، دنده خورشیدی عقب و کرپی های نارنجی؛
-    دنده خورشیدی عقب از جنس آلومینیوم/فولاد؛
-    زین SXS.

.

 

.

یا صاحب الزمان

جمعه 12 آبان 1391  6:25 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها