0

آموزش طراحی وب سایت - ویندوز 7 و ایکس پی - فتوشاپ - کرل دراو

 
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

ساخت ایمیل در سایت یاهو



با رفتن به این آدرس شما وارد قسمت MailYahoo می شوید بعد از وارد شدن به این قسمت باید برای ورود به صفحه ساخت ایمیل بر رو ی گزینه sing up که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.
بعد از وارد شدن با صفحه زیر روبرو می شوید که باید اطلاعات خود را وارد کنید.

 

first name : در این قسمت باید نام کوچک خود را وارد کنید

Last name : در این قسمت باید نام خانوادگی خود را وارد کنید

Gender : در این قسمت باید جنسیت خود را اعلام کنید


Select an ID and password

Yahoo! ID: در این قسمت باید آیدی پیشنهادی خود را بنویسید بعد از نوشتن ایدی برای اینکه مطمئن شوید که آیدی تکراری نیست گزینه ی check  را کلیک کنید تا به شما نشان دهد که قبلا این ایدی ساخته شده یا خیر (در صورت تکراری بودن ایمیل ساخته نمی شود)
Password : در این قسمت باید یک پسورد 6 رقمی وارد کنید

Re-type password : در این قسمت باید پسورد خود را تکرار کنید.


If You Forget Your

این قسمت بسیار مهم میباشد و شما باید اطلاعاتی را که وارد میکنید به یاد داشته باشید زیرا اگر پسورد خود را فراموش کردید با مراجعه به قسمت forget password بتوانید پسورد ایمیل خود را پیدا کنید در قسمت فورگت پسورد که برای پیدا کردن پسورد ایمیل ساخته شده میباشد یاهو همین سوال ها را برای دادن پسورد از شما میپرسد پس حتما اطلاعات این قسمت را به یاد داشته باشید

Alternate Email : در این قسمت باید آدرس کامل ایمیل خود را وارد کنید البته این نکته را باید بگم که در این قسمت باید به جایyahoo.com یک کلمه دیگر بزنید مثلا : company.com

Security question : شما در این قسمت باید یک سوال از خود بپرسید مثلا این سوال را انتخاب کنید what was the name of your first school که معنایش این میشود :نام مدرسه شما چیست

Your answer : در این قسمت باید به سوالی که از خود پرسیدید جواب بدهید

برای بار دوم نیز از شما سوال و جواب می خواهد مانند بالا یکی را انتخاب کنید و پاسخ دهید .

در مرحله آخر پسورد نشان داده شده را تایپ کنید و بر روی گزینه زیر کلیک کنید .

 

پنج شنبه 20 مهر 1391  9:26 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

ساخت جیمیل در گوگل

1- در ابتدا شما باید تشخیص دهید که ویندوز خراب شما در کدام درایو نصب شده است برای انجام اینکار بر روی start ، گزینه Run کلیک کرده( میانبر = کلید پنجره + R ) تا صفحه Run باز شود .
2- در صفحه ای که باز شده تایپ کنید %systemroot%
 
3- پنجره ای باز شده که محتویات فولدر ویندوزی که سالم است را به شما نمایش می دهد.
4- حال باید اقدام به پاک کردن فولدر ویندوز اضافی و همچنین Program Files و Ducument and Settings بکنید .
* نکته مهم : اگر هر دو ویندوز رو بر روی یک درایو نصب کرده باشید ناچار به حفظ دو فولدر Program files و Document and settings  هستید زیرا ویندوز دلخواه شما هم از این دو فولدر استفاده می کند .
5- پس از پاک کردن  با توجه به نکته فوق باید یک کار دیگر هم انجام بدهید .
ابتدا بر روی My Computer در دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.
 
پس از باز شدن صفحه Advanced ،System Properties را انتخاب کرده و در قسمت Startup and recovery دکمه Setting را بزنید.
تیک گزینه Time to display of oprating Systems را بردارید .
 

در این مرحله ویندوز اضافی شما پاک شده سیستم را راه اندازی مجدد کنید.


روش دوم

یک راه حل دیگر به این صورت است که شما فایل boot.ini  را در درایوی که ویندوز نصب کرده اید را باز کنید (به عنوان مثال اگر شما یک ویندوز را در درایو C  و دیگری را در درایو D  نصب کرده اید در صفحه باز شده multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1  به عنوان درایو C  شناخته می شود و ulti(0)disk(0)rdisk(0)partition(2 به عنوان درایو D شناخته می شود حال اگر ویندوز خراب شما در درایو D  نصب شده خط دوم را پاک کرده و صفحه را ذخیره کنید )
windows-broken
برای باز کردن فایل boot.INI به این روش عمل کنید .
ابتدا بر روی My Computer در دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.
پس از باز شدن صفحه Advanced ،System Properties را انتخاب کرده و در قسمت Startup and recovery دکمه Setting را بزنید از صفحه باز شده بر روی دکمه Edit کلیک کنید .
remove-windows-4

پیشنهاد ما روش اول می باشد زیرا نسبت به این روش خطر از دست رفتن اطلاعات کمتر می باشد .

توجه کنید که درایو C عدد 1 است، درایو D عدد 2 است، درایو E عدد 3 است و همینطور تا آخر  .

 

  •  

 

پنج شنبه 20 مهر 1391  9:27 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

روش کرک کردن آنتی ویروس کاسپر 2010

پس از منقضی شدن این لایسنس 30روزه برای ریست کردن آن به طریق زیر عمل می کنیم :
2- کنار آیکون ساعت در نوار ابزار ویندوز بر روی آیکون آنتی ویروس کلیک کنید و از صفحه باز شده بر روی گزینه settings کلیک کرده تا وارد پنجره تنظیمات شوید .

kasper2

از صفحه باز شده ابتدا بر روی گزینه options کلیک کرده و تیک گزینه Enable Self-Dfence را بردارید

حالا OK کنید و بر روی آیکون آنتی ویروس از کنار آیکون ساعت کلیک راست کرده و گزینه Exit را بزنید

 

تقریبا کار تمام شده فقط مانده که شما فایل Crack را از اینجا و از حالت فشرده خارجش کنید.

فایل را اجرا کنید و از صفحه باز شده بر روی گزینه Start reset کلیک کنید .

 

 

توجه کنید حتما برای اجرای Crack باید Net FrameWork 2 بر روی ویندوز شما نصب شده باشد

پنج شنبه 20 مهر 1391  9:29 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

ارسال و دریافت فکس از طریق ویندوز

ابتدا به آدرس Start < Programs بروید اگر شما به آدرس فوق بروید اما مورد فوق دیده نشود مفهوم آن اینست که شما بعضی از آیتم های ویندوز XP را نصب نکرده اید .

 

برای نصب آنها سی دی ویندوز Xp را در داخل درایو گذاشته و از اتوران ظاهر شده بر روی گزینه Instal Optional Windows Components کلیک کنید تا کادر زیر ظاهر شود .

 

 

برنامه Setup تمامی فایلهای مورد نیاز Fax را کپی می کند، در انتها کلید Ok را فشار دهید

کلید Finish و سپس Close را فشار دهید.

حال این آیتم به ویندوز شما اضافه شده است .


ارسال و دریافت فکس

برای ارسال و دریافت فکس بر روی استارت منو بر Fax Console کلیک کنید تا برنامه آن باز شود .

start< Program < Accessories < Communication مسیر دقیق

 

برنامه Fax Configuration Wizard اجرا می شود، کلید Next را فشار دهید

 

در صفحه Sender Information کلیه اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و کلید Next را بزنید

 

در صفحه Select Device for Sending or Receiving Faxes گزینه های زیر را می توانید بدلخواه تنظیم نمایید
Enable Send فعال کردن قابلیت ارسال Fax
Enable Receive فعال کرده قابلیت دریافت Fax
Manual Answer پاسخ دستی به زنگ تلفن
Automatically answer after پاسخ اتوماتیک به زنگ تلفن پس از تعداد زنگ که در جلو آن گزینه مشخص می کنید.
پس از انجام تنظیمات کلید Next را فشار دهید

 

در صفحه (Transmitting Subscriber Identification (TSID عبارت یا اسمی را وارد کنید که بالای Fax ارسالی شما نوشته خواهد شد

 

در صفحه (Called Subscriber Identification (CSID عبارت یا نامی را وارد کنید که در Caller ID دستگاه طرف مقابل شما دیده شده و چنانچه فرد مقابل نیاز به گزارش تایید Fax داشت در آن گزارش چاپ می شود. این دو گزینه TSID و CSID می توانند یکی باشند

 

در صفحه Routing Options چاپگری را که می خواهید Fax رسیده روی آن چاپ شود و همچنین در صورت نیاز فولدری را که یک نسخه از Fax رسیده در آن ذخیره شود را مشخص نمایید.

send7

در صفحه انتهایی Completing the Fax Configuration Wizard تمامی تنظیمات را مشاهده کرده و در صورت صحت آنها کلید Finish را فشار دهید.


ارسال فکس

حالا فاکس شما آماده کار می باشد و در صورتیکه به تلفن وصل باشد با صدای زنگ تلفن ، زنگی نیز از بلندگوی کامپیوتر بگوش میرسد .

حالا شما می توانید با باز کردن برنامه فاکس خود را ارسال و یا دریافت نمائید :

برای ارسال فاکس ابتدا سندی که می خواهید فاکس نمائید را باز نمائید ، طبیعی است که سند مورد نظر در برنامه ای باز می شود مثلا اگر برنامه ای باشد که در برنامه ورد(word) باز شود ،برای ارسال آن بصورت فاکس باید از منوی file فرمان Print را انتخاب نموده تا کادر آن ظاهر شود ،در قسمت Printer Name گزینه Fax را انتخاب نموده و آنگاه بر روی OK کلیک کنیدو در برنامه های دیگر دگمه معادل آن را کلیک نمائید .

 

در کادر بعدی نام گیرنده فاکس و شماره فاکس گیرنده را وارد کنید چنانچه می خواهید Fax را به چند نفر بفرستید، کلید Add را به دفعات فشار داده و شماره های آنان را وارد کرده و نهایتاً کلید Next را فشار دهید.

 

در پنجره Preparing the Cover Page page چنانچه می خواهید اطلاعات ارسالی شما در یک الگوی از پیش آماده شده قرار گرفته و سپس ارسال شود گزینه Select a cover page template with the following information را انتخاب کرده و از منوی Cover page template الگوی مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین می توانید موضوع دلخواه را در کادر Subject و توضیحات اضافه را در کادر Note وارد نمایید. نهایتاً کلید Next را فشار دهید

 

در پنجره Schedule در صورت نیاز زمان و حق تقدم ارسال Fax را تعیین و کلید Next را فشار دهید

 

در صفحه انتهایی Completing the Send Fax Wizard اطلاعات را می توانید مشاهده نموده و در صورت نیاز پیش نمایش Fax آماده شده را با فشار کلید Preview Fax مشاهده کرده و در صورت صحت کلید Next را فشار دهید

 

کامپیوتر شما بصورت اتوماتیک شماره Fax گیرنده را گرفته و پس از اتصال و انجام عمل شناسایی دو دستگاه فایل ارسالی شما را بصورت یک تصویر در الگوی انتخابی قرار داده و ارسال می کند.


دریافت Fax بصورت دستی

اگر در تنظیمات Fax دریافت را بصورت دستی تنظیم کرده باشید، برنامه Fax زمانی اقدام به دریافت می کند که شما آنرا فعال نمایید، به همین دلیل ازاین آدرسstart را انتخاب کنید .

 

از منوی File گزینه Receive a fax now را انتخاب کنید

 

Fax Monitor اجرا شده و منتظر زنگ ورودی خواهد شد.

 

بمحض زنگ خوردن خط تلفن برنامه Fax بصورت اتوماتیک پاسخ داده و Fax را دریافت و نمایش می دهد.


دریافت Fax بصورت اتوماتیک

چنانچه در تنظیمات Fax دریافت را بصورت اتوماتیک تنظیم کرده باشید، برنامه Fax پس از تعداد زنگی که مشخص کرده اید پاسخ داده و اقدام به دریافت و ذخیره Faxهای ورودی می کند
برای باز کردن آنها از منوی Start>All Programs>Accessories>Communication>Fax گزینه Fax Service را انتخاب کنید

در قاب سمت چپ Fax Console روی Inbox کلیک کرده و لیست Faxهای دریافتی را در قاب سمت راست مشاهده کنید

 

  •  

 

پنج شنبه 20 مهر 1391  9:31 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

مرجع کامل ارورهای مودم

606 . Port شناسايي نمي شود .
607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .
608 . راه انداز مودم نصب نشده است .
609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .
610 . بافر ندارد .
611 . اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .
612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .
613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .
614 . سرريزي بافر .
615 . Port پيدا نشده است .
616 . يک درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .
617 .Port يا دستگاه هم اکنون قطع مي باشد .
618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند ).
619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند).
620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .
621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .
622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .
623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .
624 . نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت .
625 . اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .
626 . رشته را نمي تواند بارگذاري کند .
627 . کليد را نمي تواند بيابد .
628 . Port قطع شد .
629 . Port بوسيله دستگاه راه دور قطع مي شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطي).
630 . Port به دليل از کارافتادگي سخت افزار قطع مي شود .
631 . Port توسط کاربر قطع شد .
632 . اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد .
633 . Port هم اکنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيکر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .
634 . نمي تواند کامپيوتر شما را روي شبکه راه دور ثبت نمايد .
635 . خطا مشخص نشده است .
636 . دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .
637 . رشته ( string ) نمي تواند تغيير يابد .
638 . زمان درخواست به پايان رسيده است .
639 . شبکه ناهمزمان قابل دسترس نيست .
640 . خطاي NetBIOS رخ داده است .
641 . سرور نمي تواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را بدهد .
642 . يکي از اسامي NetBIOS شما هم اکنون روي شبکه راه دور ثبت مي گردد ، ( دو کامپيوتر مي خواهند با يک اسم وارد شوند ) .
643 .Dial-up adaptor در قسمت network ويندوز وجود ندارد .
644 . شما popus پيغام شبکه را دريافت نخواهيد کرد .
645 . Authentication داخلي اشکال پيدا کرده است.
646 . حساب در اين موقع روز امکان log on وجود ندارد .
647 . حساب قطع مي باشد .
648 . اعتبار password تمام شده است .
649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . ( به نام و کلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است )
650 . سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد .
651 . مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش کرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .
652 . پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد .
653 . Macro (دستورالعمل کلان). ماکرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد .
654 . يک فرمان يا يک پاسخ در قسمت .INF دستگاه به يک ماکرو نامشخص اشاره مي نمايد .
655 . دستور العمل (پيغام) در قسمت فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود .
656 . دستورالعمل (ماکرو) (default off) در فايل .INF دستگاه شامل يک دستور العمل نامشخص مي باشد .
657 . فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود .
658 . اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد .
659 . فايل .INI رسانه به نام ناشناخته يک دستگاه اشاره مي نمايد .
660 . فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد .
661 . فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .
662 . تلاش براي قرار دادن يک ماکرو ليست نشده در قسمت فايل .INF صورت نگرفته است.
663 . فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يک دستگاه اشاره مي نمايد .

اين خطا هنگامی ظاهر می شود كه برنامه ديگري در حال استفاده از مودم باشد. مثلاً برنامه فكس و يا برنامه های موبايل و يا Bluetooth. راه حل آن restart كردن كامپيوتر می باشد و اگر رفع نشد بايد آن برنامه را remove كرد.
664 . نمي تواند به حافظه اختصاص دهد .
665 . Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيکر بندي نشده است.
666 . مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر کار نمي کنند .
667 . فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند .

668 . اتصال از بين رفته است .
669 . پارامتر به کار برده شده در فايل .INI رسانه بي اعتبار مي باشد .
670 . نمي تواند نام بخش را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
671 . نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
672 . نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
673 . نمي تواند کاربر را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
674 . نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
675 . نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
676 . خط اشغال مي باشد .

اين خطا معمولاً به خاطر شلوغ بودن خط و يا سوئيچ های مخابراتی می باشد و بايد شماره را عوض كرده و دوباره امتحان نماييد تا خط آزاد شود. اگر شماره را بگيریم و خط آزاد باشد ولي با كامپيوتر اين خطا را بگيریم ، در اين مورد مشكل از Connection می باشد و بايد دوباره آن را بسازیم.
677 . شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد .
678 . پاسخي وجود ندارد .

هنگام وصل شدن به اينترنت خطاي ( 678 ) را نمايش مي دهد، علت چيست؟
خطا مربوط به مودم شما مي باشدو باید از درستی موارد زیر اطمینان حاصل کنید.
الف ) اگر اولين بار است كه مودم را نصب كرده ايد، يكبار سيستم خود را Restart كنيد و مجدد سعي كنيد.
ب ) بعد از Restart کردن ویندوز اگر درست نشد، كانكشن جديد بسازيد و دوباره سعي كنيد.
پ ) مودم شما تند شماره گيري مي كند، بين ارقام شماره اتصال كاما بگذاريد و دوباره سعي كنيد.
ج ) شماره اي كه وارد مي شود شماره درستي نيست ، به روي كارت خريداري شده بيشتر دقت كنيد و شماره اتصال به شبكه را درست وارد نمایید ويا با پشتيباني فني تماس بگيريد و شماره اتصال را سوال كنيد

679 . نمي تواند عامل را پيدا نمايد .
680 . خط تلفن وصل نيست .

موقعي كه مي خواهم به اينترنت وصل شوم خطاي 680 را دريافت مي كنم، اين خطا مربوط به چيست؟
نبودن بوق آزاد براي اتصال مي باشد.
الف ) مهمترين دليل و در اكثر موارد ارتباط بين مودم و خط تلفن برقرار نيست، لطفا چك كنيد كه سوكت سيم تلفن به Line مودم وصل باشد يا از لحاظ خرابي پريز تلفن يا سيم چك كنيد.
ب ) مودم درست نصب نشده، مطمئن شويد كه Driver (راه انداز) مودم درست باشد.
برای چک کردن این گزینه بر روی My Computer کلیک راست کرده گزینه Options را انتخاب ، بروید به تب   hardware، گزینه DviceManagerرا انتخاب کنید در صفحه ای که باز می شود ببینید بر روی گزینهModem علامت سوال زرد رنگ هست یا خیر اگر باشد مودم شما از نو باید درایورش نصب بشود
681 . يک خطاي کلي توسط دستگاه گزارش مي شود .
682 . Writing section name (نوشتن نام بخش )دچار مشکل مي باشد .
683 . Writing device type(نوشتن و نوع دستگاه ) با مشکل روبرو شده است .
684writing device name .684 با مشکل روبرو مي باشد .
685 . Writing maxconnectbps مشکل دارد .
686 . Writing maxcarrierBPS دچار مشکل مي باشد .
687 . Writing usage با مشکل مواجه است .
688 . Writing default off دچار مشکل مي باشد .
689 . Reading default off با مشکل مواجه است .
690 . فايل INI خالي ست .
691 . دسترسي صورت نمي پذيرد زيرا نام و کلمه عبور روي دامين بي اعتبار مي باشد

يكي از متداولترين خطاها می باشد كه دلايل آن عبارتند از :
1. تمام شدن اعتبار كارت
2. تمام شدن مهلت استفاه از كارت
3. اشتباه وارد كردن شناسه كاربر و يا رمز عبور و يا تلفن شبكه
4. بسته شدن كارت از طرف ISP

692 . سخت افزار در درگاه يا دستگاه متصل شده از کار افتاده است .
اين خطا زماني دريافت می شود كه مودم نصب و شناخته شده است ولي مشكلي در تنظيمات آن وجود دارد و يا اينكه از نظر سخت افزاري يك مودم وجود دارد ولي در Windows چند مودم نصب شده است. راه حل آن uninstall كردن تمام مودم ها و نصب مجدد آن می باشد.
693 . Binary macro با مشکل مواجه مي باشد .
694 . خطاي DCB يافت نشد .
695 . ماشين هاي گفتگو آماده نيستند .
696 . راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشکل روبرو مي باشد .
697 . Partial response looping با مشکل روبرو مي باشد .
698 . پاسخ نام کليدي در فايل INF . دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمي باشد .
699 . پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است .
700 . فرمان متصل به فايل INF . دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد .
701 . دستگاه به يک ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده com تغيير مي يابد .
702 . پاسخ دستگاه دريافت مي گردد زماني که هيچکس انتظار ندارد .
703 . در فعاليت کنوني مشکلي ايجاد شده است .
704 . شماره اشتباه callback .
705 . مشکل invalid auth state .
706 . Invalid auth state دچار مشکل مي باشد .
707 . علامت خطاياب . x. 25
708 . اعتبار حساب تمام شده است .
709 . تغيير پسورد روي دامين با مشکل روبرو مي باشد .
710 . در زمان ارتباط با مودم شما خطاهاي سري يش از حد اشباع شده مشاهده مي گردد.
711 . Rasman initialization صورت نمي گيرد گزارش عملکرد را چک کنيد
712 . درگاه Biplex در حال اجرا مي باشد . چند ثانيه منتظر شويد و مجددا شماره بگيريد .
713 . مسيرهاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد .
714 . کانال هاي ISDN کافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نمي باشند .
715 . به دليل کيفيت ضعيف خط تلفن خطاهاي فراواني رخ مي دهد .
716 . پيکر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد .
717 . آدرسهاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد .
718 . مهلت بر قراري تماس PPP پايان پذيرفته است .
719 . PPP توسط دستگاه راه دور پايان مي يابد .
720 . پروتکل هاي کنترلppp پيکر بندي نشده اند .
721 . همتاي PPP پاسخ نمي دهد .
722 . بسته PPPبي اعتبار مي باشد .
723 . شماره تلفن از جمله پيشوند و پسوند بيش از حد طولا ني مي باشد .
724 . پروتکل IPXنمي تواند بر روي درگاه dial –out نمايد زيرا کامپيوتر يک مسير گردان IPX مي باشد .
725 . IPX نمي تواند روي port (درگاه) dial – in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است .
726 . پروتکل IPX نمي تواند براي dial – out ، روي بيش از يک درگاه در يک زمان استفاده شود .
727 . نمي توان به فايل TCPCFG . DLL دست يافت .
728 . نمي تواند آداپتور IP متصل به remote access را پيدا کند .
729 . SLIP استفاده نمي شود مگر اينکه پروتکل IP نصب شود .
730 . ثبت کامپيوتر کامل نمي باشد .
731 . پروتکل پيکر بندي نمي شود .
732 . توافق بين PPP صورت نگرفته است .
733 . پروتکل کنترل PPP براي پروتکل اين شبکه ، در سرور موجود نمي باشد .
734 . پروتکل کنترل لينک PPP خاتمه يافته است .
735 . آدرس مورد نياز توسط سرور رد مي شود .
736 . کامپيوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف مي نمايد .
737 . نقطه برگشت ( LOOPBACK DETECTED ) شناسايي شد .
738 . سرور آدرس را مشخص نمي کند .
739 . سرور راه دور نمي تواند از پسورد ENCRYPTED ويندوز NT استفاده نمايد.
740 . دستگاه هاي TAPI که براي remote access پيکر بندي مي گردند به طور صحيح نصب و آماده نشده اند .
741 . کامپيوتر محلي از encryption پشتيباني نمي نمايد .
742 . سرور راه دور از encryption پشتيباني نمي نمايد .
743 . سرور راه دور به encryption نياز دارد .
744 . نمي تواند شماره شبکه IPX را استفاده نمايد که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است گزارش وقايع را باز بيني نماييد .
745 . يک فايل مهم و ضروري آسيب ديده است . Dial – up networking را مجددا نصب نماييد .
751 . شماره callback شامل يک کاراکتر بي اعتبار مي باشد . کاراکترهاي زير فقط مجاز دانسته مي شوند : Space, T, P, W, ,), - , @. 0تا9 .
752 . در زمان پر دازش script يک خطاي نحوي صورت مي گيرد .
753 . اتصال نمي تواند قطع شود زيرا توسط مسير گردان چند پروتکلي ايجاد شده است .
754 . سيستم قادر به يافتن bundle چند انصالي نمي باشد .
755 . سيستم قادر به اجراي شماره گيري خودکار نمي باشد زيرا اين ورودي يک شماره گير عادي را دارد .
756 . اين اتصال هم اکنون در شماره گيري مي باشد .
757 . خدمات دستيابي راه دور خود به خود آغاز نمي شوند اطلا عات بيشتري در گزارش وقايع در اختيار شما قرار مي گيرد .
758 . اشتراک اتصال اينترنت هم اکنون روي اين اتصال ميسر مي گردد .
760 . در زمان فراهم آوري امکانات مسير يابي ، اين خطا رخ مي دهد .
761 . در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت براي اين اتصال اين خطا ايجاد مي گردد.
763 . اشتراک اتصال اينترنت فعال نمي باشد . دو اتصال LAN و يا بيشتر به علاوه اتصالي که با اين LANها مشترک شده است وجود دارد .
764 . دستگاه کارت خوان smartcard نصب نيست .
765 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پيکر بندي مي شود که براي آدرس گذاري اتوماتيک IP مورد نياز مي باشد.
766 . سيستم نمي تواند هيچ گواهي اي را بيابد .
767 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي گردد اتصال LAN بر روي شبکه شخصي انتخاب مي گردد که بيش از يک آدرس IP را پيکر بندي کرده است . اتصال LANرا با يک آدرسIP مجزا ، مجددا پيکر بندي نماييد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت صورت گيرد .
768 . به دليل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمي پذيرد .
769 . مقصد مشخصي قابل دست يابي نمي باشد .
770 . دستگاه راه دور تلا ش براي ايجاد اتصال را نمي پذيرد .
771 . اقدامات اتصال صورت نمي گيرد زيرا شبکه اشغال مي باشد .
772 . سخت افزار شبکه کامپيوتر راه دور با نوع تلفن مورد نياز سازگاري ندارد .
773 . امکان ايجاد اتصال موثر نمي باشد زيرا شماره مقصد تغيير کرده است .
774 . به دليل از کار افتارگي موقت ، اتصال صورت نمي گيرد .
775 . مکالمه تلفني توسط کامپيوتر راه دور متوقف شد .
776 .مکالمه تلفني نمي تواند وصل گردد زيرا مقصد خواسته است که ويژگي را حفظ نمايد .
777 . اتصال صورت نمي گيرد زيرا مودم ( يا ساير وسايل ارتباط دهنده ) روي کامپيوتر راه دور دچار مشکل مي باشند .
778 . تاييد هويت سرور غير ممکن مي باشد .
779 . براي بر قراري dial – out اين اتصال بايد از smartcard استفاده نماييد .
780 . عمل انجام شده براي اين اتصال بي اعتبار مي باشد .
781 . تلاش براي رمز گذاري (encryption) صورت نمي گيرد زيرا گواهي معتبري يافت نمي گردد .
782 . ترجمه آدرس شبکه (NAT) در حال حاضر به عنوان يک پروتکل مسير يابي نصب مي گردد و بايد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت فراهم گردد حذف شود
783 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصي انتخاب مي گردد يا فراهم نمي شود و يا از شبکه قطع مي باشد . لطفا قبل از فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت از اتصال آداپتورLAN مطمئن شويد .
784 . در حالي که اين اتصال را در زمان log on استفاده مي کنيد شما نمي توانيد شماره بگيريد زيرا اين اتصال براي استفاده از نام کاربري پيکر بندي شده است که متفاوت از نام کاربر رويsmartcard مي باشد . چنانچه بخواهيد آنرا در زمان log on استفاده نماييد بايد براي استفاده از (username) روي کارت smart آنرا پيکربندي کنيد .
785 . در صورت استفاده از اين اتصال در زمان log on شما نمي توانيد شماره گيري نماييد زيرا براي استفاده از يک smartcard پيکر بندي نشده است  چنانچه بخواهيد آنرا در زمان log on به کار ببريد بايد امکانات اين اتصال را تصحيح و آماده نماييد به طوري که smartcard استفاده نمايد .
786 . مبادرت به اتصال L2TP صورت نمي پذيرد زيرا هيچ گواهينامه معتبري براي تصديق (authentication) امنيت روي کامپيوتر شما وجود ندارد.
787 . اتصال L2TP غير ممکن است زيرا لايه امنيتي نمي تواند کامپيوتر راه دور را authentication نمايد .
788 . تلاش براي ايجاد اتصال L2TP بي نتيجه مي باشد زيرا لايه امنيتي نمي تواند پارامترهاي سازگار با کامپيوتر راه دور را فراهم نمايد .
789 . تلاش براي اتصال L2TP فراهم نمي گردد زيرا لايه امنيتي با يک خطاي پردازشي در طول سازگاري با کامپيوتر راه دور مواجه است .
790 . تلاش براي اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا تاييد گواهينامه بر روي کامپيوتر راه دور ميسر نمي باشد .
791 . اتصال L2TP ميسر نمي باشد زيرا خط مشي امنيتي (security policy) براي اتصال يافت نمي شود .
792 . اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا زمان توافق امنيتي به پايان رسيده است .
793 . اتصال L2TP ميسر نمي گردد زيرا اين خطا رخ مي دهد در حالي که در مورد امنيت به توافق مي رسند .
794 . ويژگي RADIUS ا ين کاربر PPP نمي باشد .
795 . ويژگي RADIUS نوع تونلي براي اين کاربر ، نادرست مي باشد .
796 . ويژگي RADIUS نوع خدمات براي اين کار نه قالب بندي مي شود و نه callback قالب بندي مي شود .
797 . مودم پيدا نشد .

اين خطا مربوط به مودم می باشد و دلايل آن عبارتند از نصب نبودن مودم و يا درايور مناسب آن و يا مشكل سخت افزاري که باید هر سه گزینه را از Device Manager چک کنید
798 . گواهينامه اي شناسايي نمي شود که بتواند پروتکل قابل ارائه استفاده شود .
799 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي گردد زيرا دو IP شبيه به هم در شبکه وجود دارد . IC ها به ميزباني نيازمند مي باشند که براي استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پيکر بندي شده است . مطمئن شويد که هيچ سرويس گيرنده ديگري براي استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پيکر بندي نشده است .
800 . قادر به ايجاد اتصال VPN نمي باشد . سرويس دهنده VPN در دسترس نمي باشد و يا ممکن است پارامترهاي امنيتي براي اتصال به درستي پيکربندي نشده .

900- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 900 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
كاربري با اين UserName وجود ندارد
الف ) ممكن است
UserName شما مربوط به اينترنت  نباشد
ب ) ممكن است UserNam اشتباه وارد شده باشد.

پ ) ممكن است كليد Caps lock روشن باشد. (حروف بزرگ تايپ شده باشد) كه بايد Caps lock را خاموش كرده و مجددا UserNam را وارد كنيد.
ج ) دقت كنيد كه فاصله اي بين حروف و اعداد در UserNam وجود نداشته باشد.
904.905-هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 904 يا 905 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
کاربر به علت سر رسید تاریخ مجوز ورود ندارد.
الف ) زمان تعيين شده براي كاربران كارتهاي اينترنت از زمان اولين اتصال دو ماه مي باشد كه درصورت اتمام اين زمان بطور خودكار دستگاه UserName موجود را مي بندد
906- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 906 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
اعتبار کاربر به پایان رسیده است.
الف ) براي هر كاربر چه بصورت اكانت و يا كارت مبلغي به عنوان اعتبار ريالي مشخص گرديده كه در صورت اتمام اين مبلغ كاربر ديگر مجوز ورود نخواهد داشت
907- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 907 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
رمز عبور اشتباه وارد شده است.
الف ) در نوشتن رمز عبور دقت نماييد
ب ) ممكن است كليد capslock روشن باشد. (حروف بزرگ تايپ شده باشد) كه بايد Capslock را خاموش كرده و مجددا Password را وارد كنيد.
پ ) دقت كنيد كه فاصله اي بين حروف و اعداد در Password وجود نداشته باشد.
908- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 908 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
اتصالات همزمان کاربربیشتر از تعداد مجاز می باشد.
الف ) تعداد كاربر مجاز براي اتصال به اينترنت محدود مي باشد و اگر اين تعداد از مقدار تعيين شده بيشتر باشد با اين پيغام روبرو خواهيد شد
913- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 913 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
کاربر از این CALLER ID اجازه اتصال ندارد.
الف ) براي كاربران اينترنت كه بصورت ماهانه اينترنت دريافت ميكنند شماره تلفن آنها براي اتصال به سيستم معرفي ميگردد و فقط مجاز به استفاده از اينترنت با شماره مشخص شده مي باشد
ب ) براي كاربران خريدار كارت اين محدوديت وجود نخواهد داشت و درصورت مواجه شدن با اين خطا ميبايد با شماره هاي پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته ، تا اصلاح شود
914- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 914 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
میزان استفاده زمانی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.
الف ) براي كاربراني كه بصورت ماهانه از اينترنت استفاده ميكنند زماني به عنوان زمان انقضاء در قرارداد منعقده مشخص گرديده كه پس از آن زمان ديگر مجوز ورود نخواهند داشت
ب ) با پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته تا مراتب راكنترل نمايد و درصورت لزوم قراردادشما تمديد گردد
915- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 915 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
میزان استفاده حجمی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.
الف ) كاربران اينترنت بصورت ماهانه از مقدار مگا بايت مشخصي ميبايد استفاده نمايند
ب ) با پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته شود تا در صورت لزوم اين مقدار تصحيح گردد
پنج شنبه 20 مهر 1391  9:32 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

مرجع کامل ارورهای مودم

606 . Port شناسايي نمي شود .
607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .
608 . راه انداز مودم نصب نشده است .
609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .
610 . بافر ندارد .
611 . اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .
612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .
613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .
614 . سرريزي بافر .
615 . Port پيدا نشده است .
616 . يک درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .
617 .Port يا دستگاه هم اکنون قطع مي باشد .
618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند ).
619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند).
620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .
621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .
622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .
623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .
624 . نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت .
625 . اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .
626 . رشته را نمي تواند بارگذاري کند .
627 . کليد را نمي تواند بيابد .
628 . Port قطع شد .
629 . Port بوسيله دستگاه راه دور قطع مي شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطي).
630 . Port به دليل از کارافتادگي سخت افزار قطع مي شود .
631 . Port توسط کاربر قطع شد .
632 . اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد .
633 . Port هم اکنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيکر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .
634 . نمي تواند کامپيوتر شما را روي شبکه راه دور ثبت نمايد .
635 . خطا مشخص نشده است .
636 . دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .
637 . رشته ( string ) نمي تواند تغيير يابد .
638 . زمان درخواست به پايان رسيده است .
639 . شبکه ناهمزمان قابل دسترس نيست .
640 . خطاي NetBIOS رخ داده است .
641 . سرور نمي تواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را بدهد .
642 . يکي از اسامي NetBIOS شما هم اکنون روي شبکه راه دور ثبت مي گردد ، ( دو کامپيوتر مي خواهند با يک اسم وارد شوند ) .
643 .Dial-up adaptor در قسمت network ويندوز وجود ندارد .
644 . شما popus پيغام شبکه را دريافت نخواهيد کرد .
645 . Authentication داخلي اشکال پيدا کرده است.
646 . حساب در اين موقع روز امکان log on وجود ندارد .
647 . حساب قطع مي باشد .
648 . اعتبار password تمام شده است .
649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . ( به نام و کلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است )
650 . سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد .
651 . مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش کرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .
652 . پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد .
653 . Macro (دستورالعمل کلان). ماکرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد .
654 . يک فرمان يا يک پاسخ در قسمت .INF دستگاه به يک ماکرو نامشخص اشاره مي نمايد .
655 . دستور العمل (پيغام) در قسمت فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود .
656 . دستورالعمل (ماکرو) (default off) در فايل .INF دستگاه شامل يک دستور العمل نامشخص مي باشد .
657 . فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود .
658 . اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد .
659 . فايل .INI رسانه به نام ناشناخته يک دستگاه اشاره مي نمايد .
660 . فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد .
661 . فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .
662 . تلاش براي قرار دادن يک ماکرو ليست نشده در قسمت فايل .INF صورت نگرفته است.
663 . فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يک دستگاه اشاره مي نمايد .

اين خطا هنگامی ظاهر می شود كه برنامه ديگري در حال استفاده از مودم باشد. مثلاً برنامه فكس و يا برنامه های موبايل و يا Bluetooth. راه حل آن restart كردن كامپيوتر می باشد و اگر رفع نشد بايد آن برنامه را remove كرد.
664 . نمي تواند به حافظه اختصاص دهد .
665 . Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيکر بندي نشده است.
666 . مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر کار نمي کنند .
667 . فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند .

668 . اتصال از بين رفته است .
669 . پارامتر به کار برده شده در فايل .INI رسانه بي اعتبار مي باشد .
670 . نمي تواند نام بخش را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
671 . نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
672 . نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
673 . نمي تواند کاربر را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
674 . نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
675 . نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
676 . خط اشغال مي باشد .

اين خطا معمولاً به خاطر شلوغ بودن خط و يا سوئيچ های مخابراتی می باشد و بايد شماره را عوض كرده و دوباره امتحان نماييد تا خط آزاد شود. اگر شماره را بگيریم و خط آزاد باشد ولي با كامپيوتر اين خطا را بگيریم ، در اين مورد مشكل از Connection می باشد و بايد دوباره آن را بسازیم.
677 . شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد .
678 . پاسخي وجود ندارد .

هنگام وصل شدن به اينترنت خطاي ( 678 ) را نمايش مي دهد، علت چيست؟
خطا مربوط به مودم شما مي باشدو باید از درستی موارد زیر اطمینان حاصل کنید.
الف ) اگر اولين بار است كه مودم را نصب كرده ايد، يكبار سيستم خود را Restart كنيد و مجدد سعي كنيد.
ب ) بعد از Restart کردن ویندوز اگر درست نشد، كانكشن جديد بسازيد و دوباره سعي كنيد.
پ ) مودم شما تند شماره گيري مي كند، بين ارقام شماره اتصال كاما بگذاريد و دوباره سعي كنيد.
ج ) شماره اي كه وارد مي شود شماره درستي نيست ، به روي كارت خريداري شده بيشتر دقت كنيد و شماره اتصال به شبكه را درست وارد نمایید ويا با پشتيباني فني تماس بگيريد و شماره اتصال را سوال كنيد

679 . نمي تواند عامل را پيدا نمايد .
680 . خط تلفن وصل نيست .

موقعي كه مي خواهم به اينترنت وصل شوم خطاي 680 را دريافت مي كنم، اين خطا مربوط به چيست؟
نبودن بوق آزاد براي اتصال مي باشد.
الف ) مهمترين دليل و در اكثر موارد ارتباط بين مودم و خط تلفن برقرار نيست، لطفا چك كنيد كه سوكت سيم تلفن به Line مودم وصل باشد يا از لحاظ خرابي پريز تلفن يا سيم چك كنيد.
ب ) مودم درست نصب نشده، مطمئن شويد كه Driver (راه انداز) مودم درست باشد.
برای چک کردن این گزینه بر روی My Computer کلیک راست کرده گزینه Options را انتخاب ، بروید به تب   hardware، گزینه DviceManagerرا انتخاب کنید در صفحه ای که باز می شود ببینید بر روی گزینهModem علامت سوال زرد رنگ هست یا خیر اگر باشد مودم شما از نو باید درایورش نصب بشود
681 . يک خطاي کلي توسط دستگاه گزارش مي شود .
682 . Writing section name (نوشتن نام بخش )دچار مشکل مي باشد .
683 . Writing device type(نوشتن و نوع دستگاه ) با مشکل روبرو شده است .
684writing device name .684 با مشکل روبرو مي باشد .
685 . Writing maxconnectbps مشکل دارد .
686 . Writing maxcarrierBPS دچار مشکل مي باشد .
687 . Writing usage با مشکل مواجه است .
688 . Writing default off دچار مشکل مي باشد .
689 . Reading default off با مشکل مواجه است .
690 . فايل INI خالي ست .
691 . دسترسي صورت نمي پذيرد زيرا نام و کلمه عبور روي دامين بي اعتبار مي باشد

يكي از متداولترين خطاها می باشد كه دلايل آن عبارتند از :
1. تمام شدن اعتبار كارت
2. تمام شدن مهلت استفاه از كارت
3. اشتباه وارد كردن شناسه كاربر و يا رمز عبور و يا تلفن شبكه
4. بسته شدن كارت از طرف ISP

692 . سخت افزار در درگاه يا دستگاه متصل شده از کار افتاده است .
اين خطا زماني دريافت می شود كه مودم نصب و شناخته شده است ولي مشكلي در تنظيمات آن وجود دارد و يا اينكه از نظر سخت افزاري يك مودم وجود دارد ولي در Windows چند مودم نصب شده است. راه حل آن uninstall كردن تمام مودم ها و نصب مجدد آن می باشد.
693 . Binary macro با مشکل مواجه مي باشد .
694 . خطاي DCB يافت نشد .
695 . ماشين هاي گفتگو آماده نيستند .
696 . راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشکل روبرو مي باشد .
697 . Partial response looping با مشکل روبرو مي باشد .
698 . پاسخ نام کليدي در فايل INF . دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمي باشد .
699 . پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است .
700 . فرمان متصل به فايل INF . دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد .
701 . دستگاه به يک ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده com تغيير مي يابد .
702 . پاسخ دستگاه دريافت مي گردد زماني که هيچکس انتظار ندارد .
703 . در فعاليت کنوني مشکلي ايجاد شده است .
704 . شماره اشتباه callback .
705 . مشکل invalid auth state .
706 . Invalid auth state دچار مشکل مي باشد .
707 . علامت خطاياب . x. 25
708 . اعتبار حساب تمام شده است .
709 . تغيير پسورد روي دامين با مشکل روبرو مي باشد .
710 . در زمان ارتباط با مودم شما خطاهاي سري يش از حد اشباع شده مشاهده مي گردد.
711 . Rasman initialization صورت نمي گيرد گزارش عملکرد را چک کنيد
712 . درگاه Biplex در حال اجرا مي باشد . چند ثانيه منتظر شويد و مجددا شماره بگيريد .
713 . مسيرهاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد .
714 . کانال هاي ISDN کافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نمي باشند .
715 . به دليل کيفيت ضعيف خط تلفن خطاهاي فراواني رخ مي دهد .
716 . پيکر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد .
717 . آدرسهاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد .
718 . مهلت بر قراري تماس PPP پايان پذيرفته است .
719 . PPP توسط دستگاه راه دور پايان مي يابد .
720 . پروتکل هاي کنترلppp پيکر بندي نشده اند .
721 . همتاي PPP پاسخ نمي دهد .
722 . بسته PPPبي اعتبار مي باشد .
723 . شماره تلفن از جمله پيشوند و پسوند بيش از حد طولا ني مي باشد .
724 . پروتکل IPXنمي تواند بر روي درگاه dial –out نمايد زيرا کامپيوتر يک مسير گردان IPX مي باشد .
725 . IPX نمي تواند روي port (درگاه) dial – in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است .
726 . پروتکل IPX نمي تواند براي dial – out ، روي بيش از يک درگاه در يک زمان استفاده شود .
727 . نمي توان به فايل TCPCFG . DLL دست يافت .
728 . نمي تواند آداپتور IP متصل به remote access را پيدا کند .
729 . SLIP استفاده نمي شود مگر اينکه پروتکل IP نصب شود .
730 . ثبت کامپيوتر کامل نمي باشد .
731 . پروتکل پيکر بندي نمي شود .
732 . توافق بين PPP صورت نگرفته است .
733 . پروتکل کنترل PPP براي پروتکل اين شبکه ، در سرور موجود نمي باشد .
734 . پروتکل کنترل لينک PPP خاتمه يافته است .
735 . آدرس مورد نياز توسط سرور رد مي شود .
736 . کامپيوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف مي نمايد .
737 . نقطه برگشت ( LOOPBACK DETECTED ) شناسايي شد .
738 . سرور آدرس را مشخص نمي کند .
739 . سرور راه دور نمي تواند از پسورد ENCRYPTED ويندوز NT استفاده نمايد.
740 . دستگاه هاي TAPI که براي remote access پيکر بندي مي گردند به طور صحيح نصب و آماده نشده اند .
741 . کامپيوتر محلي از encryption پشتيباني نمي نمايد .
742 . سرور راه دور از encryption پشتيباني نمي نمايد .
743 . سرور راه دور به encryption نياز دارد .
744 . نمي تواند شماره شبکه IPX را استفاده نمايد که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است گزارش وقايع را باز بيني نماييد .
745 . يک فايل مهم و ضروري آسيب ديده است . Dial – up networking را مجددا نصب نماييد .
751 . شماره callback شامل يک کاراکتر بي اعتبار مي باشد . کاراکترهاي زير فقط مجاز دانسته مي شوند : Space, T, P, W, ,), - , @. 0تا9 .
752 . در زمان پر دازش script يک خطاي نحوي صورت مي گيرد .
753 . اتصال نمي تواند قطع شود زيرا توسط مسير گردان چند پروتکلي ايجاد شده است .
754 . سيستم قادر به يافتن bundle چند انصالي نمي باشد .
755 . سيستم قادر به اجراي شماره گيري خودکار نمي باشد زيرا اين ورودي يک شماره گير عادي را دارد .
756 . اين اتصال هم اکنون در شماره گيري مي باشد .
757 . خدمات دستيابي راه دور خود به خود آغاز نمي شوند اطلا عات بيشتري در گزارش وقايع در اختيار شما قرار مي گيرد .
758 . اشتراک اتصال اينترنت هم اکنون روي اين اتصال ميسر مي گردد .
760 . در زمان فراهم آوري امکانات مسير يابي ، اين خطا رخ مي دهد .
761 . در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت براي اين اتصال اين خطا ايجاد مي گردد.
763 . اشتراک اتصال اينترنت فعال نمي باشد . دو اتصال LAN و يا بيشتر به علاوه اتصالي که با اين LANها مشترک شده است وجود دارد .
764 . دستگاه کارت خوان smartcard نصب نيست .
765 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پيکر بندي مي شود که براي آدرس گذاري اتوماتيک IP مورد نياز مي باشد.
766 . سيستم نمي تواند هيچ گواهي اي را بيابد .
767 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي گردد اتصال LAN بر روي شبکه شخصي انتخاب مي گردد که بيش از يک آدرس IP را پيکر بندي کرده است . اتصال LANرا با يک آدرسIP مجزا ، مجددا پيکر بندي نماييد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت صورت گيرد .
768 . به دليل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمي پذيرد .
769 . مقصد مشخصي قابل دست يابي نمي باشد .
770 . دستگاه راه دور تلا ش براي ايجاد اتصال را نمي پذيرد .
771 . اقدامات اتصال صورت نمي گيرد زيرا شبکه اشغال مي باشد .
772 . سخت افزار شبکه کامپيوتر راه دور با نوع تلفن مورد نياز سازگاري ندارد .
773 . امکان ايجاد اتصال موثر نمي باشد زيرا شماره مقصد تغيير کرده است .
774 . به دليل از کار افتارگي موقت ، اتصال صورت نمي گيرد .
775 . مکالمه تلفني توسط کامپيوتر راه دور متوقف شد .
776 .مکالمه تلفني نمي تواند وصل گردد زيرا مقصد خواسته است که ويژگي را حفظ نمايد .
777 . اتصال صورت نمي گيرد زيرا مودم ( يا ساير وسايل ارتباط دهنده ) روي کامپيوتر راه دور دچار مشکل مي باشند .
778 . تاييد هويت سرور غير ممکن مي باشد .
779 . براي بر قراري dial – out اين اتصال بايد از smartcard استفاده نماييد .
780 . عمل انجام شده براي اين اتصال بي اعتبار مي باشد .
781 . تلاش براي رمز گذاري (encryption) صورت نمي گيرد زيرا گواهي معتبري يافت نمي گردد .
782 . ترجمه آدرس شبکه (NAT) در حال حاضر به عنوان يک پروتکل مسير يابي نصب مي گردد و بايد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت فراهم گردد حذف شود
783 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصي انتخاب مي گردد يا فراهم نمي شود و يا از شبکه قطع مي باشد . لطفا قبل از فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت از اتصال آداپتورLAN مطمئن شويد .
784 . در حالي که اين اتصال را در زمان log on استفاده مي کنيد شما نمي توانيد شماره بگيريد زيرا اين اتصال براي استفاده از نام کاربري پيکر بندي شده است که متفاوت از نام کاربر رويsmartcard مي باشد . چنانچه بخواهيد آنرا در زمان log on استفاده نماييد بايد براي استفاده از (username) روي کارت smart آنرا پيکربندي کنيد .
785 . در صورت استفاده از اين اتصال در زمان log on شما نمي توانيد شماره گيري نماييد زيرا براي استفاده از يک smartcard پيکر بندي نشده است  چنانچه بخواهيد آنرا در زمان log on به کار ببريد بايد امکانات اين اتصال را تصحيح و آماده نماييد به طوري که smartcard استفاده نمايد .
786 . مبادرت به اتصال L2TP صورت نمي پذيرد زيرا هيچ گواهينامه معتبري براي تصديق (authentication) امنيت روي کامپيوتر شما وجود ندارد.
787 . اتصال L2TP غير ممکن است زيرا لايه امنيتي نمي تواند کامپيوتر راه دور را authentication نمايد .
788 . تلاش براي ايجاد اتصال L2TP بي نتيجه مي باشد زيرا لايه امنيتي نمي تواند پارامترهاي سازگار با کامپيوتر راه دور را فراهم نمايد .
789 . تلاش براي اتصال L2TP فراهم نمي گردد زيرا لايه امنيتي با يک خطاي پردازشي در طول سازگاري با کامپيوتر راه دور مواجه است .
790 . تلاش براي اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا تاييد گواهينامه بر روي کامپيوتر راه دور ميسر نمي باشد .
791 . اتصال L2TP ميسر نمي باشد زيرا خط مشي امنيتي (security policy) براي اتصال يافت نمي شود .
792 . اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا زمان توافق امنيتي به پايان رسيده است .
793 . اتصال L2TP ميسر نمي گردد زيرا اين خطا رخ مي دهد در حالي که در مورد امنيت به توافق مي رسند .
794 . ويژگي RADIUS ا ين کاربر PPP نمي باشد .
795 . ويژگي RADIUS نوع تونلي براي اين کاربر ، نادرست مي باشد .
796 . ويژگي RADIUS نوع خدمات براي اين کار نه قالب بندي مي شود و نه callback قالب بندي مي شود .
797 . مودم پيدا نشد .

اين خطا مربوط به مودم می باشد و دلايل آن عبارتند از نصب نبودن مودم و يا درايور مناسب آن و يا مشكل سخت افزاري که باید هر سه گزینه را از Device Manager چک کنید
798 . گواهينامه اي شناسايي نمي شود که بتواند پروتکل قابل ارائه استفاده شود .
799 . اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي گردد زيرا دو IP شبيه به هم در شبکه وجود دارد . IC ها به ميزباني نيازمند مي باشند که براي استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پيکر بندي شده است . مطمئن شويد که هيچ سرويس گيرنده ديگري براي استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پيکر بندي نشده است .
800 . قادر به ايجاد اتصال VPN نمي باشد . سرويس دهنده VPN در دسترس نمي باشد و يا ممکن است پارامترهاي امنيتي براي اتصال به درستي پيکربندي نشده .

900- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 900 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
كاربري با اين UserName وجود ندارد
الف ) ممكن است
UserName شما مربوط به اينترنت  نباشد
ب ) ممكن است UserNam اشتباه وارد شده باشد.

پ ) ممكن است كليد Caps lock روشن باشد. (حروف بزرگ تايپ شده باشد) كه بايد Caps lock را خاموش كرده و مجددا UserNam را وارد كنيد.
ج ) دقت كنيد كه فاصله اي بين حروف و اعداد در UserNam وجود نداشته باشد.
904.905-هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 904 يا 905 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
کاربر به علت سر رسید تاریخ مجوز ورود ندارد.
الف ) زمان تعيين شده براي كاربران كارتهاي اينترنت از زمان اولين اتصال دو ماه مي باشد كه درصورت اتمام اين زمان بطور خودكار دستگاه UserName موجود را مي بندد
906- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 906 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
اعتبار کاربر به پایان رسیده است.
الف ) براي هر كاربر چه بصورت اكانت و يا كارت مبلغي به عنوان اعتبار ريالي مشخص گرديده كه در صورت اتمام اين مبلغ كاربر ديگر مجوز ورود نخواهد داشت
907- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 907 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
رمز عبور اشتباه وارد شده است.
الف ) در نوشتن رمز عبور دقت نماييد
ب ) ممكن است كليد capslock روشن باشد. (حروف بزرگ تايپ شده باشد) كه بايد Capslock را خاموش كرده و مجددا Password را وارد كنيد.
پ ) دقت كنيد كه فاصله اي بين حروف و اعداد در Password وجود نداشته باشد.
908- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 908 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
اتصالات همزمان کاربربیشتر از تعداد مجاز می باشد.
الف ) تعداد كاربر مجاز براي اتصال به اينترنت محدود مي باشد و اگر اين تعداد از مقدار تعيين شده بيشتر باشد با اين پيغام روبرو خواهيد شد
913- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 913 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
کاربر از این CALLER ID اجازه اتصال ندارد.
الف ) براي كاربران اينترنت كه بصورت ماهانه اينترنت دريافت ميكنند شماره تلفن آنها براي اتصال به سيستم معرفي ميگردد و فقط مجاز به استفاده از اينترنت با شماره مشخص شده مي باشد
ب ) براي كاربران خريدار كارت اين محدوديت وجود نخواهد داشت و درصورت مواجه شدن با اين خطا ميبايد با شماره هاي پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته ، تا اصلاح شود
914- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 914 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
میزان استفاده زمانی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.
الف ) براي كاربراني كه بصورت ماهانه از اينترنت استفاده ميكنند زماني به عنوان زمان انقضاء در قرارداد منعقده مشخص گرديده كه پس از آن زمان ديگر مجوز ورود نخواهند داشت
ب ) با پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته تا مراتب راكنترل نمايد و درصورت لزوم قراردادشما تمديد گردد
915- هنگام Connect شدن مرتب خطاي ( 915 ) را پبغام مي دهد مشكل چيست؟
میزان استفاده حجمی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.
الف ) كاربران اينترنت بصورت ماهانه از مقدار مگا بايت مشخصي ميبايد استفاده نمايند
ب ) با پشتيباني اينترنت نقاب تماس گرفته شود تا در صورت لزوم اين مقدار تصحيح گردد
پنج شنبه 20 مهر 1391  9:32 AM
تشکرات از این پست
mehrad90
mehrad90
کاربر طلایی2
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 3997
محل سکونت : 'گلستان

چگونه از سخت افزار سیستم خودمان با اطلاع شویم

1- ابتدا بر روی My Computer  کلیک راست کرده و بر روی گزینه Properties کلیک کنید.

 

2- بر روی تب Hardware  کلیک کنید.

3- بر روی دكمه Device Manage كلیك كنید تا پنجره Device Manage باز شود.

 

در این صفحه کلیه قطعات سخت افزاری که در سیستم شما نصب می باشد فعال می باشد علامت زرد رنگ که در این پنجره مشاهده می کنید  نشانگر این است که یکی از قطعات کامپیوتر شما هنوز نصب شده و باید با درایور مورد نظر این سخت افزار نیز فعال شود تا علامت زرد رنگ غیر فعال گردد .

برای فهمیدن دقیقتر قطعات نصب شده باید بر روی + کنار آیکون ها کلیک تا به طور دقیق از قطعه سخت افزار نصب شده اطلاع کسب کنیم (به عنوان مثال Disk Drive  اطلاعات هارد , Display Adapters کارت گرافیک , Processors سی پی یو و...)

 

  •  

 

پنج شنبه 20 مهر 1391  9:33 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها