|
افزایش رضایتمندی مراجعان اولویت سازمان تأمیناجتماعی است
همدان-مدیركل تأمیناجتماعی همدان گفت: بهبود مستمر روند ارایه خدمات به منظور اصلاح امور و افزایش رضایتمندی مراجعان از اولویتهای اصلی این سازمان است.
|
|
|
'محمد عسگری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به مدل خدماتدهی در راستای جلب رضایت مراجعان و پاسخگویی مناسب با تكیه بر نظم و اقتدار اداری، اهمیت دادن به وقت مراجعان و جلوگیری از سرگردانی آنان،، شفافسازی و تسهیل روند ارائه خدمات از اولویت سازمان تأمیناجتماعی استان همدان است.
وی افزود: تامین اجتماعی سعی دارد با هدفگذاری و بهبود خدمات، نیازهای رو به رشد جامعه هدف خود را برآورده سازند.
وی با بیان اینكه تعامل و ذهنیت مثبت كاركنان از عوامل مهم حركت در مسیر پیشرفت هر سازمانی است، اظهار داشت: كار گروهی، اراده قوی و عزم راسخ عامل موفقیتها است و شناخت هدف، داشتن برنامه ای راهبردی و حركت در مسیر آن راهگشای بسیاری از مشكلات است.
عسگری با تأكید بر نقش مهم تهیه آمار درست و بینقص گفت: انجام كار تیمی، اطلاعات و آمار قوی و به روز، نقشآفرینی در تصمیمگیری و تصمیمسازی در كنار همافزایی و همدلی، از راهبردهای عملی در موفقیت هر مجموعهای است و عدم پیگیری و جدیت، علیرغم وجود كارگروههای كاربردی و تفكرات ارزنده و مصوبات خوب، بزرگترین آفت اداری است.
مدیركل تامین اجتماعی همدان در ادامه گفت: سازمان تامین اجتماعی همدان در چند سال اخیر گام های مطلوبی در جهت خدمات دهی و ساماندهی مراجعان و بیمه شدگان برداشته است به گونه ای كه هم اكنون بیش از 593 هزارنفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
وی همچنین گفت: تحت پوشش قرار گرفتن زنان سرپرست خانوار،افزایش 18 هزارنفری بیمه شدگان و انجام بیش از 19 هزار بازرسی از كارگاه های تولیدی از خدماتی است كه سازمان تامین اجتماعی همدان در راستای تكریم ارباب رجوع انجام داده است.