0

دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 38: يك مدل رياضي در زمان بندي فعاليت هاي نگهداري پيشگيرانه
ماكويي احمد، سجادي سيدجعفر، كالجي اسفنديار، محمدي كورش
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  نگهداري و تعميرات پيشگيرانه، مدل رياضي، توليد سفارشي، ريسك از كار افتادگي
خلاصه:

در اين مقاله از يك مدل خطي و صفر و يك دو مرحله اي جهت زمان بندي فعاليت هاي نگهداري براي يك سيستم توليد سفارشي و دسته اي استفاده شده است. مرحله اول مدل آن دسته از فعاليت هاي نگهداري را تعيين مي كند كه اجراي آنها در پيش از آغاز توليد، باعث حداقل شدن احتمال از كارافتادگي خط توليد در حين توليد خواهد شد. مدل مرحله دوم نيز كه مربوط به حين توليد مي باشد، حداكثر تعداد فعاليت هاي نگهداري را تعيين مي كند كه مي بايد در حين توليد انجام شوند. در هر دو مدل محدوديت هاي بودجه و نيروي انساني منظور گرديده اند.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:33 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 34: چرايي و چگونگي ارزيابي عملكرد در سازمان هاي تعميرات و بازسازي
ستاري فرد احسان
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  مديريت عملكرد، ارزيابي عملكرد
خلاصه:

به منظور حصول اطمينان از نظام حاكم بر ارزيابي عملكرد، طراحي و اجراي آن به صورت عملياتي ضروري است. ارزيابي عملكرد / مديريت عملكرد با يك روش جامع نگر، كليه عوامل و مولفه هاي در گير در كار سازمان را تحت مديريت قرار داده و نهايتا عملكرد مطلوبي از آنها را به دست مي دهد و از نتايج مطلوب به عنوان سرمايه اصلي بهره وري، بهره برداري مي كند. با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص شعار سال ۱۳۸۳، مبني بر تداوم آمادگي، دفاع همه جانبه، پاسخگويي و ارزيابي عملكرد، اين سوال مطرح مي شود كه ارزيابي عملكرد چيست؟ اهميت ارزيابي عملكرد چيست و چگونه تعيين مي شود و به طور خلاصه چرايي و چگونگي ارزيابي عملكرد به چه صورتي مي باشد؟ اين مقاله با پاسخ به سوالات فوق الذكر، بر آن است تا چراغي را فراسوي راه مديران صنايع نظامي و تعميرات و بازسازي قرار داده و ضمن بهبو د شايستگي فعلي افراد و كل سيستم، اقدام به ايجاد ارتباط بين شايستگي افراد با كاركرد و توان واقعي بالقوشان را مدنظر قرار دهد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:33 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 41: آلودگي ميكروبي سوختها و مخازن ذخيره سوخت
طاهري رمضانعلي
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  بيوسيدها، بيوفيلم، سوختهاي هيدروكربني، خوردگي ميكروبي، مخازن ذخيره
خلاصه:

عمده ترين مشكل ميكروبي محصولات نفتي، آلودگي محصولات ذخيره شده مي باشد كه مي تواند به افت كيفيت محصول، تشكيل لجن و خوردگي خطوط لوله و مخازن ذخيره هم در پالايشگاه و هم نزد مصرف كننده نهايي منجر شود. از بين سه كلاس عمده سوخت شامل بنزين، نفت سفيد هواپيمايي و سوخت ديزل، سوختي كه مشكلات شديدتر ميكروبيولوژيكي را نشان مي دهد سوخت ديزل است. در اين تحقيق انواع ميكروارگانيسمهاي جدا شده از سيستم هاي سوخت هيدروكربني معرفي شده و شرايطي كه براي رشد ميكروبي لازم است و روشهاي استفاده شده براي پايش و كنترل اين فعاليتها بحث شده اند. اثرات افزودنيهاي متعدد سوخت از جمله بيوسيدها نيز مورد بحث قرار گرفته است.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:33 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 39: يك سيستم چندعاملي به منظور تعيين برنامه هاي تعويض، تعمير و بازرسي تجهيزات
نخعي كمال آبادي عيسي، حيدري جعفر
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  عامل هوشمند، نگهداري و تعميرات، تصميم گيري
خلاصه:

اين مقاله تشريح كننده يك سيستم چندعاملي به منظور تصميم گيري در مورد تعويض، جايگزيني يا تعمير تجهيزات مي باشد. اين سيستم شامل ۴ جزء مرتبط با يكديگر است: يك جزء مديريت كننده اطلاعات كه در واقع همان سيستم اطلاعات نگهداري و تعميرات است و سه جزء ديگر، عناصر تصميم گيرنده در اين سيستم مي باشند. اولين جزء تصميم گيرنده، تعيين كننده عمر اقتصادي هريك از تجهيزات موجود به منظور جايگزيني آنها با تجهيزات جديد است. دومين جزء تصميم گيرنده، مشخص كننده فاصله زماني بين جايگزين قطعات خاص در تجهيزات است و سومين جزء محاسبه كننده فاصله زماني بهينه بين بازرسي هاست؛ سيستم محاسباتي و روابط رياضي مورد استفاده در اين سيستم چندعاملي در اين مقاله تشريح مي گردد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:33 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 40: پيش بيني رفتار سايشي چرخهاي قطار با استفاده از داده هاي واقعي به منظور برنامه ريزي تعميرات چرخها
شيخ انصاري مسعود، اواحدي امين، رضواني محمدعلي، كرباسي زاده نيما
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  سايش، چرخ، مدل، تعميرات، قطار
خلاصه:

نامشخص بودن زمان رسيدن چرخ به حد سايش (wear limit) و نياز به ايجاد مجدد پروفيل (Re-profiling) امكان برنامه ريزي و مديريت صحيح جهت بهره برداري بهينه ناوگان را مختل مي سازد. در اين مقاله روشي جهت تعيين مدل رفتاري سايش براي چرخهاي قطار ارايه شده است. جهت مدل سازي، واگنهاي موجود در خط 5 متروي تهران انتخاب و ضخامت هر چرخ براي مدت 38 ماه اندازه گيري و ثبت شده است و نمودار «ضخامت فلنج - كيلومتراژ كاركرد» براي آنها ترسيم گرديده است. سپس تابع رفتار سايش هر چرخ مشخص گشته و نهايتا با استفاده از توابع بدست آمده به روش كمترين مربعات و احتساب ضريب اطمينان مناسب، مدل رفتاري سايش تعيين شده است. جهت دستيابي به موارد فوق، از نرم افزارهاي EXCEL و MATLAB استفاده شده است. مهمترين كاربردهاي تعيين مدل سايش، پيش بيني زمان رسيدن به حد سايش و مديريت صحيح و بهره برداري بهينه از ناوگان در مدت زماني كه ناوگان جهت ايجاد مجدد پروفيل چرخ دار مجموعه نيست، مي باشند. نرخ سايش چرخها نيز طي اين فرآيند تعيين مي گردد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:34 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 42: افزايش بار محوري و نقش آن در تعمير ونگهداري خطوط راه آهن
رضايي فريدون، وفادار عليرضا
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  بار محوري، نرخ خرابي، راه آهن، پارا مترهاي هندسي، تعمير و نگهداري
خلاصه:

راهكار افزايش بار محوري به منظور افزايش ظرفيت حمل و نقل ريلي در دستور كار راه آهن ايران قرار دارد. در حال حاضر پروژه هاي متعددي در زمينه ارزيابي ميزان باربري ابنيه فني وادوات روسازي تعريف و در دست مطالعه قرار دارد. ولي به يك موضوع كمتر پرداخته شده است و آن مقدار افزايش هزينه تعمير و نگهداري ناشي از افزايش بار محوري و نرخ خرابي پارامترهاي هندسي مي باشد كه آيتم مهمي در زمينه ايمني است و در اين مقاله براي وضعيت خطوط ايران تحليل و محاسبه شده است. البته هدف از اين تحقيق رد لزوم افزايش بار محوري نمي باشد بلكه روشنگر مباحثي است كه مي تواند در برنامه ريزي دقيق و مهندسي در جهت كاهش هزينه ها و افزايش بازده اقتصادي ناشي از افزايش بار محوري موثر باشد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:35 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 43: الگوهاي يكپارچه سازي CBM، بازرسي و CMMS با نگرش بهره وري كلان در صنعت فولاد
احمديان رضا، فرشاد اسداله
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  مديريت مكانيزه نت، مديريت مكانيزه برنامه ريزي منابع، مديريت اطلاعات تجهيز، مديريت تغيير، تجهيز محور
خلاصه:

متوسط و بزرگ كشور بخصوص در بخش معادن و فلزات در يك دهه گذشته توجه مديران مربوطه را بطور وسيعي جلب نموده است. در اين راستا مطالعات نشان مي دهد كه به دلائل اصولي راهبردي و تكنولوژيكي سيستم مديريت مكانيزه نت بر پايه نيازها و محاسبات مديريت اموال و تجهيزات كلان ايجاد شده در صورتيكه سيستم مديريت برنامه ريزي منابع با محوريت اقتصاد و مشتري مداري بنا شده است. اين مقاله ضمن اشاره به مزايا و معايب الگوهاي موجود به اهميت يكپارچه سازي مديريت اطلاعات تجهيزات (MIM) حياتي و بحراني با محوريت شناخت ريشه هاي چندگانه عيوب در تجهيزات با سيستمهاي فوق مي پردازد. در اين مطالعه ضمن استفاده از تجربيات مديران و كاربران انواع سيستمهاي مديريت مكانيزه صنايع كشور در فرآيند استقرار و بهره برداري به روند پيشرفت و تحول علمي و تكنولوژيكي موضوع موردنظر در سطح صنايع جهان نيز توجه خاصي شده است. نتايج حاصل از اين مطالعه نشان ميدهد در صورت بكارگيري صحيح و به موقع يكي از الگوهاي مديريت تغييرات (Change Management) مي توان گامي موثر در جهت ارتقا بهر هوري كلان در شركت فولاد آلياژي ايران برداشت.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:35 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 44: الگوگيري بهترين تجربيات در مديريت نت
راوشي گلبابك، زينالي فاطمه
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  الگوگيري، بهترين رويه، آناليز شكاف
خلاصه:

امروزه به جاي رقابت بر سر توليد يك محصول يا ارايه خدمت با هزينه پايين، رقابت بر سر رسيدن به ROFA2 بالاتر. است ROFA بالاتر منجر به جذب مشتريان و سرمايه گذاران بيشتر مي شود. مديريت نت با كاهش مخارج (افزايش كارايي تجهيزات) و افزايش ظرفيت تجهيزات (افزايش قابليت دسترسي تجهيزات) در مقدار ROFA ثاتير مي گذارد. با دستيابي به قابليت دسترسي و كارايي ماكزيمم تجهيزات كارخانه، نيازي به سرمايه گذاري براي تجهيزات اضافي نيست و حذف اين سرمايه گذاري در تجهيزات غير ضروري به بهبود كلي ROFA كمك مي كند. در اين مقاله در بخش مقدمه توضيح مختصري. درباره فرآيند الگوگيري و در ادامه از بين سه نوع الگوگيري (۱. الگوگيري داخلي ۲. الگوگيري بارقيب يا صنعت مشابه ۳. الگوگيري از بهترين رويه) به صحبت درباره الگوگيري نوع سوم مي پردازيم و در پايان به يررسي يك مطالعه موردي مي پردازيم.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 45: اندازه گيري و ارزيابي ارتعاشات در شناورهاي تندرو
رستگار محمدرضا
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  اندازه گيري ارتعاشات، ارزيابي ارتعاشات، نگهداري بر مبناي وضعيت، شناورهاي تندرو
خلاصه:

ارتعاشات اضافي در شناور مي تواند باعث بروز يا افزايش خرابي تجهيزات و سازه يا وارد آمدن آسيب به خدمه و افراد روي شناور شود. ارتعاشات مي تواند معياري براي ارزيابي وضعيت كلي شناور، وضعيت ماشين آلات و نصب آنها باشد. همچنين مي تواند ابزاري براي پياده سازي نظام نگهداري بر مبناي وضعيت باشد. در اين مقاله سعي شده است دستورالعملها و روشهاي استاندارد براي اندازه گيري ارتعاشات و ارزيابي نتايج آنها در شناورهاي تندرو بيان و راهنمايي هايي براي بهره گيري بهتر از اين معيارها و ارزيابي دقيقتر نتايج ارايه شود. اين دستورالعملها مي تواند براي ارزيابي و تحويل شناور و براي پياده سازي نظام مراقبت از وضعيت باشد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 46: اثرات اجرايي PM بر كاهش نرخ شكست با تحليل نمودار چرخه حيات همراه با حالت واقعي (Case Study)
نمكين علي، مسعودي علي
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  قابليت اطمينان، قابليت دسترسي، نرخ شكست، تغييرات نرخ شكست، نگهداري و تعميرات پيشگيرانه، Condition Monitoring
خلاصه:

امروزه بدليل فناوري پيچيده و هزينه بالاي خريد دستگاهها و تجهيزات جديد، بخش نگهداري و تعميرات به عنوان بخش تفكيك ناپذيري از بخش توليد تلقي مي شود. در اين ميان يكي از مهمترين معيارهاي عمده در تصميم گيري ها و سياست هاي برنامه ريزي نگهداري و تعميرات، بدون شك قابليت اطمينان مي باشد. در اين مقاله سعي كرده ايم ضمن تعريف و تشريح مباحث قابليت اطمينان و دسترسي، به نرخ شكست يا ميزان شكست دستگاهها و تجهيزات اشاره كرده و ضمن معرفي مدلي كلي تحت عنوان منحني واني شكل كه در مباحث مربوط به قابليت اطمينان و تغييرات نرخ شكست دستگاهها، متداول مي باشد، به ارزيابي و تحليل اين منحني بپردازيم. در ادامه همراه با توضيح اثرات PM بر روي قابليت اطمينان و دسترسي، در مورد روابط بين نرخ شكست و نگهداري و تعميرات پيشگيرانه تحت Condition Monotoring بحث خواهيم كرد. سپس توسط روابط رياضي و انجام محاسبات لازم آماري، روابط متقابل بين نرخ شكست و نگهداري و تعميرات پيشگيرانه برنامه ريزي شده (PM) را بدست آورده و همزمان با Condition Monotoring روي سيستم موجود، دوره هاي مناسب و برنامه ريزي شده براي PM را با قابليت اطمينان و دسترسي بالاتر ارايه خواهيم كرد. در اين ميان تاثير PM را نيز بر روي منحني واني شكل بررسي خواهيم كرد. در انتها يك مثال واقعي مربوط به يك موتور سينكرون را براي تحليل روابط بين PM نرخ شكست، قابليت اطمينان و دسترسي، بيان خواهيم نمود.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 47: اجراي سيستم نگهداري و تعميرات مبتني بر وضعيت در قرارگاه سازندگي كربلا
بان علي اشرف، پيرولي احسان
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه: 
خلاصه:

در دنياي نوين صنعت، همه صنايع به دنبال آن هستند كه حداكثر استفاده را از دستگاه ها و ماشين آلات خود بنمايند و همه به دنبال قابليت اطمينان بالا هستند. يكي ازموارد كسب قابليت اطمينان بيشتر و همچنين پيشگيري بهتر از توقف ماشين آلات نگهداري و تعميرات مبتني بر وضعيت است كه در انواع آناليز روغن، حرارت، لرزش و ... قابل اجرا است. سيستم آناليز روغن، در قرارگاه كربلا در طي يك سال گذشته اجرا شده و نتايج بسيار خوبي را در پي داشته است. در اين مقاله به ارايه صرفه جوئي هاي حاصل شده از اجراي اين سيستم مي پردازيم و مواردي كه در اجرايي كردن اين سيستم تجربه شده است را بيان مي كنيم.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 48: ارايه چك ليستي جهت ارزيابي نرم افزارهاي نگهداري و تعميرات CMMS
محمدي نژاد مجيد
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه: 
خلاصه:

مكانيزه نمودن سيستمهاي اطلاعاتي مستلزم برنامه هاي كامپيوتري بوده كه به طور سيستماتيك طراحي، ساخت و پياده سازي گردد. هر روزه تنوع وسيعي از نرم افزارها مربوط به انواع سامانه هاي اطلاعاتي به بازار عرضه گردد. يكي از مهمترين پارامترها جهت تعيين سازگاري و تناسب نرم افزار براي يك واحد صنعتي يا خدماتي، شناسايي نيازمنديهاي اطلاعاتي سامانه موردنظر و انطباق آن با نرم افزارهاي موجود جهت بررسي چگونگي تامين نيازمنديهاي شناسايي شده با امكانات نرم افزار مي باشد. با شناسايي دقيق و طبقه بندي صحيح نيازمنديها مي توان چك ليستي تهيه نمود كه بر مبناي آن نرم افزارهاي ارايه شده به سازمان از سوي شركتها را تحليل نموده و سلزگار بودن آن را تاييد نمود تا علاوه بر دستيابي به كارايي بالا و استفاده موثر از نرم افزار، در هزينه ها نيز صرفه جويي نمود. در اين مقاله يكي از سامانه هاي اطلاعاتي صنعتي كه با عنوان سامانه نگهداري و تعميرات مي باشد انتخاب شده و در بخش اول آن نيازمنديهايي كه بايستي بر مبناي آن، سامانه نگهداري و تعميرات به كار گرفته شود. مورد بررسي قرار مي گيرد. در بخش دوم زمينه سازي و پيش نيازهايي كه بايستي قبل از پياده سازي سيستم مكانيزه نگهداري و تعميرات ايجاد گردد توضيح داده مي شود.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 49: ارايه يك مدل برنامه ريزي رياضي براي بهبود اثربخشي TPM
بهمردي بهروز
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  مدل برنامه ريزي رياضي، زنجيره تامين TPM
خلاصه:

ابتكار محوري و اساسي در اصول TPM درگير نمودن كليه بخش هاي مرتبط با موضوع مي باشد. يكي از اهداف TPM حداكثر نمودن اثربخشي تجهيزات مي باشد كه با كاهش يا حذف شش ضايعه بزرگ ممكن مي باشد. با توجه به اين موضوع كه قابليت دسترسي تجهيزات عامل موثري در كاهش ضايعات و افزايش اثربخشي مي باشد، در اين مقاله سعي شده است تا مدل برنامه ريزي رياضي ارايه شود كه قابليت دسترسي تجهيزات را با توجه به زمان و هزينه نت هر دستگاه افزايش دهد. هدف اصلي، تعيين حجم بهينه جريان مواد بين سطوح مختلف عملياتي با توجه به مشخصات فني دستگاه ها مي باشد. در قسمت مطالعاتي يك مورد فرضي را با استفاده از نرم افزار Lingo 6 حل كرده و نتايج در انتها ارايه شده است.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:36 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 50: ارايه يك نمونه موفق پياده سازي سيستم مكانيزه نت خودرويي درنيروي زميني سپاه
رحماني محسن، مهراني جهانگير
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه: 
خلاصه:

پس از طراحي سيستم رايانه اي (مكانيزه) نت (CMMS)، پياده سازي آن در يك سازمان به ويژه يك سازمان نظامي سخت ترين و مهمترين بخش كار مي باشد انتخاب شيوه و روش مناسب در پياده سازي سيستم مكانيزه نت در اينگونه سازمانها شامل روشهاي آموزش، مراحل مختلف پياده سازي، مشكلات پيش آمده در هر مرحله راه حل برخورد با مشكلات و ... مسايلي است كه در اين مقاله با استفاده از پياده سازي موفقيت آميز سيستم مكانيزه نت خودروئي در يك يگان نزسا به آن پرداخته شده است.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:37 PM
تشکرات از این پست
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی

 51: ارايه يك الگو براي مديريت فرآيندهاي اختتامي در مديريت پروژه هاي سيستمهاي مكانيزه نگهداري و تعميرات (CMMS)
زرگرپور حميد، ميرمحمدصادقي سيدعليرضا، احمدي فريدون
کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات  1384;شهريور 1384(3)
کلید واژه:  مديريت پروژه، سيستمهاي مكانيزه نگهداري و تعميرات، CMMS، انواع اختتام پروژه
خلاصه:

پروژه هاي سيستمهاي مكانيزه نگهداري و تعميرات عليرغم اهميت فوق العاده و ويژ هاي كه در بخش صنايع و خدمات دارند همانند ساير پروژه ها داراي مشكلات و مسايلي هستند كه پياده سازي و اجراي آنها را به چالش مي كشاند. اين پروژه ها به دلايل مسايل فرهنگي و نيازمند يهاي زيرساختي و نظام حاكم بر اين بخش از صنايع و خدمات علاوه بر مشكلات عمومي پروژه ها داراي مشكلات خاص خود نيز مي باشند. درصد بالايي از پروژه هاي سيستمهاي مكانيزه نگهداري و تعميرات در مراحل مختلف آنها اعم از طراحي، پياده سازي، اجرا و پشتيباني با شكست مواجه شده و به اهداف خود نمي رسند. پايان اين پروژه ها عموما حتي با وجود برنامه ريزي و تلاشهاي جدي مديريت، پايان بدون مساله و عادي نخواهد بود. بر اساس تجارب بدست آمده از مطالعات ميداني پياده سازي و اجراي پروژه هاي متعدد سيستمهاي مكانيزه نگهداري و تعميرات در صنايع مختلف كشور نظير صنايع نفت و پتروشيمي، كارخانجات مس، معادن، صنايع قند، صنايع روغن نباتي، پروژه هاي عمراني و سدسازي، صنايع هواپيمايي و ... بخشهاي متعدد دفاعي در اين تحقيق سعي شده در چارچوب دانش مديريت پروژه، الگويي براي هدايت و مديريت فعاليت هاي فرآيندهاي اختتامي اين پروژه ها تدوين شود. تا بتوان ضمن ايجاد تسهيل در دست يابي به اهداف پروژه، نتايج بدست آمده را براي پروژه هاي آتي تدوين و تعميم داد.

 
 
سه شنبه 29 فروردین 1391  7:37 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها