در حالی که تا به حال تصور می شد اکثر طرفداران اپل را جوانان کم سن و سال تشکیل می دهند، نتایج یک بررسی عکس این مساله را نشان می دهد.
به نقل از کامپیوترورلد، یافته های موسسه YouGov نشان می دهد که افراد مسن جدی ترین طرفداران و خریداران محصولات اپل را تشکیل می دهند
YouGov با بررسی تبلیغات اپل و تاثیر آن بر روی مخاطبان به این نتیجه رسیده است. این شرکت می گوید تبلیغات تازه اپل به مناسب برگزاری مسابقات المپیک لندن که در آن از یک کمدین 24 ساله استفاده شده چندان مورد توجه قرار نگرفته و بازتاب مثبتی نداشته و این مساله نشانگر ضرورت تغییر رویکردهای تبلیغاتی شرکت اپل است.
پژوهش مستقل دیگری که توسط YouGov صورت گرفته نشان می دهد بیشترین طرفداران اپل را افراد 35 سال به بالا تشکیل می دهند. بعد از این گروه سنی افراد گرون سنی 18 تا 34 سال قرار دارند که تا قبل از این بیشترین طرفداران اپل را تشکیل می دادند. صاحب نظران معتقدند افزایش تمایل اقشار دانشگاهی و متخصصان حرفه ای به اپل عامل این مساله است.