سمنان - مدیر كل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گفت: طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی این استان بهمن ماه جاری اجرا می شود.
|
|
|
'عبدالحمید جهانشیر' روز دوشنبه گفت: این طرح در سطح دستگاههای اجرایی پنج شهرستان استان سمنان با بهره گیری از قریب 35 نفر پرسشگر و بازبین فنی با همكاری و نظارت دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و نمایندگان فرمانداران اجرا می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را سنجش میزان رضایت مردم از نحوه ارائه خدمات در سطح دستگاههای اجرایی و در قالب برنامه ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداری و نیز شناسایی و تقدیر از دستگاههای برتر و پیشرو در این زمینه دانست.
جهانشیر گفت: در این طرح از 10 هزار نفر از مراجعان به دستگاههای اجرایی سوال و پرسشنامه ذیربط تكمیل می شود.
مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: برای ایجاد ساز و كارهای لازم و مناسب ارائه خدمات مطلوب، مناسب و موثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاههای دولتی، این طرح تحقیقاتی همه ساله در ادارات استان سمنان اجرا می شود