0

تلفن‌های ثابت موجود در صورت درخواست مشترکان اعتباری می‌شوند

 
perfect
perfect
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : مرداد 1388 
تعداد پست ها : 4

تلفن‌های ثابت موجود در صورت درخواست مشترکان اعتباری می‌شوند

تلفن‌های ثابت موجود در صورت درخواست مشترکان اعتباری می‌شوند

تلفن‌های ثابت موجود در صورت درخواست مشترک و وجود امکانات فنی قابل تبدیل به تلفن‌ثابت اعتباری بر مبنای آئین‌نامه مربوطه خواهد بود.

به گزارش عصرارتباط، تلفن ثابت اعتباری که پس از خصوصی‌سازی مخابرات اجرایی خواهد شد، براساس درخواست کتبی اشخاص حقیقی و حقوقی با پرداخت هزینه اتصال در چارچوب مفاد پروانه صادره دایر می‌شود و متناسب با پیش‌پرداخت تلفن، برابر تعرفه خاص کارکرد خواهد داشت.

مطابق آئین نامه تقاضا و اشتراک تلفن ثابت براساس پروانه شرکت مخابرات، این تلفن‌ها در صورت ادامه نیاز با پرداخت مجدد پیش‌پرداخت یا شارژ مجدد تمدید می‌شود.

طبق پروانه شركت مخابرات هزینه اتصال تلفن ثــابت اعتبـاری به ازای هر خط، مبلغ یكصد هزار ریال درنظر گرفته شد و عوارض و مالیات متعلق به آن، طبق قانون قابل وصول است.

نحوه تغییر مکان، تغییر نام و مکان توام و تعویض شماره تلفن ثابت اعتباری نیز مشمول فصل سوم این آئین نامه و موارد 5، 6، 7 و 8 آن می‌شود.

تلفن موقت نیز در صورت نبود امکان واگذاری تلفن اعتباری در مکان مورد تقاضا براساس تقاضای کتبی دستگاه‌های دولتی و یا وابسته به آنها و تعهد پرداخت هزینه‌ها در صورت وجود امکانات فنی و با تشخیص و موافقت شرکت، حداکثر دو ماه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

هزینه کارکرد تلفن موقت در صورتحساب شماره تلفن اعلام شده از سوی دستگاه متقاضی که متعلق به اوست منظور و دریافت می‌شود.

واگذاری تلفن موقت به اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی با موافقت هیئت مدیره شرکت یا مدیرعامل امکان‌پذیر است و از تلفن موقت فقط هزینه سیم‌کشی مطابق با مصوبه هیئت مدیره شرکت و کارکرد کنتور دریافت می‌شود.

اخذ هزینه‌های خارج از مرز و طرح اختصاصی جهت تلفن‌های موقت منصوبه در خارج از مرز خدمات تلفنی الزامی ‌است.

مطابق این آئین‌نامه، هرگاه مشترک، صورتحساب خط تلفن ثابت خود را در مهلت تعیین شده پرداخت نکند، شرکت مجاز خواهد بود تلفن را به ترتیب ابتدا یک طرفه کرده و حداکثر پس از دو ماه قطع کند و با ارسال اخطار کتبی پس از 15 روز از قطع کامل از طریق پست سفارشی یا طرق دیگر و دادن مهلت یک ماهه به مشترک اعلام کند تا نسبت به پرداخت بدهی اقدام کرده و در غیر این صورت پس از پایان مهلت فوق مجاز به جمع آوری منصوبات و سلب اشتراک تلفن خواهد بود.

همچنین به منظور وصول به موقع درآمد و کاهش لاوصلی هیئت مدیره شرکت مخابرات مجاز به تعیین میزان سقف محدودیت مکالمه و قطع تلفن در صورت عدم پرداخت توسط مشترک خواهد بود.

مهلت قانونی سلب اشتراک تلفن‌های بدهکار توسط هیئت مدیره شرکت نیز حداکثر یک سال تعیین شده و در صورت وصل مجدد تلفن‌های بدهکار قبل از سلب اشتراک مشمول پرداخت هزینه وصل می‌شوند.
شنبه 17 مرداد 1388  5:14 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها