0

بازاریابی اینترنتی – یک فرمول سه مرحله ای برای بازاریابی اینترنتی موفق

 
shirani98
shirani98
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : مرداد 1391 
تعداد پست ها : 483
محل سکونت : اصفهان

بازاریابی اینترنتی – یک فرمول سه مرحله ای برای بازاریابی اینترنتی موفق

بازاریابی اینترنتی – یک فرمول سه مرحله ای برای بازاریابی اینترنتی موفق

خلاصه مقاله: بازاریابی اینترنتی، طراحی وب سایت

شرح مقاله:

 
بازاریابی اینترنتی
برای موفقیت یک برنامه استراتژیک بازاریابی اینترنتی باید مراحل زیر را دنبال کند:
  • ایجاد یک محصول و یا خدمت با کیفیت
  • طراحی وب سایت ویژه و فوق العاده برای ارائه آن محصول و یا خدمت
  • یک برنامه بازاریابی اینترنتی موفق
در برنامه بازاریابی اینترنتی خود تمامی مراحل فوق را می بایست بی کم و کاست اجرا کنید چرا که هر کدام نقش مهمی را بازی می کنند و عدم اجرای هر مرحله درصد موفقیت را کاهش می دهد.

گام اول: ساخت و تولید محصول
اولین قدم تولید یک محصول و یا ارائه یک خدمت است شاید در ظاهر کاری آسان بنظر برسد اما اینگونه نیست. در واقع باید شما محصول یا خدمتی ارائه کنید که متمایز باشد و دیگران کمتر بتوانند این محصول و یا خدمت را ارائه دهند. بسیار مهم است که قبل از ارائه یک محصول و یا خدمت آن را در جامعه نیازسنجی کنید و میزان احتیاج مردم به آن را بسنجید.

گام دوم: طراحی وب سایت ویژه
طراحی وب سایت متفاوت و ویژه گام بعدی است. در طراحی سایت خود می بایست طرح گرافیکی زیبا و متناسب با سازمان بر اساس فاز تحلیل، تهیه متون متناسب و حرفه ای، برنامه نویس و خلق یک سامانه پویا برای مدیریت وب سایت و مبتنی بر استانداردهای موتورهای جستجوگر، بهینه سازی سایت بر اساس آخرین تکنیک های موتورهای جستجوگر، معرفی به موتورهای جستجو و تدوین یک استراتژی مدون تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، توجه کامل داشته باشید.

گام سوم: تدوین یک برنامه استراتژیک بازاریابی اینترنتی
گام آخر تدوین یک استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی اینترنتی است. قطعاً بدون این گام ما در کسب و کار آنلاین توفیقی نخواهیم داشت. در استراتژی کوتاه مدت شما می توانید از تبلیغات کلیکی گوگل، بنرهای تبلیغاتی و کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو و مواردی از این دست اقدام کنید. در استراتژی بلند مدت نیز باید از مواردی از قبیل شرکت در وب سایت های شبکه احتماعی از قبیل فیس بوک، درج مقالات در وب سایت های مختلف و ... استفاده نمود.


سایر مقالات وب سایت:


 
  • بازاریابی اینترنتی – یک فرمول سه مرحله ای برای بازاریابی اینترنتی موفق
  • چگونه یک خبرنامه خوب طراحی کنیم؟
  • چگونه ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید.
  • شش تصور غلط راجع به بهینه سازی سایت
  • یازده استراتژی مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو
  • 8 نکته که در هنگام طراحی سایت باید رعایت شود.
  • سیر تحول در صنعت طراحی سایت تا سال 2010
  • اهمیت طراحی یک صفحه نخست (Home Page) خوب در طراحی سایت
  • وبلاگ چیست؟
  • تجارت الکترونیک، تاریخچه و تعریف
  • انواع وب سایت
  • بهینه سازی سایت و تبلیغات کلیکی گوگل، تفاوت ها، مزیت ها و اولیت ها
  • جایگاه مخاطبان وب سایت در طراحی سایت
  • معیارهای یک شرکت طراحی سایت موفق چیست؟
  • راه های افزایش بازدید از سایت
  • مراحل مختلف طراحی سایت
  • 10 اشتباه در طراحی سایت
  • سیستم مدیریت محتوا چیست؟
  • شاخصه های انتخاب یک شرکت حرفه ای طراحی سایت
  • طراحی سایت در ایران، چالش ها و مزایا

 

شنبه 21 مرداد 1391  12:38 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها