0

جایگزینی ساختمان‌های فرسوده و استیجاری دغدغه ثبت اسناد

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

جایگزینی ساختمان‌های فرسوده و استیجاری دغدغه ثبت اسناد

نسخه چاپيارسال به دوستان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان مطرح کرد
جایگزینی ساختمان‌های فرسوده و استیجاری دغدغه ثبت اسناد

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت اسناد و املاک هرمزگان گفت: جایگزینی ساختمان‌های فرسوده و استیجاری ادارات این سازمان با ساختمان‌های مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی است.

خبرگزاری فارس: جایگزینی ساختمان‌های فرسوده و استیجاری دغدغه ثبت اسناد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، مهدی اقبالی‌یخدانی در آئین کلنگ‌زنی ساختمان اداره ثبت اسناد این شهرستان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه 12 سال از استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در رودان می‌گذرد، اما کماکان ساختمان این اداره استیجاری است که این امر مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: اساسی‌ترین موضوع در استان در حوزه ثبتی، تثبیت مالکیت‌های دولتی در راستای جلوگیری از زمین‌خواری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان با اشاره به احداث ساختمان این سازمان در رودان افزود:‌ در حال حاضر اداره ثبت رودان روزانه حدود 200 نفر ارباب‌رجوع دارد که ساختمان جدید با زیربنای 945 مترمربع و در دو طبقه می‌تواند به مکانی مناسب برای رسیدگی به امور ارباب‌رجوع تبدیل شود.

اقبالی ادامه داد: امید است بتوانیم از ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک رودان در دهه فجر 91 بهره برداری کنیم.

استاندار هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه اداراتی که از ارباب‌رجوع بالا طی روز برخوردار هستند باید فضای مناسب نیز داشته باشند، اذعان داشت:‌ در واقع برخورداری از مکان‌های مناسب نوعی تکریم ارباب‌رجوع است که باید به آن توجه شود.

ابراهیم عزیزی اظهار امیدواری کرد با توجه به حساسیت اراضی در رودان بخش‌های مربوطه بتوانند به نحو احسن امور مربوط به ثبت و تثبیت تملک‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/ن20/ط

 
 
شنبه 22 بهمن 1390  10:51 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها