0

برخورد كاركنان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه خدمات باید الگو باشد

 
javid1000
javid1000
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : دی 1390 
تعداد پست ها : 53859
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

برخورد كاركنان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه خدمات باید الگو باشد

سمنان - رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت : برخورد كاركنان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه خدمات باید الگو باشد.

برخورد كاركنان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه خدمات باید الگو باشد

' محمد رضا خطیبی' روز دوشنبه در دومین جلسه كمیته تحول اداری كه باموضوع تشكیل ستاد تكریم ارباب رجوع شكل گرفت گفت ׃ برخورد همه همكاران در حوزه فرهنگ وهنر باید در ارایه خدمات الگو باشد واین به دست نمی آید مگر با حفظ كرامت انسانی وفطری خود.

وی به كلمه ارباب رجوع ومستخدم اشاره كرد و افزود : در احكام شغلی همه ما كلمه مستخدم ذكر شده و این خدمت وظیفه ذاتی ما محسوب می شود و منتی هم بر هیچكس نباید داشته باشیم.

وی اظهار داشت : تكریم واقعی ارباب رجوع در دستگاه های دولتی امری است كه مستلزم برنامه ریزی وسیعی است.

وی ادامه داد : در این برنامه ریزی ارباب رجوع باید به رضایت نسبی از دستگاه دست یابد كه این امر برای دستگاه های متولی فرهنگ بسیار مهم تلقی می شود

مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو

مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه

صفحه اختصاصی:

civilica.com/p/98085

اولین مدرسه عشق که تأسیس شد  /  درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی  /  اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی

جمعه 7 بهمن 1390  2:50 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها