به گزارش ایرنا دكتر داود زارعیان، سه شنبه در گردهمایی آموزشی و توجیهی كارشناسان روابط عمومی شركت پست درشیراز افزود: روابط عمومی تركیبی از تدبیر علم و هنر و آئینه تمام نمای یك سازمان و به عبارتی دانشی است.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی در بالابردن آگاهیها و شفاف سازی و تشریح موانع، پیشبردها و اهداف ادامه داد: به وسیله روابط عمومی، سازمان به صورت آگاهانه دراجرای مسئولیت خویش تلاش وافر می كند.
زارعیان از كارشناسان روابط عمومی شركت پست خواست تا ضمن شناخت آسیبهای مجموعه سرعت لازم را برای اطلاعرسانی مدنظر قرار دهند.
حسن احمدوند مدیر كل مركز آموزش و سرپرست روابط عمومی شركت پست نیز در این جلسه به نقش موثر روابط عمومی در ایجاد ارتباطات و تعاملات اشاره كرد و گفت: هنر روابط عمومی در آن است كه باعث تغییر نگرش افراد شده و علاوه بر آن بتواند با نقش سازنده و كلیدی خود در به وجود آوردن فضای تفاهم، تعامل و جلب اعتماد گام بردارد.
معاون برنامه ریزی استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: تلاش در حوزه روابط عمومی بیانگر خدمات و كارهای بزرگی است كه پست انجام می دهد.
مهنس عبدالحسین نافیان بیان داشت: كارشناسان روابط عمومی نقطه وصل همكاران و مسئولان سازمان ها هستند كه انعكاس دیدگاه های همكاران به رئیس سازمان و بیان تصمیمات و دیدگاههای مقام عالی سازمان به بدنه از مهمترین وظایف این گروه به شمار می رود.
وی اضافه كرد: همچنین برقراری صحیح این رابطه نه تنها یك هنر برای روابط عمومی است بلكه مقدمه ای برای ایجاد یك فضای جدید پیش روی كارشناسان این عرصه است.ك/2