کد خبر: 30733312 (2277780) تاريخ انتشار : 05/10/1390 - 20:31
|
|
|
در آستانه سفر هیات دولت/
ستاد رسیدگی به شكایت های مردمی در حوزه راه و شهرسازی ایلام تشكیل شد
ایلام- مسوول رسیدگی به شكایات مردمی وزارت راه و شهرسازی در ایلام از راه اندازی این ستاد در آستانه سفر چهارم هیات به استان در محل اداره كل راه و ترابری خبر داد.
|
|
|
'سعید رشنوادی' عصر دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: این اداره كل ستاد رسیدگی به شكایات مردمی در حوزه راه و شهرسازی را با به كارگیری كارشناسان و نیروهای اجرایی خود به منظور ارتقا و افزایش ارتباط مردمی و اكرام ارباب رجوع تشكیل داده است.
وی ادامه داد: هفت حوزه تعریف شده در این ستاد وجود دارد و 120 كارشناس و 30 نیروی خدماتی ثبت مراحل شكایات مردمی و پاسخگویی به مراجعان را در مدت حضور هیات دولت در استان بر عهده دارند.
وی در خصوص نحوه ثبت شكایت ها توسط این ستاد اظهار كرد: بررسی اولیه شكایات توسط 9 كارشناس انجام می شود و در صورت مشخص شدن ارتباط بین شكایات و فعالیت دستگاه اجرایی برای ثبت به فضای دوم ارجاع می شود و سپس شكایت ثبت می شود.
رشنوادی فضای سوم تعریف شده را محل صدور كد رهگیری عنوان كرد و افزود: پس از صدور كد رهگیری، هر شكایت توسط كارشناس مسوول دستگاه اجرایی بررسی، تجزیه و تحلیل و اعلام نظر می شود.
وی افزود: بررسی نهایی شكایت ها توسط معاون وزیر و با حضور مدیران كل انجام می گیرد و سپس برای ثبت دستور نهایی به فضای ارجاع پایانی در شبكه دولت و رسیدگی به شكایات مردمی منعكس می شود.
معاون اداره كل راه و ترابری ایلام با اشاره به میزان شكایات ثبت شده در استانهای هم جوار در سفرهای استانی هیات دولت پبش بینی كرد كه نزدیك پنج هزار نفر برای ثبت شكایات خود در حوزه راه و شهر سازی به این ستاد مراجعه كنند.
رشنوادی افزود: بر اساس پیش بینی بیشترین مراجعه كننده مربوط به شكایات حوزه مسكن و شهرسازی و بنیاد مسكن و كمترین میزان نیز به سازمان هواشناسی مربوط شود.
هیات دولت چهارشنبه هفته جاری به ایلام سفر می كند و ستاد رسیدگی به شكایات مردمی حوزه راه و شهرسازی استان صبح و عصر آماده پاسخگویی به مراجعان و ثبت شكایات مردمی است. ك/3