ایسنا : بر اساس اين بررسي، كاربران تلفن همراه در ژاپن در ميان سه بازار از همه بيشتر از وب موبايل استفاده ميكنند و بيش از 75 درصد ژاپنيها در مقايسه با 43.7 درصد در آمريكا و 38.5 درصد در اروپا، به مرور وب، دسترسي به برنامهها يا دانلود محتوا ميپردازند.
كاربران تلفن همراه ژاپني همچنين بالاترين استفاده را از هر دوي برنامهها و مرورگرها داشتهاند و در ماه ژوئن 59.3 درصد آنها به مرورگرها و 42.3 درصد به برنامهها، دسترسي داشتند.
در مقايسه 34 درصد از كاربران تلفن همراه در آمريكا و 25.5 درصد در اروپا از مرورگرهاي موبايل خود و 31.1 درصد در آمريكا و 24.9 درصد در اروپا از برنامهها استفاده ميكردند.
از سوي ديگر در حالي كه اروپاييها با 81.7 درصد از كل كاربراني كه در ماه ژوئن پيامك ارسال كردهاند، قويترين استفاده را از پيام كوتاه نشان دادهاند اين ميزان در آمريكا 66.8 درصد و در ژاپن 40.1 درصد بوده است.
كاربران ژاپني با 54 درصد، بالاترين استفاده را از ايميل داشتهاند در حالي كه مصرفكنندگان در آمريكا بيشتر از خدمات پيام فوري در گوشيهايشان استفاده ميكردند.
شبكههاي اجتماعي و وبلاگها بالاترين درصد مخاطب را با 21.3 درصد در آمريكا و بهدنبال آن 17 درصد در ژاپن و 14.7 درصد در اروپا داشتند.
كاربران ژاپني بيشتر از امكانات عكس گرفتن و تماشاي ويديو و تلويزيون برروي تلفنهاي همراه خود استفاده ميكنند، در حالي كه اروپاييها بيشتر آهنگ گوش كرده و بازي اجرا ميكنند.
قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ثُمَّ اللَّهُ یُنشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ إِنَّ اللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ (بگو در زمین بگردید و بنگرید خداوند چگونه آفرینش را آغاز کرده است، سپس خداوند به همین گونه، جهان را ایجاد می کند خداوند یقیناً بر هر چیز تواناست) /عنکبوت20