به نقل از خبرگزاری فرانسه، این شرکت می گوید دیگر به هیچ عنوان مبلغی را صرف تبلیغات از طریق فیس بوک نخواهد کرد، چون ثابت شده که این تبلیغات تاثیر اندکی بر روی مخاطبان دارد و باعث افزایش مشتریان جنرال موتورز نمی شود.
انتشار این خبر در آستانه عرضه سهام فیس بوک در بازار بورس تاثیر منفی بر ارزش و سرنوشت مالی این شرکت می گذارد. جنرال موتورز از نظر میزان تبلیغات در آمریکا رتبه سوم را دارد و تنها در سال 2011 بیش از 1.8 میلیارد دلار را صرف تبلیغات کرده بود.
جنرال موتورز تاکنون 10 میلیون دلار برای تبلیغات پولی در فیس بوک هزینه کرده است و می گوید از این کار نتیجه چندانی نگرفته است. این شرکت همچنین 30 میلیون دلار را صرف تبلیغات رایگان در فیس بوک کرده است. مقامات این شرکت می گویند اگر تبلیغات خود را در سایت های اینترنتی پرطرفدار خبری و اطلاع رسانی به نمایش بگذارند شانس بیشتری برای موفقیت و جذب مشتری خواهند داشت.
این در حالی است که مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک قبلا گفته بود که قصد دارد درآمد این شرکت از محل تبلیغات را افزایش دهد.